וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקליניקה לטיפולים אסתטיים מבית הקוסמטיקאית לינוי גלילה

בשיתוף לינוי גלילה

26.10.2020 / 15:10

מודל היופי הנשי עבר תהפוכות ושינויים במהלך ההיסטוריה, אך לכל אורכו ההקפדה על אסתטיקה והיגיינה היו שניים מהמרכיבים החשובים ביותר בתיאור היופי. בשנים האחרונות עולם הקוסמטיקה התפתח וכיום נחשב לאחד העסקים הקטנים המשגשגים ביותר

לינוי גלילה. בן רוטשטיין,
לינוי גלילה/בן רוטשטיין

עורכות מערכת הנבחרים יצאו לבדוק עבורכן את הקליניקות המובילות בישראל לטיפולי שיקום הפנים והקוסמטיקה. אחד השמות העולים והמובילים בענף הינה לינוי גלילה, קוסמטיקאית בכירה שפיתחה שיטה ייחודית לטיפולי עור המסייעת ללקוחותיה להתגבר על בעיות עור שונות.

בשיחה שערכנו איתה, שמענו מלינוי על הרקע שהוביל אותה לעסוק בתחום. "כבר מגיל קטן התחברתי לעולם היופי והקוסמטיקה בעקבות אמי, רבקה, שעוסקת בתחום מעל לשלושה עשורים. אך כשהתגייסתי לצבא יצאתי לקצונה, חתמתי קבע ושימשתי בתפקידי קצונה בכירים. ניבאו לי עתיד מזהיר בצבא אך לאחר עשור בצבא הרגשתי שאני רוצה ללכת בעקבות החלום וללמוד קוסמטיקה על מנת לסייע לנשים לטפל בבעיות עור שונות, לגרום להן להרגיש טוב עם עצמן ולאהוב את מה שהן רואות במראה."

הקליניקה לטיפולים אסתטיים מבית לינוי גלילה. בן רוטשטיין,
הקליניקה לטיפולים אסתטיים מבית לינוי גלילה/בן רוטשטיין

מאז - השאר היסטוריה. לאחר שלמדה את התחום ורכשה ניסיון לאורך השנים, לינוי מצליחה למשוך אליה קהל לקוחות רב בעקבות איכות הטיפולים שהיא מעניקה בקליניקה לטיפולים אסתטיים שבבעלותה שממוקמת בזכרון יעקב.

על אף הידע הרב שרכשה והניסיון שצברה, לינוי לא נחה על זרי הדפנה ומקפידה לעבור השתלמויות מקצועיות של החברות המובילות בעולם בתחום הקוסמטיקה על מנת להעניק למטופלות שלה את הטיפול המתקדם ביותר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
לינוי גלילה. בן רוטשטיין,
לינוי גלילה/בן רוטשטיין

לינוי מתמחה בטיפול ושיקום עור הפנים והגוף באמצעות טיפולי פנים הכוללים טיפולי אקנה, מזותרפיה, טיפול בפגמנטציה וטיפולי אנטי אייג'ינג. בנוסף, לינוי מבצעת טיפולי הסרות שיער בשיטת MP4 באמצעות המכשור החדשני ביותר בעולם.

את המוטיבציה שלה לעסוק בתחום ואת הסיפוק מעבודתה לינוי שואבת מהעובדה שהיא מסייעת לנשים רבות להרגיש שלמות עם עצמן באמצעות מראה מטופח יותר. "כשאני מקבלת הודעה מלקוחה שהיא כבר לא שמה מייק אפ אני מוצפת בהתרגשות ובאושר. אני מאוד מאמינה בכוח נשי וביכולת של כל אישה לפתח קריירה מצליחה, להיראות במיטבה במראה מושלם וגם לשלב חיי משפחה."

שיטה ייחודית לטיפול באקנה מבית לינוי גלילה. יח"צ,
שיטה ייחודית לטיפול באקנה מבית לינוי גלילה/יח"צ

אחת ההתמחויות של לינוי הינה בטיפול יעיל נגד אקנה. בעוד שמכונים רבים ומומחים בתחומם מנסים כבר שנים ארוכות להילחם בתופעה, לינוי פיתחה שיטה ייחודית לטיפול באקנה המתמקדת במעטפת שלמה לטיפול בבעיה "אקנה היא תופעה חיצונית אך מקורה בבעיה פנימית המתחוללת בתוך הגוף שלנו. לעיתים קרובות הסיבה לאקנה קשורה בחוסר איזון הורמונלי, תזונה לא נכונה והיגיינה ירודה. לכן על מנת לטפל באקנה, אני משלבת בנוסף לטיפולים הקוסמטיים בקליניקה המלצות לאורח חיים בריא ורגוע יותר. כך הלקוחה יכולה לשמור על התוצאות שהטיפולים מעניקים לה לאורך זמן."

הייחודיות של הטיפולים של לינוי טמונה ביחס האישי ובליווי השוטף שהיא מעניקה לכל המטופלות שלה. במסגרת השיטה שפיתחה, לינוי מקפידה לשמור על קשר רציף עם לקוחותיה על מנת לוודא כי הן אכן מבצעות את ההמלצות שלה. בנוסף, לינוי מטפחת עמוד אינסטגרם שבו היא משתפת את עוקביה בטיפים חשובים לשמירה על עור מטופח וזוהר.

לסיום, שאלנו את לינוי מהו היעד הבא שהיא מסמנת לעצמה שברצונה לכבוש "החלום שלי הוא להמשיך לגדול ולהתפתח בתחום ואף לנסות להעביר את הידע הרב שרכשתי ואת השיטה שפיתחתי עבור הדורות הבאים."

אחד השיקולים המרכזיים בבחירת שירות של מומחה, הוא זהות האדם והמקצועיות שעומדת מאחוריו. ההיכרות עם לינוי לא השאירה לעורכי המערכת מקום של ספק - מדובר בקוסמטיקאית מהשורה הראשונה המספקת למטופליה את המתכון הבטוח להצלחה.

הקליניקה לטיפולים אסתטיים מבית לינוי גלילה

סמטת השואבה 1/2, זכרון יעקב

לאתר

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף לינוי גלילה
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully