וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובלים מעובש בקירות? הכירו את "הקץ לעובש"

בשיתוף הקץ לעובש

4.11.2020 / 16:20

מי מכם שגר בדירה בישראל מכיר בוודאי את התופעה של עובש בקירות, אם חשבתם עד היום שאתם מבינים מדוע עובש נוצר וכיצד ניתן לטפל בו, המומחים של "הקץ לעובש" טרי ודורון מתיתיהו, ישמחו לעשות לכם סדר, ובעיקר - כיצד נפטרים ממנו אחת ולתמיד

הקץ לעובש/אולפן הנבחרים

מכירים את הכתם העכור השחור הזה שמתפשט לכם על תקרת חדר האמבטיה או בקירות? זהו עובש. ואמנם הוא לא נעים אסתטית, אך ההשלכות הבריאותיות שלו חמורות פי כמה. טרי ודורון מתיתיהו, מ"הקץ לעובש" מסבירים מדוע נוצר עובש?

"רוב מקרי העובש נוצרים כתוצאה מלחות גבוהה ובעיה של עיבוי. אחרי מקלחת חמה האדים הופכים למים ובקירות אנחנו רואים את זה נספג מה שיוצר קרקע לגידול לעובש. אם זה קורה בשאר קירות הבית זה בגלל בידוד תרמי לא מספיק טוב במעטפת החיצונית של הבית".

כדי לזהות את ההבדל בין רטיבות לעובש, ניתן לעשות זאת לבד ובקלות. במקרי רטיבות נראה נפיחות של הקיר ו/או כתם צהוב בעל גבול מוגדר, כאשר העובש יתפתח שם, ורק כאשר הרטיבות לא מטופלת. את העובש ניתן לזהות כאשר הוא נראה ככתמים מפושטים ללא גבול ברור, ואין לו קשר לנפיחות בקירות. כתמים אלו תחילה יופיעו בגוון צהבהב (דומה לכתמי שמן), ועם הזמן, בהתאם לתנאים הסביבתיים יהפכו לחומים, אפורים, שחורים או ירוקים.

טרי ודורון מוסיפים ואומרים כי השיטות הקיימות בשוק למניעת עובש אינן יעילות:

"כיום ניתן למנות צביעת הקיר בצבע נגד עובש, השמדת עובש עם אקונומיקה, בניית קירות ומחיצות גבס על הקיר הנגוע בעובש ועוד. גם כאן מדובר בשיטות לא יעילות, גוזלות זמן וכסף רב. כל השיטות הללו ממשיכות לאפשר לעובש להתפתח, משום שהתנאים להם זקוק לגידול - תהליך העיבוי - ממשיך להתרחש פעם אחר פעם".

מהי שיטת הטיפול הייחודית של "הקץ לעובש" ?

"אנחנו מונעים את היווצרותו של העובש מלכתחילה. כלומר, שהעיבוי קורה בדירה, האדים לא נספגים בקירות, ואז אין לפטריה בית גידול ואז אין לעובש מקום להתפתח, אנחנו משתמשים בחומר מיוחד מגרמניה שפותר את הבעיה מהשורש".

אתם סובלים מעובש על הקירות? ניסיתם הכל ואינכם יודעים מה לעשות עם כתמי העובש? פנו למומחים בתחום - טרי ודורון מתיתיהו ועשו "קץ לעובש".

054-202-8410

פייסבוק

אתר

בשיתוף הקץ לעובש
  • עוד באותו נושא:
  • עובש
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully