וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיצוב פנים - הרבה יותר מרק עיצוב

בשיתוף ענבל ברקוביץ

26.10.2020 / 17:33

קרה לכם פעם שנכנסתם לבית ואמרתם "וואו, גם אני רוצה כזה"? כנראה שאותו בית נעזר במעצבת פנים. שוחחנו עם ענבל ברקוביץ, אשר עונה על כל המאפיינים של מעצבת פנים מקצועית. אחת כזו שיכולה להבין את הלקוח, לכוון אותו, ולהפוך את הדמיון למציאות

צילום מסך

ענבל ברקוביץ, מעצבת פנים ואדריכלית עם ניסיון של למעלה מ-20 שנה מספרת מה הייחוד בעיצוב בתים פרטיים לעומת מבנים אחרים:

"מכיוון שאנשים לוקחים אותנו למקום האישי שלהם, אני מנסה בעצם להבין אותם, את הרכב המשפחה, אני אוהבת להדריך אותם ולהגשים להם את החלומות".

ברקוביץ מסבירה כי במקרים בהם בני הזוג בחרו משהו שהוא לא לטעמה, היא כן מדריכה אותם ומחדדת את הנקודה החשובה, שמבליטה את מה נכון יותר לבית כזה או אחר.

איך את מתמודדת עם בני זוג שמכוונים שונה זה מזה?

"אין לי אינטרס לצדד באחד מהצדדים. אני בוחרת במה שנכון, מה שלויאלי לבית. תמיד אתן תשובה הגיונית, ואז בעצם כולם מסכימים עם העניין".

היא מוסיפה ומספרת כי ישנם תהליכי עיצוב שנמשכים למעלה משנתיים. מכיוון שמה שאדם רוצה בהתחלה, לאו דווקא הוא ירצה בסופו של התהליך, ברקוביץ מעדיפה להרכיב את הפאזל תוך כדי ביצוע, לדבריה.

השירות של ענבל הפך לשם דבר והיא איננה מגבילה במספר הפגישות. היא זמינה ברוב שעות היממה, והיא משקיעה ממיטב זמנה וידיעתה למען הפרויקט.

ברקוביץ מעדיפה להתעסק בעיקר בעיצובים רציניים יותר, הכוללים פרטי נגרות וריצוף , ולא בשיפוצים קטנים הכוללים בעיקר צבע ואקססוריז.

בתקופה הנוכחית בה הבית הופך לרוב למקום "הבילוי" שלנו, כדאי לתת למקצוענית בתחום להפוך את הבית לארמון - ענבל ברקוביץ מקצוענית!

0776516023

אתר

פייסבוק

בשיתוף ענבל ברקוביץ
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully