וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך הנכונה לביטחון ועצמאות כלכלית בתקופה הקורונה

בשיתוף הדרך הנכונה

27.10.2020 / 13:57

משבר הקורונה החל כאתגר בריאותי גדול בעולם והגיע גם אלינו. עם הזמן נראה כי המשבר הכלכלי הפך להיות במוקד תשומת הלב. עידן מוסקו, נער בן 15 מנהריה החליט להפוך את המשבר להזדמנות וכעת הוא מתכוון לסייע לאנשים בהיבט הכלכלי בזכות העסק שהקים

עידן מוסקו. יח"צ,
עידן מוסקו/יח"צ

עידן התחיל להתעסק בתחום ה-"דרופשיפינג" לפני כשנה וחצי בעקבות רצון אישי שלו להשיג עצמאות כלכלית בחייו. למי שנתקל בפעם הראשונה במושג- "דרופשיפינג", נסביר כי זו שיטת מסחר דיגיטלית בה כל אדם יכול לנהל חנות מוצרים וירטואלית באתר "איביי" ולמכור דרכה פריטים שונים לאנשים בכל רחבי העולם.

הייחודיות של שיטה זו היא שאין צורך בפתיחת חנות פיזית או בשכירת מחסן לניהול מלאי. בעל החנות מנהל אותה אל מול ספקים שונים מהעולם ורק לאחר שלקוח מסיים לבצע רכישה בחנות, המוצר נשלח אליו במשלוח ישיר, בצורה קלה פשוטה וחסכונית. כתוצאה מביצוע הרכישה מרוויח מנהל החנות את עמלת המכירה וכך הוא יכול לפתח ולשדרג את החנות ואף להרחיב את מגוון המוצרים שהוא מציע למכירה.

לאחר שצבר ניסיון רב בתחום ופיצח את השיטה שבה ניתן לנהל חנות וירטואלית בצורה חכמה ורווחית, החליט עידן להעביר את הידע שלו הלאה לאנשים נוספים המעוניינים להיכנס אל התחום. משבר הקורונה שפקד את העולם בתחילת שנת 2020 היווה בעבור עידן את ה- "טריגר" המרכזי להקמת העסק שלו. התוצאה - קורס דיגיטלי איכותי לתחום ה-"דרופשיפינג".

"החלטתי לצאת עם הבשורה של הקורס לכולם דווקא עכשיו כשהמצב מאוד מורכב ובעייתי לאנשים רבים. אני רואה את הפוטנציאל הגדול שיש בתחום ואת זה שיש בו אופציות רבות לייצר הכנסה כספית נוספת דבר שהוא כל כך חשוב בימים האלו", מספר לנו עידן. הקורס הדיגיטלי של עידן כולל גישה פרטית ובלעדית לאתר בו נמצאים תכני הקורס המפורטים. כלל התכנים הינם פרקטיים וקצרים המקיפים את כלל תחום ה-"דרופשיפינג". בנוסף, מלמד עידן בקורס את השיטה שפיתח ובאמצעותה ניתן להצליח בניהול חנות וירטואלית. "הקורס שהפקתי בעזרתו של אבא שלי מלמד את כל התכנים הרלוונטיים למי שרוצה להיכנס לתחום. השיעורים פרקטיים, מעניינים ומועברים בצורה חווייתית שגם גורמת למי שצופה בהם להנות מהתהליך".

הייחודיות של קורס דיגיטלי הינה האפשרות ללמוד את תכני הקורס מכל מקום בעולם, בכל זמן וכמה פעמים שתרצו כאשר ברשותכם גישה לכל החיים.

שאלנו את עידן מיהו קהל היעד המרכזי אליו הוא מכוון את הקורס: "בעיקרון אני רוצה להגיע לכמה שיותר אנשים. כרגע, חתך הגילאים של התלמידים רחב, יש מבוגרים בגיל של הורים שלי, יש חיילים משוחררים ואפילו חבר'ה צעירים שמאוד רוצים להצליח. אבל, חשוב לי שהקורס הזה ישרת כל אדם שמעוניין לייצר לעצמו תעסוקה וליצור הכנסה נוספת במיוחד עכשיו כשאין מה לעשות ". כיום, עידן מלווה מאות תלמידים מכל רחבי הארץ אשר ממצים את הפוטנציאל הגדול בתחום ומגיעים לרווחים מרשימים בתקופת זמן קצרה.

עידן מוסקו. יח"צ,
עידן מוסקו/יח"צ

בשונה מקורסים אחרים בתחום, הקורס שמציע עידן הוא קורס מפורט, אישי ומלווה. עידן דואג ללוות את התלמידים שלו ולתת להם יחס אישי מעבר להדרכות המצולמת של הקורס, אם זה בצורת שיחה לשירות הלקוחות או דרך הווצאפ ישירות עם עידן: "חשוב לי שיהיה למי לפנות לכל דבר שלא יהיה. למרות שהקורס מקצועי ומפורט מאוד, אני שמח להיות שם בשביל התלמידים שלי ולסייע להם כשהם לא מבינים משהו או שהם צריכים עצה טובה. הצלחה שלהם זו הצלחה שלי".

רועי, אחד התלמידים של עידן מספר על הקורס: "אני לא מזמן השתחררתי מהצבא ורציתי למצוא דרך שבה אוכל לייצר עוד הכנסה. התחלתי ללמוד את הקורס של עידן וזה פשוט עובד. הצלחתי תוך חודש וחצי של עבודה רצינית להגיע להכנסות מרשימות מאוד והכול באמת בזכות זה שהוא היה שם, ליווה ותמך. היום, אני כבר עוזר לו ומסייע לתלמידים אחרים שצריכים עזרה בתחום".

בשיחה עם עידן היה לו חשוב להדגיש כי תחום ה-"דרופשיפינג" דורש השקעה של זמן ומאמץ. הוא הדגיש כי הוא לא מלמד נוסחאות קסם והוא לא מלמד שיטות להתעשרות מהירה. כל הקורס בנוי על למידה שיטתית ומקיפה אשר מסייעת לתלמיד לדעת כיצד ליישם את כל השלבים בתוכנית, מהקמתה של החנות, ניהולה ועד להתקשרות מול לקוחות וספקים. "אם אתם שואלים אותי מה צריך בשביל להצליח, אז התשובה היא- רצון והשקעה בזמן. לחלק זה לוקח פחות וזמן ולחלק יותר. זה היופי בתחום הזה, כמה שאתה משקיע ככה הסיכוי שלך להצליח גדל. יותר מזה - אין כאן שום סיכון. לא נדרשת השקעה כספית ראשונית ולא מתחייבים על שום דבר. פשוט ללמוד, ליישם ולהצליח".

בהתאם לתקופה בחר עידן לתמחר את הקורס שלו במחיר אטרקטיבי ומיוחד, שלמעשה מעביר את כל המסר והבשורה שעידן רוצה להעביר הלאה לאנשים בארץ: "הידע בקורס שווה הרבה יותר מהמחיר שלו, אבל היה לי חשוב לייצר קורס איכותי במחיר אטרקטיבי בשונה מקורסים אחרים שעולים המון כסף. זה לא הגיוני לדרוש סכומים כאלו על קורס במיוחד בתקופה הזו. החלטתי להיות נגיש לכל כיס ובדרך הזו לנסות להגיע לכמה שיותר אנשים, כי זה הדבר הכי חשוב בעצם".

ביקשנו מעידן לספר על הדבר שקרה והכי שימח אותו בעקבות יצירת הקורס: "כיף לי לראות את התלמידים שלי מצליחים בזה ומגיעים לתוצאות באמת מדהימות! יש תלמידים שלקחו את הידע שקיבלו והפכו את זה להכנסה העיקרית שלהם בחיים וכרגע יש להם חופש כלכלי אמיתי! אני מקבל המון פירגונים ופידבקים מאנשים שאומרים לי שזה שינה להם את החיים. ההרגשה הזו מבחינתי היא הכי טובה שיש".

אם תשאלו את עידן, בעתיד הקרוב הוא מתכנן להרחיב את הפעילות העסקית שלו. בזכות תמיכתם של הוריו, אבא שמדריך אותו ומלווה בתהליך ואמא שתומכת בו לאורך כל הדרך, מייעצת לו ובעלת חשיבה יצירתית המסייעת לעידן במציאת רעיונות לפיתוח העסק. לצד הוריו, בנה עידן צוות מיוחד של תלמידים מנוסים בתחום שסיימו את הקורס בהצלחה- איתם הוא מתכוון להמשיך לנוע קדימה. המסר של עידן אליכם הוא: "זה אפשרי לא משנה באיזה גיל ובאיזה מצב אתם נמצאים כרגע. כל מה שאתם צריכים זה לעשות בחירה אחת נכונה ולצאת לדרך. בדרך הזו אני נמצא תומך ומלווה בכל צעד".

"הדרך הנכונה", קורס דיגיטלי ללימוד מקצוע ה-"דרופשיפינג"

טלפון ליצירת קשר : 052-647-2128

אינסטגרם

דף רכישה לקורס

בשיתוף הדרך הנכונה
  • עוד באותו נושא:
  • מסחר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully