וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתחילו להתענג על קינוחי הגלידות שלא הכרתם - חגיגת קינוחים ברשת JetLek

בשיתוף ג'ט לק

20.1.2021 / 11:49

מי מאתנו יכול לעמוד בפני גלידה קרמית איטלקית על פנקייק ברוטב שוקולד?

ג'ט לק. יח"צ,
ג'ט לק/יח"צ

כתבת הנבחרים הגיעה לגלידריה "גט לק" והתפעלה מהאסתטיקה והניקיון, מוזיקת דיפ האוס נעימה נשמעה ברקע יחד עם האורות המעומעמים יצרו אווירה מיוחדת. לשולחן הוגשה מנה עם קומות של גלידה, פנקייק ברוטב שוקולד, מנה מעוצבת בטוב טעם, למרות גודל המנה המוגזם, (כמו כל המנות) התחושה היא של רצון לעוד מנה.

כשחותכים את מנת הדגל שהיא הפנקייק, כל השוקולד נשפך לתוך החור, המראה הוא מאד מגרה. תמיד ניתן לראות כאן מראה מיוחד המזיל ריר של רוטב ניגר, (או משפריץ) יחד עם אנשים הנהנים לצלם את המנות ורק אז לאכול.

אם בא לכם להתפנק עם או בלי הילדים עם משהו מתוק תוכלו להגיע לג'ט לק המתמחים בקינוחים באקסטרים (מוגזמים ומתוקים) עם גלידה קרמית טרייה, בתוספת קינוח משלים שהפכו אותו לעיקר ובנוסף שילובים מוגזמים של שוקולד ורטבים מיוחדים שמלווים את כל המנות. השילוב המטורף הוא שעושה את חגיגת הטעמים יוצאי הדופן כמו כנאפה או סופלה על פנקייק, או קרם ברולה או שבבי פיסטוק קריספיים וטעימים במיוחד.

ג'ט לק. יח"צ,
ג'ט לק/יח"צ

מורג ועידו כנפי הם המייסדים והבעלים של המקום. מספרת מורג: "התחלנו עם גלידה איטלקית ביצור עצמי ברמה מאד גבוהה, בטעמים מאד מיוחדים. רצינו ליצור קינוחים שאין לרשתות אחרות. הצלחנו להתפרע במנות הבאות לצד הגלידה ולהעשיר את התפריט יותר ויותר. הצלחנו ליצור שילוב ייחודי של גלידה קרמית טרייה עם מוצרים מיוחדים מעולם הקינוחים, שלא ניתן למצוא באף מקום אחר. הקונספט הייחודי שלנו הוא של בואו להתפנק ולהתפרק אצלינו, עם חוויה מיוחדת, בלי חשבון לקלוריות, עם צלחות סכין ומזלג וקינוחי שחיתות.

"עם הזמן נוצרה דרישה גוברת והולכת לגלידות ולקינוחים, העסק התרחב ופתחנו כבר שמונה סניפים: באשקלון, אשדוד, נתיבות, רשל"צ, באר שבע, שדרות, קרית גת, ובפתח תקווה. הקהל שלנו מגוון מאד - צעיר עד מבוגר ומכל הקשת החברתית. קשה למצוא שילוב של איכות איטלקית עם כשרות ברמה גבוהה - המוצרים שלנו כשרים בכשרות בד"צ בית יוסף. לקוחות מגיעים מהמגזר החרדי, חילוני, יהודי וערבי, יושבים בג'ט לק עם בנות הזוג או המשפחה רוקדים בכסא ואוכלים. זאת אווירה שעושה לנו כיף".

ממשיכה מורג: "בעלי הגיע מעולם השיווק - און ליין, לשנינו זוהי זוגיות שניה בה לכל אחד יש ילדים, (שאגב, מתים על המקום). הכרנו גם באון ליין, רצינו להקים יחד עסק שישלב את הידע שלנו גם בשיווק, אנחנו אוהבים את תחום הקולינריה, נושא הגלידה תמיד סקרן אותי, כך שצללנו ולמדנו את התחום על בוריו וזאת הייתה חוויה ייחודית עבורנו, העסקנו גלסייר - מומחה לגלידות, עם הזמן התמקצענו בזה בעצמנו.

"היינו בין הראשונים שפתחו דף פייסבוק ואינסטגרם רשתי הקיים כבר כחמש שנים, עם כמות יוצאת דופן של לייקים ועוקבים, המותג התפתח והפך להיות רשת במהירות. אני מרגישה שהגעתי למקום מדוייק עבורי, אנו מתחדשים ויוצרים מנות חדשות על בסיס קבוע כך שיש כל יום עניין ואתגר חדש, שנותן משמעות והנאה.

ג'ט לק. יח"צ,
ג'ט לק/יח"צ

"לקחנו את השם ג'ט לק לנושא הקולינרי, בו אנו קצת מאבדים תחושה של זמן, שוקעים בתוך החוויה המתוקה, מתנתקים מהזמן ומטרדות היום. סוג של אקספיזם, טיסה, התנתקות, כמו המנות המושחתות שלנו.

"בתפריט שלנו תמצאו פנקייקים תפוחים ואוורירים, וופל בלגי בטעמים מפצפצים בפה, צ'ורוס מתוקים, עוגת שכבות וקוקילידה. בנוסף, כל אחד מהקינוחים האלה עוטפים תועפות של ציפויי שוקולד ייחודיים על בסיס שוקולדים ומתוקים אהובים. רוטב קינדר בואנו לבן, פררו רושה, שוקולד לבן עם פיסטוק, רוטב אוראו, ועוד רבים, כך שכל אחד יכול למצוא את החטא המתוק שהוא אוהב. לכל זה מחברים גלידה משובחת וקצפת ומקבלים קינוח מושחת וטעים, מתוק ומוגזם".

אזרנו אומץ ואכלנו מנה מגרה ומהנה במיוחד, פנקייק לאמיצים בלבד - מגדל 6 פנקייקים שטובעים בים של שוקולד ורטבים, חוויה קולינרית במיטבה!

אם חפצתם במלוח תוכלו ליהנות מכנאפקייק הקינוח המלוח, משולש קרם בייגלה מלוח, קרעי קרפ עטופים ברוטב קרמל מלח ושברי ביגלה. ויש עוד המון המון מנות מושחתות שכדאי לטעום מהם, הרשימה המלאה באתר.

בואו להתענג על כל ביס:

ג'ט לק

1-700-55-32-10

לאתר

האתר מותאם למשלוחים, לקוח יכול להזמין דרך האתר לכל סניף ברשת

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף ג'ט לק
  • עוד באותו נושא:
  • גלידות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully