וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחביב למקצוע: אלי אטדגי - שף גרילמן עד הבית

בשיתוף אלי אטדגי

4.11.2020 / 10:18

בשנים האחרונות עולם הקולינריה המקומי עבר מהפכה של ממש כאשר יותר ויותר שפים החלו להעניק שירותי גרילמן של ארוחות בשרים בבתי הלקוחות. הקונספט המיוחד הוא פרי יצירתו של אלי אטדגי, שהגיח משום מקום ותוך זמן קצר תפס את המקום הראשון כשף הגרילמן המבוקש בישראל

אלי אטדגי, שף פרטי/אולפן הנבחרים

סיפורו של אלי אטדגי לא רגיל בנוף הקולינריה המקומי, אפשר לומר שהוא לייט בלומר של ממש.

כאשר שאלנו אותו איך החל כל התהליך הוא אמר:

"זה קרה בגיל יחסית מאוחר, בגיל 35, גיל בו אנשים יודעים מה הם עושים בחיים. הייתי עושה לחברים על האש מתחת לבית, לאט לאט חברים התחילו להגיד לי - אלי שמע, אתה עושה משהו מיוחד ואז חשבתי איך לעשות את זה מקצועי".

מה אפשר למצוא אצלך בתפריט?

"המנות שלנו הן מגוונות, אבל הן על טהרת הבשר. אני שם את הדגש על הבשר. ברוב המקומות רגילים לבוא ולפתוח שולחן של סלטים, אני לקחתי את זה למקום של הבשר פרימיום, הנתחים המובחרים, אם זה הפילה, אנטריקוט, סינטה, כל הנתחים הכי מובחרים, הנתחים על העצם כמו טומהוק, פריים ריב, וכמובן הכבד אווז שמגיע בסוף ונותן את ההצגה שלו".

אטדגי החל לחקור את מקורות הבשר הטובים ביותר ומה הישראלים אוהבים וכך למעשה התמקצע בתחום. הוא מעיד שעבד שעות על גבי שעות וכך למעשה הכיר את סוגי נתחי הבשר השונים ואיך לעבוד עם כל אחד מהם, הוא מימי הולדת לחברים ומשפחה ובמהרה יצא לשוק באירועים גדולים יותר.

אטדגי מעיד שלקח עימו לצוות חברי ילדות שלמדו וחקרו לעומק את נושא הבשר במקומות המיוחדים ובאטליזים המשובחים ביותר: "איך אני משיג את הבשר הטוב ביותר עבור הלקוח", לדבריו.

אז עם קהל לקוחות מרשים כמו אייל גולן, עומר אדם ונטע אלחמיסטר, אין בכלל מקום להתלבטות - אלי אטדגי הוא השף גרילמן לכל אירוע.

0504260933

אינסטגרם

אתר

בשיתוף אלי אטדגי
  • עוד באותו נושא:
  • שף
  • גריל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully