וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במבום ישראל: חנות האונליין שמביאה בשורה חדשה לענף מוצרי התינוקות

בשיתוף במבום ישראל

29.10.2020 / 13:20

פרו ורבו. בשנה החולפת נרשם שיא במספר הלידות בישראל. בסך הכל נולדו במדינתנו (הלא כל כך קטנטונת) 196,000 תינוקות חדשים. חוקרים רבים טוענים כי שנת 2020 עתידה לשבור שיא נוסף, בעיקר בשל פרוץ משבר הקורונה שהשאיר את רוב המדינה בבתים למשך שבועות ארוכים

במבום. יח"צ,
במבום ישראל/יח"צ

לאור גל הלידות הצפוי, צוות העורכים של מערכת הנבחרים יצא לבדוק עבורכם את חנויות האונליין המובילות בישראל לרכישת מוצרי איכות לתינוקות. בעקבות המלצות רבות שהגיעו לשולחן המערכת אודות חנות האונליין "במבום ישראל", המשווקת מוצרי אורח חיים ובגדי תינוקות העשויים מבמבוק אורגני תוצרת איטליה, עורכות המערכת הזמינו מבחר ממוצרי האתר והתרשמו מאוד מאיכותם הגבוהה.

מדובר במותג אופנה שהושק בשנת 2012 על ידי מעצבת הולנדית שמתגוררת באיטליה. לאחר שעקבה באדיקות אחר המגמות והצרכים הספציפיים של אימהות שונות במגוון מדינות, החליטה ליצור מוצרי תינוקות על טהרת הבמבוק תוך הקפדה על עיצוב הולנדי-איטלקי בעל שיק אלגנטי ומסוגנן.

כיום, ניתן למצוא את המותג ביותר מ -350 חנויות למוצרי תינוקות מיוחדות ובוטיקים יוקרתיים ברחבי העולם. ''במבום ישראל'' היא היבואן הרשמי והבלעדי של המותג בישראל. לרשות ''במבום'' חנות אונליין נגישה במיוחד, בה תוכלו ליהנות מהזמנת הפריטים בקליק ולקבלם במשלוח עם שליח עד פתח ביתכם.

בין הפריטים המעוצבים של המותג ניתן למצוא מגוון רחב של בגדי תינוקות, אביזרים, סינרים, תיבות נגינה, חלוקים ומגבות ומוצרים לחדר התינוקות, כמו סדינים, כיסויים, כיסויי כרית, חלוקי רחצה, שקי שינה ועוד.

כל המוצרים עשויים על טהרת הבמבוק, אשר הסיבים הטבעיים שלו אינם מגרים את עורו העדין של הילד ומושלמים לשימוש אינטנסיבי. בד הבמבוק עשוי מסיבים עשירים בתכונות חשובות, אשר מתאימים היטב לייצור בגדים ואביזרים לגיל הרך. בדומה לצמר, במבוק שומר על רעננות בסביבות חמות וחמימות בסביבות קרות. בזכות התכונות האנטיבקטריאליות של צמח הבמבוק, אין צורך להשתמש בכימיקלים במהלך טיפולי בדים.

בין שלל המוצרים הנפלאים של המותג, עורכות המערכת, אימהות ותיקות, בחרו עבורכם את הפריטים שצדו את עיניהם במיוחד:

מגבת פונצ'ו

במבום. יח"צ,
מגבת פונצ'ו/יח"צ
sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
במבום. יח"צ,
כרית הנקה "סופט סטון"/יח"צ
במבום. יח"צ,
כיסוי למשטח החתלה "האפי"/יח"צ

אין ספק כי מעבר לעובדה שמדובר בבמבוק אורגני ובעיצוב אלגנטי להפליא, הייחודיות של המוצרים של "במבום ישראל" טמונה בעובדה כי בניגוד לרוב מוצרי התינוקות בישראל, מוצרי התינוקות של החנות איכותיים במיוחד וברמה גבוהה מאוד. ניכר כי בכל מוצר הושקעה מחשבה רבה במטרה ליצור מוצר אידיאלי עבור התינוק.

עורכי מערכת הנבחרים בדקו ומצאו - ''במבום ישראל'' מביאה בשורה חדשה אל ענף מוצרי התינוקות בישראל בזכות חנות אונליין נהדרת המשווקת מוצרים איכותיים עבור היקרים לנו מכל. מילה של מומחים.

גולשי מדור הנבחרים נהנים מ20% (!) הנחה על כל ביצוע הזמנה באתר ''במבום ישראל''. על מנת ליהנות מההטבה יש להזין באתר את קוד הקופון walla20.

במבום ישראל

לאתר

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף במבום ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • במבוק
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully