וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולמים על בית חדש? עם דורון רוזן הדרך לשם קצרה יותר

בשיתוף דורון רוזן

4.11.2020 / 16:16

המשכנתא נחשבת להלוואה הגדולה ביותר שלוקחים בני האדם בחייהם. לא מעט אנשים אינם מבינים בתחום והולכים כעדר ללא רועה בתהליך החשוב הזה ולכן, כדאי לכם לצפות בראיון עם דורון רוזן, יועץ משכנתאות שעושה סדר בדברים

דורון רוזן, יועץ משכנתאות/אולפן הנבחרים

רכישת בית היא ללא ספק אחד החלומות הגדולים ביותר של מרבית האנשים. עם זאת, למרבה הצער, רובנו לא נוכל לרכוש בית באופן עצמאי, וניאלץ לקחת משכנתא לצורך הגשמת החלום הזה , מי שבא לעזרתנו הוא יועץ המשכנתאות דורון רוזן.

דורון, מה מייחד אותך מיועצים אחרים בשוק?

"אני עושה שילוב של ייעוץ משכנתאות וכלכלת משפחה. אני נותן דגש חשוב מאוד על היכולות של המשפחה לעמוד בהלוואה. אני לא מתעסק רק בלבנות את הריביות הכי טובות, אלא לבנות את המשכנתא שתתאים בדיוק ללקוחות.

אם זה אומר שבעתיד יהיו להם החזרים יותר נמוכים או יותר גבוהים בזכות היכולות הכלכליות שלהם. להתאים את העסקה כמו כפפה ליד. להתאים את המשכנתא הנכונה עבור כל לקוח ספציפי".

מהו תמהיל המשכנתא המומלץ לתקופה זו?

"אין תמהיל מומלץ לכולם. כל אחד צריך לקחת תמהיל שמתאים לו, יש כאלה שאוהבים סיכונים ומתאים לה תמהיל כזה, יש אנשים שיכולים לקחת פחות סיכון גם בגלל ההכנסה שלהם. מה שכן הריביות מאוד נמוכות עכשיו וכדאי לגשת לבנק ולקבע אותן".

אז לפני שאתם ניגשים לבנק לצורך בקשת משכנתא - עשו לעצמיכם טובה - פנו לדורון רוזן יועץ המשכנתאות ותוכלו לחסוך מאות אלפי שקלים.


פייסבוק

052-265-3519

בשיתוף דורון רוזן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully