וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני מוטורס: הבחירה הבטוחה לרכישת רכב

בשיתוף רוני מוטורס:

26.10.2020 / 14:14

בשוק יש סוחרים רבים לא מורשים שמוכרים רכבי יד שנייה ללא פיקוח או אחריות. סוכנות מסודרת כמו רוני מוטורס תעניק לכם קנייה בטוחה ושירות לקוחות מלא

רוני מוטורס. יח"צ,
רוני מוטורס:/יח"צ

בשל מחירן מרקיע השחקים של מכוניות חדשות בישראל, שוק רכבי היד 2 צובר תאוצה בשנים האחרונות. בעוד שישנם סוחרים לא מורשים רבים, שמנצלים את היעדר הפיקוח בשוק ומוכרים לאזרחים תמימים מכוניות במצב רעוע במחירים מופקעים, הפלטפורמה הבטוחה ביותר הינה רכישת רכב מסוכנות מורשת המעניקה שירות לקוחות, ליווי צמוד ואחריות על המכונית.

עורכי המערכת יצאו לבדוק עבורכם את סוכנויות הרכב המובילות והאמינות בישראל. אחת מהחברות המובילות בישראל, הינה "רוני מוטורס", הממוקמת בעוספיא. בזכות תודעת השירות הגבוהה המאפיינת את החברה, לרשותה קהל לקוחות רחב היקף הנהנה מרכישת רכבים איכותיים במחירים נוחים במיוחד.

רוני מוטורס. יח"צ,
רוני מוטורס:/יח"צ

לרשות הסוכנות ניסיון של עשרות שנים בענף, והיא נחשבת לחוד החנית של סוכנויות הרכב בישראל. בשל העובדה כי מדובר בסוכנות משפחתית, כל בני המשפחה, בראשות הבעלים ראני, שומרים בקפידה על המקצועיות והמוניטין שהסוכנות צברה לאורך השנים.

ב''רוני מוטורס'' מתמחים בשיווק רכבים פרטים - יד ראשונה ושנייה, רכבי יוקרה, רכבי ספורט, רכבים מסחריים ורכבי שטח. כמו כן, בסוכנות מבצעים ייבוא אישי של מכוניות מרחבי העולם באישור משרד התחבורה. לרשות הסוכנות אולם תצוגה רחב היקף המכיל מגוון רחב מאוד של מכוניות במחירים אטרקטיביים במיוחד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
רוני מוטורס. יח"צ,
רוני מוטורס:/יח"צ

''רוני מוטורס'' מתהדרת בכך שהחברה הינה בעלת רישיון יבואן זעיר באישור משרד התחבורה, המאפשר לה לייבא עבור לקוחותיה רכבים חדשים במחירים אטרקטיביים ונוחים לכל כיס.

אחת מההתמחויות של הסוכנות הינה בתחום רכבי היוקרה. ב''רוני מוטורס'' מעניקים לכל לקוח את האפשרות להתאים את רכב החלומות שלו בהתאמה אישית לפי הצרכים ולפי הרצונות שלו באמצעות ייבוא אישי.

הייחודיות של הסוכנות טמונה בשירות וביחס האישי שצוות העובדים במקום מעניק ללקוחות. בשיחה שערכנו עם ראני, מנהל הסוכנות, הוא מספר "אנו חרטנו על דגלנו את תודעת השירות הגבוהה ללקוחותינו ופועלים כל העת על מנת להעניק להם את השירות הטוב ביותר שאפשר, החל מהייעוץ ברכישת הרכב ועד לכל בעיה שצצה בהמשך הדרך. אנחנו מהווים בית עבור לקוחותינו ותמיד שואפים לענות על כל הצרכים שלהם."

רוני מוטורס. יח"צ,
רוני מוטורס:/יח"צ

במסגרת מגוון השירותים שמעניקים בסוכנות, ב''רוני מוטורוס'' מספקים מגוון אפשרויות מימון עבור לקוחותיהם, כולל אפשרות למימון מלא. צוות העובדים המיומן של הסוכנות מבצע התאמה אישית של פתרונות מימון בהתאם לצרכי הלקוח ודרישותיו. בסוכנות מתגאים במגוון רחב של מסלולים ובריביות מהאטרקטיביות ביותר בשוק.

כל הרכבים של ''רוני מוטורס'' כוללים אחריות מלאה על הרכב. לעורך המערכת נודע כי גם במקרים בהם האחריות הסתיימה, ולאחר מספר שנים ישנה בעיה, בסוכנות דואגים ללקוחותיהם לטיפולים זולים במיוחד באמצעות שיתופי פעולה שהם מקיימים עם מוסכים ומרכזי שירות.

תודעת השירות הגבוהה והיחס המצוין של עובדי הסוכנות אינם נעלמים מעיניהם של לקוחות המקום, שמרעיפים שבחים רבים אודות החברה. כך מספר משה, אחד הלקוחות: "רוני מוטורס היא סוכנות הרכבים הכי טובה בישראל, חד משמעית. יחס נהדר ומשפחתי, צוות העובדים דאג לכל דבר אפשרי והעניק לי שקט נפשי ברכישת הרכב". לקוחה נוספת, יסמין, סיפרה: "סוכנות מספר 1. מגוון רחב מאוד של רכבים צוות מסור אדיב וסבלני וכל תהליך המכירה מתנהל בשקיפות מוחלטת. מומלץ בחום".


לאור הניסיון העשיר, מאגר הרכבים המרשים והשירות שמציע צוות העובדים המיומן של הסוכנות, עורכי המערכת קבעו פה אחד - ''רוני מוטורס'' היא סוכנות הרכב המובילה והבטוחה בישראל. מילה של מומחים.

רוני מוטורס

ליצירת קשר 04-8396775

לאתר

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף רוני מוטורס:
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully