וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין חגיגה בלי עוגה של ירדן קריאף

בשיתוף ירדן קריאף

3.11.2020 / 10:10

אין כמו לחגוג אירוע משמח עם עוגה מעוצבת שכולה טעם מתוק שמעלה חיוך על השפתיים. ירדן קריאף בעלת jordelicious היא קונדיטורית שמכינה מאפים קסומים, קאפקייקס, מגשי פינוקים לצד עוגות נפלאות ואיכותיות

ירדן קריאף, קונדיטורית/אולפן הנבחרים

jordelicious מתמחה ביצירה ואפיית מגוון רחב של עוגות קלאסיות מיוחדות ומסוגננות. עם הרעיון או הדמות שאתם הכי אוהבים. ירדן קריאף תענה לכל בקשה בסבלנות ואדיבות ותתאים את העוגה לאופי האירוע, לאישיותו של החוגג, העדפותיו ותחביביו.
ירדן סיפרה לנו על תחילת דרכה:

"התחלתי בתחום מגיל מאוד צעיר. לאחר שהתבגרתי לקחתי את האפייה כסוג של תרפיה, בזמני לחץ הייתי בורחת למטבח וזה מה שהרגיע אותי. לאחר שאמא שלי נפטרה החלטתי להגשים את החלום שלי ושלה וללמוד את המקצוע".


ירדן זוכה לפניות רבות באינסטגרם והיא לוקחת הזמנות בטווח של ארבעה ימים מראש. בכל הקשור למשלוחים, היא בעצמה מבצעת אותם באזור חדרה, פרדס חנה, קיסריה, נתניה והסביבה. התגובות משבחות אותה ואת הקינוחים שלה.

מה בעצם מייחד אותך משאר הקונדיטורים?

"אני מכינה את כל המוצרים מהלב, גם את הממרחים וכל הרטבים של העוגות אני מכינה בעצמי. יש לי פתרונות ללקוחות חולי צליאק וחולי סוכרת. את המתכונים לקחתי מאמא שלי, מה שאומר שאני לא מעתיקה מאתרים".

מהן השאיפות שלך לעתיד?

"לפתוח מקום משלי ולא לעבוד מהבית. מקום בו אני אוכל להכין את הקינוחים בשקט ללא הפרעות של בני הבית ואוכל גם לפתוח סדנאות ללימוד".

אז אם אתם באמצע הכנות למסיבה או אירוע כלשהו, אתם בוודאי חשים את העומס והחששות מהדברים שעלולים להשתבש בדרך. אם יש דבר אחד שאסור שיהיו בו פספוסים - זו העוגה, ולשם כך ירדן קריאף כאן בשבילכם.

אינסטגרם

פייסבוק

052-554-3812

ירדן קריאף 3. צילום מסך, צילום מסך
ירדן קריאף 3/צילום מסך, צילום מסך
ירדן קריאף 4. צילום מסך, צילום מסך
ירדן קריאף 4/צילום מסך, צילום מסך

בשיתוף ירדן קריאף
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully