וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואו להתענג על כל ביס ב"ניצן קינוחים וסדנאות"

בשיתוף ניצן קינוחים וסדנאות

29.10.2020 / 11:22

אחד הדברים שקשה לנו לעמוד בפניהם הם קינוחים טעימים שאפשר להתענג מכל ביס שלהם, וכשהם מעוצבים זאת גם חגיגה לעיניים, חוויה מושלמת. ואם אנחנו חוגגים יום הולדת, מסיבה או אירוע, הרי שאין כמו לסיים אותו עם שולחן מעוטרבשלל קינוחים והכל מעוצב בטוב טעם.

ניצן קינוחים וסדנאות. יח"צ,
ניצן קינוחים וסדנאות/יח"צ

כתבת הנבחרים טעמה ממגוון קינוחים בסטודיו של ניצן ונשארה עם טעם של עוד...

ניצן סלומון היא קונדיטורית כבר כ-12 שנים. מספרת ניצן: "סיימתי לימודי תואר ראשון בדיפלומטיה ואסטרטגיה, ותואר שני ביחסים בינלאומיים אך מעולם לא עסקתי בתחומים אלו. עברתי משבר שגרם לי לחשוב על מה באמת אני רוצה לעשות ואז חיפשתי תחום נוסף שאני מתחברת אליו. חזרתי לאהבה הראשונה שלי, לעוגות שהזכירו לי בעצמה רבה את הילדות ואת אמא שלי שהייתה מלכת המטבח שבישלה מאכלים נהדרים ואפתה עוגות מדהימות. החלטתי לחזור הביתה, למוכר ולטעים.

"התחלתי ממכירה של קינוחים ועוגות מהבית. עם הזמן ראיתי שישנה דרישה הולכת וגוברת לאותם קינוחים, כך שהתחלתי ללמד איך להכין אותם וגם התחלתי להעביר סדנאות. הקמתי סטודיו במרתף ביתי בהרצליה ושם אני מנחה סדנאות איכותיות ל-6 משתתפים בכל סדנא. יש לי שתי בנות, אחת בת 13, השניה בת 10 וכל הבית למעשה חי את החוויה הזאת.

ניצן קינוחים וסדנאות. יח"צ,
ניצן קינוחים וסדנאות/יח"צ

"בכל ביס יש המון רגש וגעגוע למשהו, והוא מזכיר לי את הילדות. עבורי זאת חוויה הכי מרגשת שמזכירה נשכחות. לדוגמא: קרם פטיסייר שמזכיר לי את הבית שאני כל כך אוהבת. כשהייתי ילדה העוגה שהכי אהבתי הייתה 'עוגת היער השחור'. כשהיינו מגיעים למסעדה, הייתי ממש מחפשת אותה בוויטרינה, לוודא שהיא נמצאת שם. לימים הכנתי אותה בגרסתה המודרנית בצנצנת הגשה שקופה ויפה, דרכה ניתן לראות שכבות בשלל צבעים ומרקמים.

"בשנים האחרונות העברתי עשרות סדנאות לחברות, קבוצות ולבודדים, ואז הגיעה הקורונה. היה רגע של הלם, אבל מיד התאוששתי, אמנם לא עשיתי סדנאות פרונטליות, אלא רק בזום, אבל הצלחתי לעשות מהלימון לימונדה. באופן פרדוקסלי נוצרו לי הזדמנויות חדשות, הצלחתי להכין קורסים חדשים, יצירתיים ומגוונים מאד שנותנים לצופים ערך רב, ואני נהנית מכל רגע. עדיין כמובן המגע האנושי חסר לי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ניצן קינוחים וסדנאות. יח"צ,
ניצן קינוחים וסדנאות/יח"צ

"העבודה בזום היא חוויה שונה וכיפית, אני נחשפת לחלל המטבח של הלקוחות על כל אביזריו, ולהתנהלות שלו בזמן אמת, קהל שלא הייתי פוגשת בקורסים הפרונטליים. למעשה מתאפשר לי לאפות יחד עם המשפחה. הורים באים יחד עם ילדיהם או בני הזוג שלהם, זה משהו חדש ומרגש. בנוסף התחלתי לצלם סדנאות ויצרתי קורסים דיגיטליים. כשאין סגר אני ממשיכה לעשות סדנאות פרונטליות שאני כל כך אוהבת.

"אחת החוויות המרגשות היא לעבוד עם בני נוער, הופתעתי מכך שבני נוער אוהבים לאפות ללמוד ליצור דברים חדשים. יש סיפוק רב בללמד את הדור החדש, עברתי איתם חוויה מדהימה.

ניצן קינוחים וסדנאות. יח"צ,
ניצן קינוחים וסדנאות/יח"צ

"אני מאמינה שכל אחד מביא את האישיות המיוחדת שלו גם בתחום הקינוחים. ההתמחויות שלי הן בעיקר קינוחים אישיים, פטיפורים שהם קינוחים קטנים אישיים. אחת האהבות הגדולות שלי היא מוסים בכוסות מעוצבות, פחזניות, עוגיות שמרים, עוגות מוס ומקרונים, וגם עוגות כמובן. יש לי סדנת פרווה איכותית. בנוסף, חומרי הגלם נבחרים בקפידה ואני לא מתפשרת בהם. אני מכינה מגוון רחב של קינוחים, מרקמים וטעמים שונים, לכן כל אחד יכול למצוא לו מה שהוא אוהב.

"לפני כ-12 שנה התחלתי ללמוד מהשפים המובילים בארץ ובעולם כדי להגיע למקצועיות ברמה הגבוהה ביותר. אני לא מפסיקה ללמוד ולהתפתח, נסעתי גם להשתלמות בפריז ובקייב, לשם מביאים את הקונדיטורים הטובים ביותר בעולם. אני טסה בקביעות לפריז, טועמת, מכינה לומדת ושואבת משם השראה, מתעדכנת בכל הטרנדים ומביאה חידושים עדכניים וחוויה שונה כמו שרק פריז יכולה לתת, נחשפת לטרנדים ומיישמת בקינוחים שלי. בנוסף, נחשפתי לעיצובים יפהפיים כך שגם עליהם אני מקפידה.

ניצן קינוחים וסדנאות. יח"צ,
ניצן קינוחים וסדנאות/יח"צ

"אני מעבירה סדנא מדליקה לימי הולדת, בעבר העברתי גם לילדים, אני מאד נהנית ללמד, להעביר קורסים וסדנאות דיגיטליים בכיף, זה ממש לפרוץ את הגבולות של עצמי ואני משקיעה בזה לא מעט. מאד מרתק אותי להכין קורס לנוער, גיליתי שזו חוויה מדהימה, ואני ממשיכה עם הקורסים לנוער במתכונת שבועית, מסיום הסגר הקרוב, ולא רק בחופשים.

"אחד הדברים שלקוחות אוהבים אלו סדנאות להורים ולילדים, שמהדקים את הקשר ביניהם דרך חוויה קלילה, כיפית ומרגשת. בדרך כלל אלו סדנאות ל-4 זוגות, החל מגיל תשע. הורה וילד או סבתא ונכד וזה מחמם לי מאד את הלב. ישנן סדנאות רגילות של 6 משתתפים, סדנאות פרטיות, קורסים לנוער, וגם סדנאות לייב דרך הפייסבוק או באינסטגרם.

להשלמת העבודה למדתי עריכת וידאו כדי לצלם סרטונים על מה שאני מכינה ואני מפרסמת אותם באינטרנט. העבודה עבורי היא תשוקה מטורפת ואני נהנית מכל רגע, והיצירה הזו מניעה אותי קדימה לעוד עשייה ולעוד אתגרים.


ניצן סלומון

052-230-7798

אינסטגרם

פייסבוק

Nitzan@nitzan-desserts.co.il

בשיתוף ניצן קינוחים וסדנאות
  • עוד באותו נושא:
  • מאפים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully