וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה הכסף? כ 8 מיליארד שקלים ממתינים לציבור בקופת המדינה

בשיתוף פאנד אפ

28.10.2020 / 15:04

דווקא עכשיו במשבר הקורונה כאשר המצב הכלכלי מכביד ומעיק יש מי שיכולים למצוא סכומי כסף חשובים אשר מגיעים להם בזכות החזרי מס שלא קיבלו לאורך השנים. אם אתם שכירים היום או בעבר, הכתבה והבדיקה הבאה הם בגדר חובה עבורכם

פאנד אפ. יח"צ,
פאנד אפ/יח"צ

חברת "פאנד אפ" היא חברה ותיקה בישראל עם ניסיון מוכח בשטח של למעלה מעשור. היא שמה לעצמה מטרה לעזור לכל שכיר ושכירה להשיג את החזר המס שלהם מבלי להסתבך בבירוקרטיה מעיקה ומילוי טפסים מתיש ובלי הצורך לצאת מהבית כאשר כל ההליך הינו דיגיטלי נוח ומהיר.

בכל שנות הפעילות שלה חברת "פאנד אפ" מעניקה שירות לעשרות אלפי לקוחות. 90% מהם קיבלו החזרי מס שעמדו בממוצע על כ-9,500 שקלים.

לאורך השנים "פאנד אפ" איפשרה לעשרות אלפי אנשים ליהנות מהחזרים כספים שכלל לא היו מודעים להם קודם לכן. כיום בזכות טכנולוגיה מתקדמת אשר הציבה אותם בחוד החנית בתחום, "פאנד אפ" מאפשרת לכל אחד לבצע בדיקה אישית מרחוק, ללא צורך להגיע למשרדי החברה או לשוחח עם סוכן על מנת לגלות את גובה ההחזר אותו ניתן לקבל מהמדינה.

כל הטפסים השונים מחכים באתר החברה וכל מה שצריך לעשות זה למלא את הפרטים ולקבל תשובה, האם אתם זכאים ומה הסכום המדויק, פשוט וקל.

פאנד אפ. יח"צ,
פאנד אפ/יח"צ

מהו החזר מס?

לפי החוק בישראל כל העובדים השכירים משלמים מס הכנסה ברמה חודשית כאשר הסכום יורד דרך תלוש המשכורת.

בגלל שהחישוב של חבות המס נעשה ברמה שנתית, לא פעם נוצר הפרש בין סכומי הכסף שהמדינה גבתה לבין הסכום שהשכירים היו צריכים לשלם בפועל ולכן מגיע להם החזר.

הדבר שכיח בעיקר כאשר העובדים מחליפים מספר מקומות עבודה לאורך השנים, לכן על פי הערכות לשכירים בישראל מגיע החזר כספי בגובה של 8.5 מיליארד שקלים ממס הכנסה.

ברחבי הרשת כולה מצאנו אלפי חוות דעת והמלצות מצד מי שנעזרו בשירותים של "פאנד אפ", בין היתר שלי.ד סיפרה:"בזכות השירות היעיל, מקצועי ומהיר של פאנד אפ קיבלתי החזר מס בגובה 20,000 שקל. בתחילה כאשר נאמר לי כי זהו גובה ההחזר שמגיע לי חשבתי כי מישהו מנסה למתוח אותי וחשבתי בטח יש פה איזה טריק, אבל תוך זמן קצר לאחר מכן קיבלתי את מלוא הסכום לחשבון הבנק שלי. זה היה בגדר גלגל הצלה של ממש, כמו אוויר לנשימה ועל כך תודתי נתונה להם".

עמירם.א העיד אף הוא: "בדרך כלל כאשר שומעים על חברות שמבטיחות הרים וגבעות אני סקפטי וחשדן, בטח כשמדובר בכספי מס, אולם חבר טוב המליץ לי לעשות בדיקה דרך פאנד אפ ומה כבר יש לי להפסיד. סמכתי עליו ולא רק שלא הפסדתי אלא בזכות הליך נוח ופשוט שביצעתי באתר שלהם התברר לי כי הייתי זכאי להחזר מס בגובה של 42,000 שקל שנצברו לי לאחר 30 שנות עבודה בכמה מסגרות שונות, נדהמתי ממש. שמחתי לגלות לא רק את הכסף מועבר אלי אלא שיש חברה אמינה ומקצועית כמו פאנד אפ, לא מובן מאליו בישראל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
פאנד אפ. יח"צ,
פאנד אפ/יח"צ

חשוב לדעת!

*ניתן להגיש בקשה החזר מס רטרואקטיבית עבור שש השנים האחרונות.

*הבדיקה היא חינמית לחלוטין ללא כל התחייבות למי שאין החזר - כמובן שמי שזכאי להחזר משלם פתיחת תיק ושכר טרחה.

לביצוע הבדיקה כנסו עכשיו:
https://nfinance.co.il/prospects-for-income-tax-returns-6/?utm_source=WALLA&utm_medium=ARTICAL&utm_campaign=WALLA

בשיתוף פאנד אפ
  • עוד באותו נושא:
  • החזרי מס
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully