וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זיגמונד קליניקות בוטיק" - כדי שתוכלו לעבוד בשקט

בשיתוף "זיגמונד קליניקות בוטיק"

26.10.2020 / 18:06

על פי מחקרים שנעשו בתקופה האחרונה בעקבות משבר הקורונה עולה כי 60% מהיועצים, פסיכולוגים ומטפלים דיווחו כי החלו לעבוד מהבית. אחד האנשים שזיהה את הצורך לספק לאותם עצמאיים את תנאי העבודה הטובים ביותר הוא רועי פרס, מבעלי מתחם העבודה "זיגמונד קליניקות בוטיק"

בווידאו: רועי פרס, בעל קליניקת בוטיק ליועצים, פסיכולוגים, מטפלים ומאמנים/אולפן הנבחרים

לא מעט אנשים החלו לעבוד מהבית בתקופת הקורונה.

רועי פרס בעלי חברת "זיגמונד קליניקות בוטיק" שזיהה בעקבות כך חלון הזדמנויות עסקי, מספר לנו על הקונספט הייחודי שלו:

"הקונספט שלנו מעניק אפשרות מאוד פשוטה ללקוחות שלנו, מטפלים, פסיכולוגים ומאמנים לעשות את הטיפולים שלהם בשעות שהם רוצים, בימים שהם רוצים. יש לנו חדרים שמתאימים לטיפולי שיחה וישנם חדרים המתאימים לטיפולי מגע, לטיפולים שונים, הפרטיות הן של המטפלים והן של המטופלים חשובה לנו מאוד".

פרס מספר כי תהליך העבודה פשוט מאוד:

"הלקוחות שלנו נכנסים לאתר, קונים כרטיסיה, קובעים זמן לטיפול, מקבלים קוד כניסה לדלת ומגיעים למקום עם המטופל ומתחילים לעבוד".

פרס מציין כי הפידבקים שהוא מקבל חיוביים מאוד, הלקוחות שאינם מעוניינים לעבוד מהבית מקבלים מענה בזכות היוזמה של "זיגמונד קליניקות בוטיק".

מהו הקושי הכי גדול בתחום החדש הזה?

"הקושי הכי גדול הוא שכל הזמן צריך לחשוב קדימה. אנחנו חיים בעולם משתנה בטח עכשיו בתקופה של הקורונה, אנחנו מתייעצים עם הלקוחות שלנו בכדי ללמוד איך לשפר את השירות".
בעתיד הקרוב מתכנן פרס להקים חדר המיועד לישיבות רבות משתתפים, חדרי טלוויזיה בהם ניתן לערוך מצגות.

אם ברצונכם לקבל שירות מסור בחדרי עבודה פרטיים פנו ל"זיגמונד קליניקות בוטיק"- חדרי עבודה יוקרתיים במרכז תל אביב, המעניקים שירות נוח, זול ויעיל לעצמאים ובעלי עסקים שונים.

בשיתוף "זיגמונד קליניקות בוטיק"
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully