וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת רווה - חברת הניהול שנותנת לכם שקט

קבוצת רווה

29.10.2020 / 15:10

חדשנות, שקיפות ומהירות תגובה, יחס אישי, מענה לכל תקלה ודאגה אמיתית לבניין. קבוצת רווה, יזמות, ניהול ואחזקת מבנים בבעלות מיכה רווה מעלה את הרף בכל מה שקשור בניהול מבנים

קבוצת רווה. יח"צ,
קבוצת רווה/יח"צ

מזל טוב. רכשתם דירה בבניין חדש, הגיע הרגע המיוחל ועברתם לגור בה. אבל רגע, האם עצרתם פעם לחשוב מי דואג לתחזוקת הבניין? מי ייתן לכם גב כדי שתוכלו ליהנות מהדירה שרכשתם במיטב כספכם? זה לא משנה אם אתם מאלו שמעורבים בכל מה שקשור בפעילות ועד הבית, אם אתם אלו שצועקים בישיבות דיירים או שאתם כאלה שמשתיקים את קבוצת הוואטסאפ של הבניין. אתם צריכים חברת ניהול שתדאג לבניין שלכם. אתם חייבים להכיר את קבוצת רווה.

קבוצת רווה יזמות, ניהול ואחזקת מבנים הוקמה ב-2019. לבעלים מיכה רווה ניסיון של כשני עשורים בניהול מבנים. רווה הגדיר שלושה עקרונות יסוד: חדשנות, מהירות תגובה ושקיפות מול הלקוחות. "אנחנו נותנים מעטפת לכל סוגי המבנים במודל עבודה אחיד: כל השירותים, תקלות ושבר ובדיקות מקיפות לכל המערכות על חשבון קבוצת הניהול. בכך, אנחנו נותנים שקט לוועד הבית ולדיירים במבנה".

השירות של קבוצת רווה כולל: תחזוקה מונעת נזקים עתידיים, בדיקת מערכות תקופתית ושנתית, התעסקות בכל הנושאים הפיננסיים. מעבר לגבייה, הקבוצה מעמידה הנהלת חשבונות למבנה בשקיפות מלאה ומוציאה דוחות על הפעילות כל שלושה חודשים.

בקבוצה מתגאים בכך שכל העובדים ונותני השירותים מחויבים בביטוח חבות מעבידים, מעבר לביטוח ניהול מבנים שהבניין מחויב אליו באופן עצמאי. כלומר יש מענה לכל תקלה, ביטוח מקיף לכל המערכות במבנה על כל צרה או נזק כלכלי גבוה עתידי. כל פרויקט נבדק בצורה מקיפה על ידי מהנדס בניין כדי לתת שקט מקסימלי לכל הדיירים. מה שלא פחות חשוב מבחינת מיכה רווה: "אנחנו מטפחים ומשמרים את העובדים ונותני השירותים - מה שחלק קטן מהחברות האחרות עושה. נותני השירותים שלנו הם מומחים עם ניסיון של עשרות שנים בתחומם".

המודל של קבוצת רווה הוא כאמור ביטחון ושירות. "אני מודע לכך שחלק מקבוצות הניהול נותנות שירות טוב, אבל על בסיס המודל שלי - אני מציע שירות טוב יותר", ממשיך רווה. "ועד הבית יכול להיות שקט. הוא מקבל ממני ביטוח מקיף לתקופת החוזה ולא יצטרך להוציא עוד כספים במהלך השנה לטובת חברת הניהול". אצל קבוצת רווה אין דבר כזה תקלות בלתי צפויות. החוזה מולה כולל תגובה לבלת"מים ואם הכל בסדר ונשאר כסף בקופה בסוף החוזה, הסכום יקוזז מהמשך ההתקשרות או יופנה לטובת שדרוג הבניין. במילים אחרות, הכסף שאתם משלמים לוועד הבית חוזר אליכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
קבוצת רווה. יח"צ,
קבוצת רווה/יח"צ

הרי מי מאיתנו לא נקלע לישיבות דיירים סוערות ו-ויכוחים עם אנשי ועד הבית. קבוצת רווה שמה לעצמה למטרה לדאוג לשקט ואחווה בין הדיירים - באמצעות השקיפות המלאה, היחס האישי החם מהבעלים, המקצועיות הבלתי מתפשרת ואפילו קיום אירועים שנתיים בהשתתפות הדיירים. "לרוב, הדיירים במבנה בוחנים את חברת הניהול לפי הניקיון בלי להבין את חשיבות אחזקת המערכות. לקחנו על עצמנו לבדוק כל שנה תקינות ב-40 פרמטרים שונים: מעליות, כיבוי, אש, חשמל, מים, ביוב, משאבות ועוד ולקחנו על עצמנו לדאוג שיהיה שקט בבניין", מסביר מיכה רווה.

בנוסף, החדשנות והשקיפות מתבטאת במהירות תגובה. תשובה תינתן לטיפול בתקלה עד 24 שעות ובמקרה חירום, טיפול מיידי, ואם צריך - גם אישי. "לאור הניסיון שצברתי, אני נותן גב ברמת השירות לכל אורך תקופת החוזה. היחס האישי מתבטא לאורך השנים בנינוחות. בא עם אהבה, דאגה ושמחת חיים אהבה לבניין. אני מתייחס לכל מבנה ומבנה כאילו זה המבנה שלי".

האם השירות האישי והשקט לגבי תקינות הבניין מתבטא במחיר שתשלמו? קבוצת רווה מתייחסת לטיפול המסור לכל המעטפת בבניין ואינה מתחרה במחיר מול חברות הניהול האחרות אלא ברמת היחס והשירות. יש כאן עניין של עלות מול תועלת מבחינת ועד הבית. בסופו של דבר, בתום השנה העלות הכוללת שווה את כל הערכים המוספים.

קבוצת רווה, יזמות, ניהול ואחזקת מבנים

הזיתים 3, רמת גן

טלפון במשרד: מיכה רווה - 0542542264

לאתר הרשמי של קבוצת רווה

לדף הפייסבוק של קבוצת רווה, יזמות, ניהול ואחזקת מבנים

קבוצת רווה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully