וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייקן - הרמת כוסית מקרוב או מרחוק

בשיתוף שייקן

26.10.2020 / 15:40

עושים אירוע לעובדים? חתונה? שייקן מספקים קוקטיילים בבקבוקים אישיים ונוחים - אידיאלי גם לתקופת הקורונה

שייקן. יח"צ,
שייקן/יח"צ

בימים בהם הקורונה משביתה את רוב המשק, אסורה התקהלות, אין אירועים, וחברות רבות, במיוחד בתחום ההיי-טק מעודדות את עובדיהן לעבוד מהבית, משקיעים המעסיקים משאבים ומאמצים רבים לטובת טיפוח הקשר עם העובדים שלהם. כבר שמענו על טרנד סדנאות וערכות בישול בזום בהן כל העובדים מבשלים יחד. כעת חברתShaken n - קוקטיילים מבוקבקים עלו על טרנד הרמת הכוסית בזום, ששומר על ריחוק חברתי.

שייקן, הפועלת כבר 5 שנים בשוק הישראלי, עוד הרבה לפני עידן הקורונה, היא חברה המספקת קוקטיילים מבוקבקים לאירועים, בבקבוקים אישיים (100 או 200 מ"ל) ובמגוון רחב של טעמים, סגנונות וצבעים.

שייקן. יח"צ,
שייקן/יח"צ

הבעלים, גיא אבנר, בן 26, עבד כברמן במשך שנים בברים המובילים בארץ כמו הבל-בוי והבוטניקה. גיא הוא בן למשפחת בעלי חברת הכרם, יבואנים מובילים של משקאות אלכוהוליים כבר מאה שנים. את הקוקטיילים המבוקבקים הוא מייצר כבר חמש שנים מתוך אהבה וזיקה לעולם האלכוהול וחיי הלילה.

"הכנת הקוקטיילים נעשית ממיצים טבעים, סירופים בייצור ביתי, אלכוהול איכותי וללא חומרים משמרים, כאשר איכות המוצר היא משהו שבשייקן לא מתפשרים עליו", מספר גיא. "המטרה העיקרית שלנו היא לתת מענה לכל מי שיודע להעריך קוקטיילים ומשקאות איכותיים, אך לא מעוניין להתעסק עם כל האביזרים הנלווים כמו כוסות, סירופים, קרח, ציוד בר ועוד. כאן שייקן נכנסת לתמונה וחוסכת את ההתעסקות הזאת. במרחק שיחה אחת ניתן להזמין מגוון רחב של קוקטיילים בטעמים שונים המוגשים בתוך שמפניירה מלאה קרח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שייקן. יח"צ,
שייקן/יח"צ

תפריט הקוקטיילים של שייקן כולל שני סגנונות. המהדורה הטרופית הכוללת מגוון של 6 קוקטילים טרופיים ביניהם קוקטייל הדגל Caribbean Sunset: קוקטייל על בסיס ג'ין עם תפוזים, אפרסק, ליצ'י ולימון והמהדורה הים תיכונית הכוללת 3 קוקטיילים ביניהם תוכלו למצוא את ''בכפיים'' שמבוסס על אוזו, בליווי שקדים, מיץ אשכוליות ולימון.

"הקוקטיילים שלנו הם טוויסטים לקוקטיילים קלאסים מפורסמים שעברו שינוי והתאמה לחיך הישראלי", מוסיף גיא. "רקחנו עבור הלקוחות מגוון רחב של קוקטיילים בבקבוקים אישיים שישדרגו את האירוע ויעניקו לאורחים חוויה בלתי נשכחת. הקוקטיילים נוחים לשתייה והמגוון הרחב מאפשר לכל אורח יכולת לבחור לעצמו את הקוקטייל לפי טעמו האישי''.

שייקן. יח"צ,
שייקן/יח"צ

עד להתפרצות נגיף הקורונה הלקוחות המרכזיים של שייקן היו חברות שעשו אירועי חברה, או זוגות מתחתנים, שהעדיפו את שייקן על פני שירותי בר. בהזמנות גדולות ניתן למתג את הבקבוקים עם לוגו החברה או שמות החתן והכלה. עם התפרצות הנגיף, ולאור הצורך בריחוק חברתי, נוצר צורך חדש וביקוש למשקאות אישיים וסטריליים, כך שכל אחד יכול לשתות ישירות מהבקבוק האישי שלו.

רוצים להרים את המוראל של העובדים או החברים? אתם מוזמנים להתקשר ולהזמין. שייקן מבצעת משלוחים במרכז הארץ ודואגת להגיע עם קוקטיילים קרים עד בית הלקוח.

שייקן. יח"צ,
שייקן/יח"צ

לפרטים נוספים והזמנות טלפון: 054-6933453

מייל: guy@shaken.co.il

אינסטגרם

פייסבוק

אתר

בשיתוף שייקן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully