וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיליתם קמט חדש? הכירו את ד"ר בני ניסנוב

בשיתוף ד"ר בני ניסנוב

5.11.2020 / 16:55

לא מעט אנשים קמים בבוקר, מביטים במראה ומוטרדים מקמט חדש שהתגלה לנגד עיניהם. אחת הדרכים המוצלחות להילחם בתופעה היא פנייה למומחה בתחום. צפו בראיון עם ד"ר בני ניסנוב, מזריק מקצועי ומוסמך של חומצה היאלורונית ובוטוקס

בני ניסנוב, רפואה אסתטית/אולפן הנבחרים

הזדקנות עור הפנים והגוף הוא תהליך בלתי נמנע אשר בא לידי ביטוי בהופעת קמטים ואובדן לחות העור. תופעה טבעית ונפוצה זו מעסיקה רבים מאיתנו שמחפשים את הפתרון היעיל לחידוש העור. אחת הדרכים הבטוחות להשגת המטרה היא הזרקת חומצה היאלורונית ובוטוקס, מה שהפך את שוק הזרקות החומצה היאלורונית ובוטוקס למבוקש במיוחד. עורכי מערכת הנבחרים של וואלה! יצאו לשטח לבדוק עבורכם היכן תוכלו לבצע הזרקות אסתטיקה של חומצה היאלורונית ובוטוקס באזור הפנים בצורה הבטוחה ביותר.

אל שולחן המערכת הגיעו המלצות רבות מלקוחות בכל חלקי הארץ אודות ד''ר בני ניסנוב, מזריק מקצועי ומוסמך של חומצה הילאורונית ובוטוקס. עורכות המערכת, שמבינות דבר או שניים באסתטיקה, יצאו לפגוש את בני ולבדוק את טיב ההמלצות באמצעות בדיקה קפדנית של איכות העבודות. למצוא תור פנוי ביומן של בני הייתה בהחלט משימה מאתגרת, אך לשמחתנו לבסוף הוא נענה לחיזורנו והסכים להקדיש לנו מעט מזמנו. הרשמים לפניכם.

תחילה נדהמנו לגלות שמאחורי ההצלחה האדירה עומד רופא צעיר יחסית, בן 27 בסך הכל, שבאמתחתו מספר שנות ניסיון בתחום בהן העניק טיפולים מתקדמים למאות לקוחות מרוצות.

בשיחה שערכנו איתו, שמענו ממנו על הרקע שהוביל אותו לעסוק בתחום "במהלך לימודי רפואת השיניים, נחשפתי לתחום האסתטיקה ומיד התאהבתי בכך. היכולת שלי לגרום לנשים להיראות ובעיקר להרגיש צעירות יותר גרמה לי להישאב לתוך התחום. עם סיום לימודי הרפואה התמקדתי בלימוד מקצועי של הזרקות חומצה היאלורונית ובוטוקס אצל טובי המומחים באיטליה וברומניה."
מאז - השאר היסטוריה. לאורך השנים האחרונות בני הפך למטפל מבוקש ביותר בקרב נשות ישראל. לטענתו, העובדה שהוא צעיר משחקת לחלוטין לטובתו "אכן בהתחלה נטרקו בפניי דלתות מכיוון ששפטו אותי לפי הגיל שלי. אך לאחר שנחשפו אל העבודות שלי הגיל הפך לחסר משמעות. בעיני, העובדה שאני צעיר מאפשרת לי פתיחות מחשבתית, ולכן אני מאמץ שיטות חדשניות ופורצות דרך על מנת להעניק למטופלות שלי את הטיפולים האסתטיים הטובים ביותר עבורן."
בני לא נח על זרי הדפנה, כאשר כל העת הוא נוהג לבצע השתלמויות באירופה שמסייעות לו להתפתח מקצועית וכל הזמן לחדש עבור לקוחותיו.

בני מבצע הזרקות חומצה היאלורונית בכל אזור הפנים, כאשר המומחיות שלו הינה הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים וקו הלסת בשיטת הפפיון הייחודית שנדיר למצוא אותה בארץ. כל הטיפולים בקליניקה של בני מבוצעים ברמה בינלאומית תוך הקפדה על שימוש בחומרים האיכותיים ביותר המאושרים על ידי משרד הבריאות.

הייחודיות של שיטת הטיפולים של בני טמונה בכך שהוא נוהג להתאים אישית את הטיפול לכל מטופלת על פי מבנה הפנים שלה "אני לא מוגבל לשיטה אחת" הוא מספר "אני מבצע אבחון מקדים ולפי רצון הלקוחה בוחר עבורה את השיטה המתאימה ביותר. מדובר בטיפול המתמקד בכל אישה באופן אישי לפי מה שמתאים לה."

איכות הטיפולים של בני אינה נעלמת מעיניהן של לקוחותיו, המרעיפות שבחים רבים אודותיו. אספנו לכם מספר ביקורות אוהדות של לקוחות ''על קצה המזלג'':

עם הפנים לעתיד, בני מספר כי אינו מתכוון לעצור כאן והשאיפות הן גדולות בדרך להצלחה עולמית "אני תמיד רודף אחרי חלומות ולא נח עד שאני משיג אותם. החלום שלי הוא להפוך לרשת עם מספר סניפים בארץ כך שלקוחות מכל רחבי הארץ יוכלו לקבל הזרקות בחומצה היאלורונית ברמה בינלאומית. השאיפה שלי היא להפוך להיות הרופא הכי מדובר בתחום האסתטיקה בישראל."
אחד השיקולים המרכזיים בבחירת שירות של מומחה, הוא זהות האדם והמקצועיות שעומדת מאחוריו. המקצוענות אותה הוא מקדש, השיטה המהפכנית שפיתח והתוצאות המדהימות של הטיפולים לא מותירים מקום של ספק - בני ניסנוב רכש לעצמו מקום של כבוד בתחום רופאי האסתטיקה בישראל.


050-4811602


אינסטגרם

בני ניסנוב 1. צילום מסך, צילום מסך
ד"ר בני ניסנוב/צילום מסך, צילום מסך
בני ניסנוב 2. צילום מסך, צילום מסך
ד"ר בני ניסנוב/צילום מסך, צילום מסך
בני ניסנוב 3. צילום מסך, צילום מסך
ד"ר בני ניסנוב/צילום מסך, צילום מסך
בשיתוף ד"ר בני ניסנוב
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully