וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Meaks Computers - החנות ומעבדת המחשבים המיתולוגית ואמינה של חיפה

בשיתוף Meaks Computers

26.10.2020 / 10:06

במסגרת כתבות מערכת "הנבחרים" על העסקים הוותיקים ביותר בישראל הגענו אל העיר חיפה ובית העסק "Meaks Computers", חנות ומעבדת מחשבים אשר פעילה משנת 1992

Meaks Computers. יח"צ,
Meaks Computers/יח"צ

ב-17 השנים האחרונות "Meaks Computers" מנוהלת על ידי הבעלים דמיטרי גולדברג ומפיק חבר המערכת קפץ למקום לשמוע כיצד משמרים מוסד חיפאי כה ותיק, אלו הן התובנות שהביא עימו.

"Meaks Computers" היא חנות ומעבדת מחשבים אשר משרתת את תושבי חיפה והסביבה כבר כמעט שלושה עשורים, מדובר באחד המקומות הכי אמינים בסביבה בתחום פרוץ בו יש לא מעט נותני שירות רעים.

מי שבשנים האחרונות הקפיץ את החנות כמה דרגות כלפי מעלה הוא דמיטרי גולדברג, בן 52 ועל התגלגלות האירועים שהביאה אותו לרכוש את המקום הוא סיפר: "אל עולם המחשבים הגעתי די במקרה, לפני שנים רבות שכרתי דירה עם מתכנת מחשבים והוא "הדביק" אותי לנושא. לאורך השנים התמקצעתי בלא מעט קורסים שונים, בין היתר למדתי קורס של ניהול רשתות, טכנאי מחשבים ובודק תוכנה.

"לפני 17 שנה התמזל מזלי כאשר הגיעה לאוזני שמועה כי "Meaks Computers" עומדת למכירה והחלטתי לקפוץ על ההזדמנות הגדולה".

כיום ביחד עם דמיטרי עובדים עוד מספר אנשי מקצוע טובים, כולל איש מעבדה ומי שבזמנו לימד אותו את יסודות המקצוע, כך שביחד הם מעניקים מעטפת של ניסיון של שנים.

היתרון הגדול של "Meaks Computers" הוא שבתוך החנות עומדת לרשות הלקוחות מעבדה לתיקון מחשבים ניידים ברמת הרכיב כך שבמקרה הצורך הם מתקנים גם לוחות אם, מדובר בשירות אשר חוסך הרבה כסף ללקוחות.

Meaks Computers. יח"צ,
Meaks Computers/יח"צ

בנוסף ניתן למצוא פה מחשבים חדשים, נייחים וניידים כאשר יש מבחר גדול ומגוון של מחשבים לגיימרים. "בכל הנוגע למחשבים ניידים אני מקפיד להחזיק בין 10 ל-15 חתיכות מכל סוג, כך שבכל הזמנה אנחנו יכולים לספק את הסחורה כבר ביום למחרת", סיפר לי דמיטרי.

מדובר בשירות מהיר מאוד בהתחשב בממוצע הזמן שבו מספקים מחשבים ברשתות אחרות.

בנוסף למדתי כי שירות המעבדה היעיל ומקצועי גורם לזה שגם חנויות מחשבים מהאזור פונים לקבל עזרה וייעוץ מאנשי המקצוע של "Meaks Computers".

בזמן השהות שלי בחנות שוחחתי עם מספר לקוחות שהגיעו למקום. רונה שטרית תושבת נשר סיפרה לי: "כבר שנים שאני רוכשת פה את המחשבים שלי ושאר ציוד היקפי. הבעלים איש נעים לשיחה, תמיד שמח לשמוע ולייעץ מה כדאי לי לקנות באמת ולא סתם להוציא כסף מיותר על משהו שאני לא צריכה, גם המחירים מאוד נוחים".

ברק אלול תושב הקריות פירגן גם הוא: "שווה לי לנסוע לחיפה ולא לחנויות ליד הבית כי בוודאות השירות שמקבלים פה הוא המקצועי ואמין ביותר. יש להם את מחשבי הגיימר הטובים ומתקדמים ביותר, במקרה ויש צורך בתיקון אז המעבדה פה נותנת שירות מושלם והמחירים הם מהנוחים ביותר שנתקלתי בהם בישראל, שווה ביותר".

שירות המשלוחים של "Meaks Computers" מכסה את כל חיפה ובמקרה הצורך יש אפשרות כי טכנאי מטעם החנות יגיע עד בית הלקוח.

לפני סיום שאלתי את דמיטרי האם יש מבצע מיוחד בחנות, הוא סיפר: "אנחנו כל הזמן דואגים לצאת במבצעים ואלו האחרונים הם: כונן SSD ‏240 ‏GB ב 120 שקל, והחלפת מסך 15.6 למחשב נייד ב 350 שקל במקום 390".

בקרוב מאוד ב "Meaks Computers" מתכננים להיכנס לשוק הסלולרי גם כן, כולל מעבדת תיקונים לטלפונים, כך שיהיה עוד יותר משתלם להגיע לבית העסק הותיק והטוב.

"Meaks Computers" רחוב הרצליה 5 בחיפה, חנות ומעבדת מחשבים ותיקה, מקצועית ואמינה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות בטלפון: 04-864-2665 או 054-5901823 אליו ניתן גם לשלוח הודעות WhatsApp 24/7.

לאתר

לפייסבוק

לאיתור החנות

בשיתוף Meaks Computers
  • עוד באותו נושא:
  • מחשבים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully