וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאבח אל נור - אוכל דרוזי וקונדיטוריה

בשיתוף נור אוכל דרוזי וקונדיטוריה

4.11.2020 / 16:14

מי מבינכם שנוסעים לטיול לצפון לא עוצרים לרגע ואומרים - איך בא לי לעצור במסעדה דרוזית טובה? אחד המקומות הראשונים שחושבים על מסעדה כזאת נמצא בכפר ג'וליס בצפון - "נור אוכל דרוזי וקונדיטוריה"

בסמה חיר, נור אוכל דרוזי וקונדיטוריה/אולפן הנבחרים

הסיפור של בסמה חיר, בעלת הבית של "נור אוכל דרוזי וקונדיטוריה" יכול לשמש כדוגמה עבור כל נשות ישראל, לפני כ חמש שנים בעשר אצבעות היא הקימה לעצמה עסק כנגד כל המוסכמות.

מתי החל החלום לפתוח מסעדה?

"חלמתי על זה כשעזרתי במטבח של אמא. לפי 12 שנים למדתי קורס קונדיטוריה , החלתי להכין את העוגות שלי למשפחה ולחברות ואז החלטתי שאני צריכה לפתוח עסק משלי. לפני כשש שנים בעלי מרסל ז"ל הלך לעולמו ואז החלטתי שאני פותחת בית קפה שהחלטתי לקרוא לו נור על שם הבן הקטן שלי".

איזה מנות ניתן למצוא בתפריט?

"חשוב לדעת שהמטבח הדרוזי כולל אוכל מגוון. עלי גפן ממולאים, מנסף , קובה ועוד מאכלים טעימים, יש לנו גם מאכלים לצמחוניים וטבעוניים".

מי שמשמש כיד ימינה של בסמה הוא הבן נור, במיוחד בימים אלו של משבר הקורונה כאשר מנווט כמו גדול את עשרות ההזמנות שמגיעות בכל יום ואחראי בעצמו על המשלוחים באזור הגליל ועד הקריות.
בסמה שיתפה אותנו על תפיסת עולמה: "בדיעבד אני שמחה שהגעתי לפתיחת העסק עם תובנות של אישה בוגרת, עם ניסיון חיים ודרייב מטורף להצליח".

אז אם אתם בדרך לצפון והבטן שלכם מקרקרת אל תפספסו ביקור ב"נור אוכל דרוזי וקונדיטוריה", מקום שעושה כבוד למטבח הדרוזי ולמתוקים מכל הסוגים.

פייסבוק

04-629-3460

בשיתוף נור אוכל דרוזי וקונדיטוריה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully