וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליניקה אסתטית מתקדמת - הכירו את Bella Esthetics & Beauty

בשיתוף Bella Esthetics & Beauty

27.10.2020 / 15:49

ד"ר יוסרי מסארוה ואשתו מסארוה עודה אינאס מפעילים ביחד את הקלינקת האסטתיקה Bella Esthetics & Beauty בטייבה ומציעים שירותים קוסמטיים מגוונים לכל תושבי האזור

Bella Esthetics & Beauty. יוסף טטרואשווילי,
Bella Esthetics & Beauty/יוסף טטרואשווילי

בעשור האחרון קל היה לראות את קפיצות הדרך המשמעותיות שהתבצעו בתחום האסתטי, וכמה הטכנולוגיה מתפתחת ומציעה עוד ועוד אפשרויות לשיפור מראה העור ולהשגת מראה זוהר, אסתטי, רענן וצעיר. אם גם אתם מעוניינים בהשגת המראה הזה, הכירו את Bella Esthetics & Beauty, קליניקה אסתטית מתקדמת וחדשנית, שתיקח את ההופעה החיצונית שלכם לרמה הבאה.

צוות רפואי ומקצועי

אם בעבר תחום האסתטיקה היה שמור לסוג קהל מסוים, הרי שברור כי בעשור האחרון הוא ביצע קפיצת מדרגה בזכות טיפולים רבים שמתבצעים בקלות, עם חומרים פעילים ויעילים שעושה הבדל משמעותי, כבר מהרגע הראשון. המודעות לטיפולי אנטי אייג'ינג למשל, הלכה וגברה בשנים האחרונות ויותר ויותר מטופלים בוחרים לעבור טיפולים בכדי לשמר ולתחזק את עור הפנים שלהם ולהשיג מראה צעיר ורענן.

אמנם ניתן למצוא כיום לא מעט מכונים וקליניקות המציעים את מגוון הטיפולים האסתטיים, אך הדבר שמייחד את Bella Esthetics & Beauty זה הצוות הפועל במקום - ד"ר יוסרי מסארוה, רופא משפחה עם התמחות באסתטיקה, ואשתו, מסארוה עודה אינאס, אחות מוסמכת במקצועה שהתמחתה בקוסמטיקה פרא-רפואית.

Bella Esthetics & Beauty. יוסף טטרואשווילי,
Bella Esthetics & Beauty/יוסף טטרואשווילי

לבנות קהילה סביב יופי

קליניקת Bella Esthetics & Beauty קיימת כבר שנתיים, ונולדה בעקבות האהבה הגדולה של אינאס לתחום האסתטיקה. "מגיל צעיר עקבתי אחרי סודות הטיפוח", היא מספרת. "ליוו אותי רעיונות לטיפול פנים. תמיד רציתי לחלוק את זה עם נשים נוספות ולבנות סוג של קהילה סביב עולם היופי".

בקליניקה, בה עובדים שני בני הזוג, כאשר הוא אחראי על ההליכים הרפואיים והיא על כל ההליכים הקוסמטיים פרא-רפואיים, ניתן לבצע מגוון רחב של טיפולים לרבות כל סוגי טיפולי הפנים, טיפולי אקנה, הצערת עור, פילינג, הזרקות בוטוקס, מזותרפיה, טיפולי המסת שומן, טיפול בהזעת יתר, טיפולי PRP, הן לעור הפנים והן לצמיחת השיער בקרקפת. בחורף הבא, בתחילת שנת 2021, הם יכניסו לקליניקה גם טיפולי השתלת שיער ועוד מגוון ענק של טיפולים המתאימים הן לגברים והן לנשים.
"מגיעים אלינו כל סוגי המטופלים" מספרת אינאס. "גברים, נשים, מהמגזר היהודי והמגזר הערבי, בכל הגילאים. מגיעים גם מאזורים שונים, מחדרה, הוד השרון, כפר סבא, וגם מטירה, טייבה, ג'לג'וליה וכפר קאסם".

בעל ואישה שעובדים יחדיו

אחד הדברים המייחדים את המקום הוא שיתוף הפעולה המקסים בין בעל ואישה שעובדים יחדיו. "אני ובעלי תמיד מחזיקים אחד את השני", מספרת אינאס בחיוך. "אנחנו תומכים ומעודדים זה את זה. הוא תמיד דוחף אותי להמשיך ללמוד, להשתתף בסדנאות ובקורסים בארץ ובעולם. מדי שנה בחודש ינואר אנחנו נוסעים יחד לצרפת לכנס רופאים אסתטיים שמגיעים מכל העולם ללמוד. בזכות התמיכה של בעלי, בתוך שנתיים למדתי כמעט את כל הנושאים הנוגעים בקוסמטיקה, כולל כימיה קוסמטית. בקורס הזה למדתי הרבה סודות של חומרים ורכיבים, וזה ידע שאני מעבירה באהבה גם ללקוחות שלי".

Bella Esthetics & Beauty. יוסף טטרואשווילי,
Bella Esthetics & Beauty/יוסף טטרואשווילי

תהליך הטיפול

תהליך הטיפול מול הלקוחות שמגיעים הוא תהליך קפדני שלא מפספס אף שלב. הוא מתחיל באבחון מדויק ויסודי, הכרות מעמיקה עם הלקוח ורק אז ייעוץ והפנייה לטיפולים הספציפיים שמותאמים לו עבור צרכיו ולאחר האבחנה. ביחד עם המטופל, בונים הצמד תוכנית טיפול, שכוללת גם את הטיפולים בקליניקה וגם את התחזוקה שיצטרך המטופל לבצע בבית. "אנחנו בונים יחסי אמון עם הלקוח", אומרת אינאס. "אנחנו שומרים על דיסקרטיות ואותנטיות מוחלטת עבור המטופל, וכל מטופל מקבל יחס פרטי ומושקע, אף מטופל לא בא על חשבון האחר".

לצד זה, ובנוסף לפן האסתטי, מעניקים צוות המרפאה גם פתרונות למצבים רפואיים, כאשר הם דואגים לקבל היסטוריה רפואית מלאה מן המטופל, לבקש בדיקות דם עדכניות, ולהתאים לו את הטיפול בהתאם למידע. "ככל שיהיה לנו יותר מידע ונבצע אבחנה יותר מדויקת, כך הטיפול בסופו של דבר יהיה יעיל יותר", הם אומרים.

Bella Esthetics & Beauty. יוסף טטרואשווילי,
Bella Esthetics & Beauty/יוסף טטרואשווילי

ומה קורה בקליניקה בתקופת הקורונה?

אין ספק שהתקופה האחרונה הציבה אתגרים משמעותיים אבל בני הזוג מסארוה עושים כל שביכולתם לעמוד לרשות הלקוחות, גם כעת. בתום הסגר מתכננת אינאס להעביר הרצאות והדרכות מעמיקות ללקוחות בקליניקה, על טיפולים ביתיים וכיצד לשמור על עור הפנים. לצד זאת, צוות המרפאה עומד לשירות הלקוחות 24 שעות ביממה, משיבים לטלפונים ולהודעות, ומספקים ייעוץ, פתרונות והדרכות לכל מטופל שזקוק. אין ספק שמדובר ברמת שירות אחרת וגבוהה יותר מן הסטנדרט בשוק, המתאפשרת הן בשל המומחיות הרפואית של הצוות, והן בשל האהבה האמיתית למקצוע ובעיקר, ללקוחות.

Bella Esthetics & Beauty

כתובת: מחמוד דרוויש 24, טייבה

טלפון: 0542667293

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף Bella Esthetics & Beauty
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully