וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדת J17: הבית של הטבעונים בתל אביב

בשיתוף J17

28.10.2020 / 16:17

מזה זמן רב שמגיעות אל שולחן המערכת המלצות רבות אודות מסעדת J17 המציעה תפריט טבעוני למהדרין עם מנות מעוררות תיאבון ואווירה תוססת באמצעות קונספט ייחודי של שינוי התפריט לאורך היום

J17. יח"צ,
J17/יח"צ

עורכי המדור יצאו לבדוק את טיבן של ההמלצות בביקור במסעדת J17 וחזרו עם מסקנה ברורה - מדובר בטבעונית הכי טובה בעיר. הרשמים לפניכם.

אסף, בעל המסעדה, מגיע מעולם הספורט בתור טניסאי מצליח. הוא החל את הרומן עם האוכל הטבעוני בתור לקוח במסעדה, התאהב בקונספט ובהשפעה הנהדרת על הבריאות והחליט לרכוש את המסעדה יחד עם שותפו נועם טל. השניים החליטו לפתח את המסעדה, ובעבודה משותפת עם שפית מקצועית יצרו בית חדש עבור הטבעונים בישראל.

המסעדה נקראת על שם הרחוב שבו היא ממוקמת - ירמיהו, תל אביב. מיד כשמגיעים למקום ניתן להרגיש את האווירה המיוחדת של המסעדה - אווירה ביתית, צעירה ותוססת, שיחד עם יחס אישי וקרוב יוצר חווית סעודה מיוחדת במינה.

J17. יח"צ,
J17/יח"צ

עוד לפני שהזמנו את המנות, ישבנו לשיחה קצרה עם אסף, במהלכה הוא שיתף אותנו שאחד מאבני היסוד של J17 הוא היחס האישי והשירות מהמעלה הראשונה שצוות העובדים במקום מעניק ללקוחות. "אנחנו לא מתיימרים להיות משהו שאנחנו לא. המסעדה שלנו היא בית עבור טבעונים ועבור אנשים שאוהבים אוכל טוב ואיכותי ומנות טעימות ומשביעות. אנחנו עושים הכול על מנת שכל לקוח ולקוחה יצאו מרוצים מהחוויה שלהם במסעדה, ולכן פועלים כל העת להעניק ללקוחות שלנו את השירות הטוב ביותר כדי שיוכלו ליהנות מאווירה ביתית."

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
J17. יח"צ,
J17/יח"צ

וכעת למנה העיקרית - האוכל. תפריט המסעדה כולל קונספט מיוחד ומגוון ביותר:
ארוחות בוקר מגוונות ועשירות בראנץ'

אוכל ישראלי מזרח תיכוני ביתי בעלי טעם עשיר במיוחד ישירות מהסירים

מנות בינלאומיות מהמטבח המודרני והמוקפד ספיישלים

מאכלים על הפלאנצ'ה אקספרס

כמובן שכל התפריט הינו 100% טבעוני והוא כולל מנות ללא גלוטן, ללא בוטנים וללא שומשום.

הרעב שפקד אותנו התגבר ככל שהניחוחות הנהדרים שעלו מהסירים של תפריט הצהריים - ערב של המסעדה החלו להציף את המסעדה. המשימה לבחור מספר מנות מהתפריט העשיר הייתה מאתגרת במיוחד. בסופו של דבר, בהמלצתו של אסף, החלטנו ללכת על מספר מנות עיקריות פופולריות במיוחד בליווי סלטים ביתיים שהגיעו במהירות רבה דקות ספורות לאחר ההזמנה. הרשמים לפניכם.

ממנות הספיישלים הזמנו את מנת ''עראיס'' בפיתה שכללה עדשים, פטריות, בצלים מקורמלים ועשבי תיבול עם עגבניות צלויות ושום קונפי הייתה פתיחה נהדרת לארוחה. המנה חוסלה במהירות, יתכן כי בשל הרעב הכבד שפקד אותנו אך סביר ביותר להניח שבעקבות טעמה הנהדר - מדובר במנת העראיס הטעימה ביותר שטעמנו מימנו, כולל הגרסאות הבשריות של המנה. את המנה אכלנו בליווי סלט הבית של המסעדה, הנושא את שמה ''סלט J17, וכולל טאבולה של קינואה, קוביות בטטה, עשבי תיבול, גרעיני דלעת, גוג'י ברי, צ'יה, שומשום וחמוציות ברוטב ויניגרט לימוני. סלט נהדר המאזן היטב בין טעמים מגוונים.

המשכנו אל מנות התבשילים מהסירים - תבשיל אפונה וארטישוק בליווי בצלים מקורמלים, סויה בולס וקציצות עדשים. מדובר בחגיגה של טעמים ביתיים ברמה אחרת שללא ספק גרמו לכולנו להסכים על כך שתבשיל לא חייב לכלול בשר כלל. נהננו מכל ביס בזכות חווית טעמים מעולם אחר.

J17. יח"צ,
J17/יח"צ

למרות המלצות רבות שקיבלנו מלקוחות המסעדה אודות הקינוחים המצוינים, המנות העיקריות שאכלנו השביעו אותנו כל כך עד שכבר לא נשאר לנו מקום אפילו לא לביס אחד נוסף. הקינוחים של J17 ראויים לארוחה בפני עצמה, שבסיום הארוחה כבר התחייבנו לקיימה.

מיד בסיום הארוחה, עם שקיעת השמש, המסעדה לבשה חג, והפכה למסעדת ביסטרו בר ואלכוהול, המגישה מנות ערב לצד אלכוהול איכותי, בליווי הקרנות של משחקי ספורט מרחבי העולם. האוכל והשתייה בביסטרו של J17 משתלבים נהדר באמצעות תפריט "שרינג" הכולל מבצעים ייחודיים.

לאחרונה, החלו ב- J 17לקיים אירועים מיוחדים במסעדה כגון ימי הולדת ואירוח קבוצות לארוחות עשירות. בנוסף, במסעדה מעניקים שירות קייטרינג חיצוניים לאירועים קטנים ובינוניים בהזמנה מראש.

גם בתקופת הקורונה אסף וצוותו נרתמים לספק את הביקוש הרב. צוות המסעדה פועל בקדחנות כדי לספק את המנות המצויינות גם במשלוחים תוך הקפדה יתרה על שמירת האיכות של המנות. "חשוב לנו שהמנות יגיעו באותה איכות בדיוק גם במשלוחים." אסף מספר "כדי להבטיח זאת הכל נבדק בטרם המשלוח עד הפרטים הקטנים ביותר." במסעדה מבצעים שירותי Take away ומשלוחים באמצעות מערך משלוחים יעיל ומהיר עד לבית הלקוח.

לאחר שהגענו הביתה שבעים ומרוצים, לעורכי המערכת לא נותר צל של ספק - מסעדת J17 בתל אביב מצליחה להוכיח שאפשר ליהנות מאוכל טבעוני נהדר ומספקת חוויה מיוחדת במינה. אנחנו כבר התמכרנו ומיד דאגנו כבר לשריין מקום לחוויה נוספת במסעדה, ומה אתכם?

"הטבעונית J17" הבית של הטבעונים

כשר בהשגחת משמר הקודש

לפרטים והזמנות 03-9442773


לאתר

בשיתוף J17
  • עוד באותו נושא:
  • טבעונות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully