וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מיס מוס" - קונדיטוריה שמגשימה חלומות

בשיתוף מיס מוס

27.10.2020 / 11:24

עולם המתוקים הוא אינסופי. אחת לכמה זמן צץ לו טרנד חדש שמטריף את כל אנשי האפייה והמטבח. חיפשנו אחר עסק צעיר עם חזון שיכניס אותנו לעולם שלו. הפעם, פגשנו את "מיס מוס", קונדיטוריה ביתית עם הרבה חזון ומלאת השראה

מיס מוס. יח"צ,
מיס מוס/יח"צ

"מיס-מוס" נפתחה לפני כשלוש שנים בראשון לציון עם שחרורה משירות צבאי של בעלת העסק יובל חודדוב. עוד לפני שחרורה של יובל מהצבא, ידעה שזה התחום בו תרצה לעסוק ולהתמקצע בחיים ורק חיכתה לרגע המתאים. לכן, בסמוך לסיום שירותה התחילה הכשרה מקצועית בתחום הקונדיטוריה בבית ספר "בישולים". התוצאה - קונדיטוריה ביתית מטריפה המתמחה בעיצוב עוגות ומארזי מתנות.

פגשנו את יובל ורצינו ללמוד עוד ממנה על העסק ועל מה שהביא אותה לצאת לדרך בעולם הקונדיטוריות. "אמא שלי למדה קונדיטוריה, ותמיד זה היה מסביבי - האהבה לבישול, מטבח ואפייה. ידעתי שזה החלום שלי ושאגשים אותו לא משנה מה! גם כשהיו ימי הולדת של משפחה וחברים זה היה ברור מי מכינה את העוגות. אמנם אני מנהלת את העסק, אבל כל המשפחה שלי נרתמת לטובת ההצלחה שלו - אם זה באפייה, בהכנת המארזים ובמשלוחים", סיפרה יובל.

מיס מוס. יח"צ,
מיס מוס/יח"צ

בקונדיטוריה תוכלו למצוא שפע של עוגות מעוצבות בצבעים, צורות וטעמים ייחודיים, לצד מארזי מתנה משגעים הכוללים מאפים, עוגיות, מגשי פירות העונה וכל הטוב שיש בעולם המתוקים. לבעלי הרגישויות או ההעדפות המיוחדות (טבעוני וגלוטן) קיים מענה מרשים ומגוון. בנוסף, הקונדיטוריה מוכרת קישים, פאי, כריכים, סלטים, פשטידות וקייטרינג חלבי.

בימי שישי מתקיימת מכירת "שישי-שבת" ובה תמצאו מגוון עוגות שמרים, עוגיות, עוגות בחושות וטעמים חדשים ומרגשים. חלק מהייחודיות של "מיס-מוס" הוא מכירה של עוגה בחושה או עוגת שמרים חדשה, בכל שבוע!

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מיס מוס. יח"צ,
מיס מוס/יח"צ

אחת מהמומחיות של "מיס- מוס" היא כמובן עוגות מוס. מעבר לכך, הקונדיטוריה מתמחה בעיצוב עוגות "דריפ קייק", עוגת ראווה, שכבות, וצנצנות מוס בטעמים שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר.

עברו 10 דקות מתחילת הריאיון והגיע הזמן לשלוף את הכפית וטעמנו מאחת העוגות בלי לחשוב פעמיים. אם היינו יכולים לתאר את הטעם, אז זה היה משהו בין: "ואוו" ל-"ואוווו". יובל סיפרה לנו שכנראה זה בגלל הטעם המיוחד של רוטב הבייגלה המלוח מ- טרנד גדול ועכשווי בתחום.

שאלנו את יובל מהיכן היא לוקחת השראה לעיצוב העוגות ומה זה אומר "קונדיטוריה שמגשימה חלומות?" "אני כל הזמן מחפשת את הדבר הבא. אם זה באינסטגרם או ממתכונים שמצאתי ברשת, או בכלל מטיולים בחו"ל כשטעמתי קינוח מפתיע. אני מאוד פתוחה לרעיונות, וגם אם יש משהו חדש שלא ניסיתי, אני שמחה לקפוץ על האתגר ומפתחת קונספט חדש בהתאם לרצון של הלקוח". היא מוסיפה: "חלומות נועדו להגשים אותם ואני עושה את זה בעסק שלי יום יום. אם זה דרך עוגת יום הולדת או מארז מפנק למשפחה".

כשבכל זאת התעקשנו ושאלנו לגבי דמות לחיקוי מעולם האפייה, יובל ענתה: " אם יש מישהי שאני מסתכלת עלייה בגאווה ושמחה ללמוד ממנה, זו אור שפיץ. אור פתחה עסק במהלך הקורונה עם כל המורכבות שהביאה איתה התקופה ועומדת בזה בגבורה, נלחמת כמו לביאה, והיא מודל השראה וחיקוי מבחינתי".

סיוון, אחת הלקוחות שהזמינה לאחרונה עוגה ליום הולדת של חברה טובה מספרת: "אני הייתי מאוד סקפטית בהתחלה, ולא האמנתי שמשהו שנראה כ"כ טוב יכול להיות גם כ"כ טעים. אני עוקבת אחרי מיס-מוס המון זמן באינסטגרם, ורק חיכיתי להזדמנות הראשונה שאוכל להזמין עוגה מעוצבת אישית. והאמת? זה ענה בול על הציפיות שלי ושל כל החברות שהיו במסיבת יום ההולדת. יובל היא אלופה מבחינתי ויש לה ידיים מזהב".

עוד בתחום האירועים, "מיס מוס" דאגה לכם ומציעה לכם מגוון פתרונות מיוחדים לאירוח או סתם אם בא לכם משהו מתוק. בקונדיטוריה ניתן להזמין "שולחנות מתוקים" ו-"שולחן באלגן"- שזה למעשה חגיגה של מתוקים מפוזרים על השולחן וייגרמו לכם להתבלבל מכל השפע.

בכל הנוגע למחיר, מיס מוס דוגלת בשיטה מיוחדת שלא ניתן למצוא אותה בכל קונדיטוריה.
השיטה: "כל אחד יכול למצוא כאן עוגה או מארז מפנק לפי גובה התקציב שברשותו". יובל הבינה מיד עם הקמת העסק שהיא זו שצריכה להתאים את עצמה ללקוח, ולא להיפך. ולכן, היא מציעה למכירה מגוון עוגות ומארזים במחירים אטרקטיביים המתאימים לכל כיס: "לאדם יש תקציב מסוים והוא מעוניין לפנק חבר או בן משפחה שהוא אוהב, ואני יודעת לתת לזה מענה בכל רמות המחיר שקיימות. לא צריך לקרוע את הכיס בשביל לקנות מארז או עוגה."

מיס מוס. יח"צ,
מיס מוס/יח"צ

רגע לפני סיום, שאלנו את יובל מהו הדבר המרכזי שגורם לה לסיפוק בעשייה שלה: "אני מתרגשת לקבל בכל סוף אירוע מהלקוח שהזמין ממני את התגובות. זה מחמם את הלב ומחזק אותי בכך שבחרתי נכון. אני לומדת מכל דבר ושמחה לקבל פידבקים טובים וגם את הפחות טובים שמהם אני מפיקה תובנות להמשך העשייה שלי".

"מיס מוס" היא לא עוד קונדיטוריה. היא בשורה של ממש בתחום המטבח והאפייה. אנחנו בטוחים שבזכות התשוקה שבעשייה, אנחנו נשמע ביקורות ופירגונים מלקוחות באזורים נוספים ברחבי הארץ.

מיס-מוס", קונדיטוריה ביתית שמגשימה חלומות

שעות הפעילות- 8:00- 21:00.

ניתן לבצע משלוחים באזור המרכז ראשון והסביבה. בשישי ושבת.

טלפון להזמנות: 052-577-4581

פייסבוק

אינסטגרם

ווצאפ

בשיתוף מיס מוס
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully