וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גל אבנים יפות" הוא חברה הטוב ביותר של האישה

בשיתוף גל מרגולין

4.11.2020 / 10:34

תכשיטים הם חבריה הטובים ביותר של האישה. מי שמצא דרך טובה להתחבר לעולם הזה ונחשב לאחד האומנים הבולטים ביותר בתחום הוא גל מרגולין, בעלי החנות האינטרנטית "גל אבנים יפות"

גל מרגולין, גל אבנים יפות/אולפן הנבחרים

גל אבנים יפות, חנות תכשיטים של אמן צעיר ומיוחד
במסגרת כתבות מערכת "הנבחרים" על עולם האומנות בישראל פגשנו כבר עשרות יוצרות ויוצרים שונים, אולם מי שנגע לנו בלב יותר מכל אחד אחר בשנה האחרונה הוא גל מרגולין, הבעלים של החנות האינטרנטית "גל אבנים יפות".

בן 24, מוכשר ויוצר בחסד כאשר מהדירת סטודיו שלו בקיבוץ עין גב הוא מוציא לאור שרשראות וצמידים בשילוב של אבני חן וקריסטלים, כמו גם יצירות אנרגטיות נוספות.
מפיק חבר המערכת קפץ לפגוש את גל בזמן עבודה, הוא חזר מוקסם מבחור עם יד יצירתית ונשמה עדינה ואוהבת את העולם.

"הקו שמוביל אותי באומנות וביצירות שלי הוא להפיץ אור ולשנות את העולם שיהיה מקום טוב יותר", כך סיפר לי גל מרגולין, המעצב המוכשר שעומד מאחורי "גל אבנים יפות", חנות אינטרנטית לתכשיטים


נכון להיום החנות עצמה מכילה מעל ל 50 פריטים שונים כאשר הייחודיות היא שכל הפריטים השונים, אם זו שרשרת או צמידים, כולם עומדים בפני עצמם, One of a kind, זאת בזכות העובדה כי גל יוצר כל תכשיט בנפרד ישר מהראש והיצירה של גל היא בעבודת יד בלבד כאשר מצליח להביא לידי ביטוי את האומנות שלו מדברים מהם הוא מושפע, הרגיש וחווה.

השאלה הראשונה שהפנתי לגל היתה מהיכן הגיע הרעיון להקים חנות און ליין, הוא השיב:
"מאז ומתמיד הייתי ילד שאוהב ומתעסק באומנות, עבורי זו היתה סוג של טרפיה, כך הצלחתי להתחבר לעצמי, להרגיע את הנפש שלי.

כשהגעתי לצבא הכרתי המון אנשים חדשים ואחד מהם לימד אותי כיצד לקשור שרשראות עם אבנים, כך לאט לאט התחלתי ליצור כל מיני יצירות אומנות, לחקור את נושא אבני החן לעומק ובעיקר נמשכתי לאנרגיה שיש לקריסטלים.

את השרשראות והצמידים הראשונים חילקתי במתנה לכל מי שפגשתי בדרכי רק כדי לשמח וההצלחה היתה עצומה.

אנשים התחילו להחמיא לי על התכשיטים ודרשו עוד ועוד כך שבלי לשים לב התחלתי למכור אותם באופן מקצועי לאחר מכן, בדוכנים ואירועים שונים והשאר היסטוריה".
העובדה כי גל לא למד אומנות בבית ספר או מכללה ומצליח לנפק אומנות בצורה כה מרשימה מעידה על הכישרון יוצא הדופן שטמון בו.

"אומנות תמיד היתה סביבי בצורה לא פורמלית אבל כאשר טסתי לטיול חלומי בהודו למדתי צורפות מאיש מקומי", סיפר לי גל והוסיף:

"בעיקר אני אוהב לשבת מול אנשים כדי להבין ממקור ראשון מה בדיוק הם צריכים, רוצים וחולמים עליו בתור תכשיט ומשם אני יודע כיצד לבצע התאמות מבחינה טכנית, צבעי החוטים, שילוב של חרוזים וכמובן בחירת אבן שתעביר את האנרגיות המתאימות".

במסגרת אותו טיול להודו גל גילה עוד על עולם הקריסטלים הצבעוני, עד כדי כך שהיה עובר ממקום למקום ומחפש את חנויות האומנות השונות ואת סוחרי האבנים ומבלה שם שעות וימים, על מנת להבין יותר על עולם הקריסטלים הקסום ולפתח את הדמיון.

אחד הדברים שהשאירו אותי עם פה פעור נדהם כולי היא הידיעה כי גם במסגרת הטיול האישי בהודו הוא המשיך לחלק חמסות שיצר בעצמו לתיירים מכל רחבי העולם ומקומיים שנכנסו לליבו, על מנת שאלו ישמרו עליהם מפני עין הרע.

כאשר נגמרו לו החמסות גל החל לשלב את סמל האום בקמעות שלו, זה משמש כמנטרה מרכזית בדת ההינדית כאשר על פי האמונה שינון האום אשר מציין את המוחלט והאינסופי עוזר להסיר מכשולים בהתפתחות הרוחנית של כל מי שמאמין בדת וגם אותם הוא חילק לעוברים ושבים.

בדרך זו גל המשיך להפיץ אור בעולם כחלק מפרוייקט אישי כאשר הוא מברש לקרב בין לבבות ועל כך לא נותר אלא להוריד את הכובע בפניו.
בעמודי האינטרנט השונים מצאתי עשרות חוות דעת מפרגנות מצד לקוחות שונים שרכשו את התכשיטים של "גל אבנים יפות",

גיל מאיר כתב: "גל אבנים יפות זה אחד המותגים המוצלחים ביותר שיצא לי לקנות בהם, זאת בתוספת של שירות אדיב ונעים, ממליץ בחום".
גלית דנון כתבה: "עיצובים מהממים, עדינים שנוגעים ללב, אפשר לחוש ולהעריך את עבודת היד המושקעת".

כאשר סיפרתי לגל על המחמאות הללו הוא הסמיק וסיפר:
" כל היצירות מגיעות מהלב שלי, בלי מסננים ובלי מחסומים, כך אני מבטא את הרגש שלי.
דרך היצירות אני מנסה להתחבר לאנשים, גאה שהם עונדים ומפיצים את האור שאני מבקש להביא לעולם".

בימים אלו גל עובד עם שותף נוסף על הקמה של חנות אינטרנטית נוספת שתהיה פתוחה ונגישה גם ללקוחות מכל רחבי העולם, במקביל הוא מתכנן ללמוד צורפות באופן מקצועי וחולם להמשיך לטייל בעולם ולקבל השראה מטבע, נופים ובני אדם שונים על מנת להביא את כל אלו לידי ביטוי בתכשיטים נוספים.

ואיך משבר הקורונה השפיע על האומנות שלך? גל השיב:
"כמו כולם גם אני סבלתי ממשבר הקורונה, בחודשים הראשונים למשבר לאנשים לא היה חשק להתחדש בשרשראות או ביצירות אחרות, אבל לא ויתרתי כי אני לעולם לא מרים ידיים וההתמדה הוכיחה את עצמה, לאט לאט לקוחות ותיקים וגם חדשים יוצרים עימי קשר בחזרה ומבקשים לרכוש את יצירות האומנות שלי".

"גל אבנים יפות", היתה לי פגישה עם איש מיוחד, אמן מוכשר ורגיש שמצליח לגעת בכולם בזכות יצירות של שרשראות וצמידים מאבני חן וקריסטלים מהממים.
אני אמשיך לעקוב אחריו, אין לי ספק כי הוא עוד יגיע רחוק.

גל אבנים יפות
עין גב

052-7900518


האתר הראשי:

אינסטגרם:

פייסבוק:

לקוחות ממליצים:

גל אבנים יפות 1. צילום מסך, צילום מסך
גל אבנים יפות/צילום מסך, צילום מסך
גל אבנים יפות 2. צילום מסך, צילום מסך
גל אבנים יפות/צילום מסך, צילום מסך
גל אבנים יפות 3. צילום מסך, צילום מסך
גל אבנים יפות/צילום מסך, צילום מסך
גל אבנים יפות 4. צילום מסך, צילום מסך
גל אבנים יפות/צילום מסך, צילום מסך
בשיתוף גל מרגולין
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully