וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך הפך ד"ר רואד רופא שיניים לאושיית רשת?

בשיתוף ד"ר רוואד

28.10.2020 / 9:57

כולנו חולמים על שיניים צחורות, ישרות ואחידות, שישדרגו את המראה שלנו ללא הכר. מסתבר שחיוך אמיתי עם שיניים צחורות ואסתטיות הוא חיוך כובש

ד"ר רואד. יח"צ,
ד"ר רוואד/יח"צ

רבים משקיעים בשיפור המראה אך לא תמיד הם מבינים איך לעשות זאת באופן המושלם ביותר. אנו רואים כוכבי אינסטגרם, טלוויזיה וקולנוע מחייכים חיוך כובש עם השיניים ישרות ובוהקות בלובנן, ומתקנאים בהם. אז כן, היום זה אפשרי להגיע לחיוך כזה בעצמנו. תחום השיניים עבר תהפוכות וקיבל חשיבות עליונה, מקצועית וחברתית.

בעבר לא הייתה מודעות מספקת ליישור שיניים של ילדים ומבוגרים. לא מעט אנשים סבלו משיניים שאינן ישרות, מצהיבות, שבורות או חסרות. היום תופעות אלו מתמעטות. בעשור האחרון תחום האסתטיקה הדנטלית צובר תאוצה.

בעולם המודרני ישנו מגוון רחב של טכנולוגיות חדשניות המאפשרות לעבור סוגים שונים של טיפולים אסתטיים לשיניים שיעניקו לכם חיוך יפהפה ללא כאבים, וללא עלוית מטורפות.
היום, כל אחד יכול לשדרג את מראה השיניים שלו בקלות ובנוחות ולהציג שיניים מושלמות ממש כמו בהוליווד.

ד"ר רואד הוא רופא שיניים צעיר. הוא אחראי לחיוכים מושלמים ומחמיאים של אלפי מטופלים, ביניהם זמרים ושחקנים רבים, דוגמניות וכוכבי מדיה מהארץ ומחו"ל.

כתבת "הנבחרים" פגשה את ד"ר רואד במרפאת שיניים מעוצבת המשרה אווירת רוגע ונעימות, ובה פועל צוות מומחים בתחומי אסתטיקה דנטלית, הלבנת שיניים, שיקום על גבי שיניים במיוחד לאנשים שסובלים מחוסר עצם או מחלות. ד"ר רואד וצוותו מתמחים בעיקר בציפויי חרסינה, שיקום הפה ושיקום על גבי שתלים, כתרים ללא מתכת, שתלים דנטליים, מרווחים בין השיניים, סתימות ושחזורים בצבע השן.

כבר בתחילת דרכו החליט ד"ר רואד להתמקד בתחום האסתטיקה של הפה. הוא עבר השתלמויות רבות בחו"ל והיה בין חלוצי רופאי השיניים שביצעו ציפויי חרסינה בארץ.
עם הזמן הוא פתח סניפים בנצרת עלית, קריית חיים וראשל"צ.

ד"ר רואד. יח"צ,
ד"ר רוואד/יח"צ

ד"ר רואד, איזו שיטה הצלחת לפתח?

הגיעו אלי אנשים מיואשים בעלי ליקויים רבים בשיניים, כמו שניים צהובות, עקומות, בולטות ועם מגוון רחב של בעיות אסתטיות. החלום שלי היה להעניק לכל מטופל ומטופלת חיוך הוליוודי מושלם שרבים חולמים עליו. פיתחתי שיטה ייחודית המאפשרת להגיע לשיניים בהירות ואחידות ביותר, כבר לאחר שתי פגישות בלבד, תוך שמירה מכסימלית על בריאות השן, ללא כאבים או רגישויות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ד"ר רואד. יח"צ,
ד"ר רוואד/יח"צ

מהם טיפולי חרסינה?

ציפויי החרסינה הם עלים דקיקים מאוד, בעלי צבע ודרגת שקיפות שונה, בעזרתם ניתן לעטוף את השן ולעצב אותה כרצוננו, כך שתיראה ממש כמו שן טבעית. ציפויי חרסינה לשיניים מאפשרים כיום לכל אחת ואחד להנות מחיוך מושלם, לרוב בשני טיפולים בלבד.

הדור החדש של החומרים שאיתם אנו עובדים מאפשר את ביצוע הטיפול במרפאה עצמה, בזמן קצר יחסית ובעלות לא יקרה. לכן ניתן להגיע לתוצאות מצוינות המעניקות יופי וחוזק בדומה לשן טבעית.

ד"ר רואד. יח"צ,
ד"ר רוואד/יח"צ

היום ניתן ליצור על השיניים ציפוי חרסינה דקיק אך חזק, שניתן להדביקו על שיניים קיימות כדי לשפר את מראה הפה ולהעניק לכם חיוך מהפנט. התהליך נעשה כדי להסתיר פגמים קטנים בשיניים, לתקן חוסר סימטריה, לקצר או להאריך שיניים או להבהיר את צבען. החרסינה דקיקה, מעט שקופה והאור חודר דרכה, כך שהמראה נראה טבעי יותר, והחיוך מושלם.

זהו הליך קל ופשוט יחסית כיוון שהוא חיצוני בלבד, ללא התערבות פולשנית וחדירה לתוך השן.
לרב, די בציפוי השיניים הקדמיות בפה כדי להשיג את המראה הרצוי, ואין צורך בטיפול בכל השיניים בפה. בפעולה קצרה ניתן לשפר את המראה של המטופל ובעיקר לחזק את בטחונו העצמי.

ד"ר רואד. יח"צ,
ד"ר רוואד/יח"צ

ד"ר רואד, איך הצלחת להשיג כל כך הרבה עוקבים ברשת?

עם הזמן צעירים וצעירות רבים החלו לעקוב אחר עבודותיי שהלכו וצברו תאוצה ברשתות החברתיות, הם התרשמו מצילומי הטיפולים העדכניים שאני מעלה. ברחבי הרשת אפשר לראות צילומי שיניים לפני ואחרי, אליהם התלוו תודות ותיוגים עם השם Dr_Rawad .

המטופלים והמטופלות מצטלמים איתי ומשוויצים בחיוך החדש בתמונה משותפת. אני מופיע מידי פעם בערוצי טלוויזיה, שם אני מרצה על תחום האסתטיקה של הפה בכלל ועל ציפויי החרסינה בפרט. בנוסף, אני מייעץ לצופים איך לטפל בבעיות אלו.

לטיפולים מתלווה צלם סטילס ווידאו מקצועי המתעד את הטיפולים שלי, הוא יוצר סרטוני וידאו מושקעים מאד כדי להעניק לעוקבים תיעוד בזמן אמת של הטיפולים. היה מאד חשוב לי, מספר ד"ר רואד, להביא את תחום רפואת השיניים הנחשב משעמם וכזה שמרתיע מטופלים, לוויב צעיר, מהנה וחיובי. בנוסף, אני מתעד גם את חיי האישיים ברשת וחושף את עוקביי לסגנון חיי.

ד"ר רואד אף פתח בלוג בעברית. מדהים שדווקא רופא שיניים מצליח להגיע ללמעלה מ-165 אלף עוקבים באינסטגרם ויותר מ-135 אלף עוקבים בעמוד הפייסבוק, אבל כאן טמון הסוד הגדול להצלחתו שנחשב בעיני עוקביו לסלב.


ד"ר רואד 5241*

סניף הקריות חיפה.
סניף נוף הגליל (נצרת עלית)

אינסטגרם

בשיתוף ד"ר רוואד
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully