וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שטיחי מרינס" - שילוב של איכות ועיצוב מושלם לבית שלכם

בשיתוף שטיחי מרינס

25.10.2020 / 14:55

כשהבית שלנו מעוצב בטעם טוב האווירה בבית שונה, החיים בו הופכים לנעימים יותר ופשוט כיף להיות בו. ניתן לוותר על הרבה דברים, אבל שטיח הוא בהחלט לא אחד מהם, שטיח יוצר תחושה חמימה, כמו גם פרקט נעים או וילונות שמוסיפים טא'צ עיצובי לבית

שטיחי מארינס. יח"צ,
שטיחי מרינס/יח"צ

את הצורך הזה זיהתה חברת "שטיחי מרינס" הקיימת כבר 20 שנה, כתבת "הנבחרים" פגשה את יאסר מנהל ובעלים של החברה שמספר: למשפחה שלנו יש עסקים של שטיחים, כך שגדלתי לתוך התחום. מאז ומתמיד אהבתי אומנות ועיצוב, להגשים חלומות, תשוקות ושאיפות שלקוחות הכי מתחברים אליהם, המטרה שלי הייתה ליצור חוויה מושלמת ללקוח, מבחינתי כל בית הוא עולם ומלואו בכל בית אפשר ליצור אווירה קסומה.

כך חברתי בעיקר לעסקי השטיחים, הוספנו פרקטים, וילונות ואקססוריז לבית. מתוך האהבה הזאת והיחס החם שאנו מעניקים לכל לקוח, לקוחות מרגישים אצלינו ממש כמו משפחה.

שטיחי מארינס. יח"צ,
שטיחי מרינס/יח"צ

במעלה עירון ליד עפולה מרוכזים מחסנים ענקיים שלנו ושם למעשה מתבצעת כל העבודה והחלוקה לסיטונאים (לחנויות שטיחים וגלריות עיצוב היוקרתיות ביותר הארץ). במתחם ענק המעוצב כולו בטעם משובח תוכלו להנות משטיחים בדגמים חדשים המגיעים מתערוכות ברחבי העולם. התחושה היא של "וואוו", המבחר הוא עצום וכל אחד יכול למצוא את הסגנון המתאים לו.

השטיחים מצטיינים באיכות גבוהה ביותר, הם עשויים מחומרים טבעיים וסינתטיים בעלי צפיפות גבוהה. מתוך תפישה כי השטיח הוא פריט שמלווה אותנו שנים רבות. בנוסף, תוכלו להזמין מבחר רחב של פרקטים מובחרים ביותר תוצרת גרמניה בדגמים ובצבעים מרהיבים עם אחריות ל 10 שנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שטיחי מארינס. יח"צ,
שטיחי מרינס/יח"צ

כן תוכלו להתחדש בווילונות מוכנים, מבחר רחב ביותר של סוגים וסגנונות: וילונות גלילה, אטומים, שקופים, שקופים למחצה, בכל סוגי הבדים. להשלמת האווירה אפשר להוסיף כריות נוי, טפטים ופרקטים כל אלו יצליחו לעצב את בתכם בשלמות.

מהם סוגי השטיחים שלכם?

אנחנו מייבאים שטיחים מכל הסגנונות והסוגים שיתאימו למגוון רחב יותר של אנשים: בעיקר שטיחים עבודות יד מודרניים, במבחר דגמים וצבעים המצטיינים במגע נעים. השטיחים המבוקשים ביותר הם: מודפסים דקים, במגע משי נעים במיוחד. הם נקראים בפינו שטיחי רומא. תוכלו להנות משטיחים לאמבטיה ולילדים, ישנם גם שטיחי שאנל באותו סגנון, שטיחים סינתטיים, שטיחים העשויים מסיבים מחומרים טבעיים כגון: צמר וכותנה וישנם שטיחים מסיבים מחומרים סינתטיים.

סיבי צמר עמידים יותר לאורך זמן ולעומתם הסיבים הסינטטיים קלים יותר לניקוי ולאחזקה שוטפת. כיוון שאנו מייבאים בסיטונאות ובכמויות גדולות, המחירים נוחים ביותר. כדי שלא להיתקל בשטיח וכדי שהוא לא יתקפל, השטיחים מגיעים עם גומי בקצוות השטיח בחלקו הפנימי.

שטיחי מארינס. יח"צ,
שטיחי מרינס/יח"צ

במה אתם מתמחים במיוחד?

ההתמחות שלנו היא גם בשטיחי עור מדרום אמריקה, ארגנטינה ושטיחים מודרניים דקים.

השטיחים המיוחדים ביותר הם השטיחים המודרניים הפרסיים, וההודים והעשויים מעבודת יד,
וכן וילונות מוכנים.

איך אתם מצליחים להתחדש כל הזמן?

כאמור, אני מאד אוהב עיצוב ואומנות לכן אנחנו מבקרים בקביעות מספר פעמים בשנה בתערוכות מקצועיות ברחבי העולם, שם אנו נחשפים לטרנדים ולסגנונות הכי חדשים, תמיד אני לומד שם משהו חדש. אנו בוחרים בקפידה רבה את הקולקציות שלנו. אפשר לומר "מלטפים" כל שטיח לפני שאנחנו בוחרים.

כדי להשלים את האווירה אני מוסיף אקססוריז נוספים שאני משלב בעיצוב הבית: סלסלות מקש ועבודות יד שונות. כריות עבודות יד, רנרים לשולחן. אני מייבא גם מהודו, פרס ואפגניסטן. כל הפריטים עוברים בדיקה מדוקדקת ונבחרים בקפידה הן בצד העיצובי ובעיקר באיכות. בנוסף אנו מייבאים בשמים לבית מחברה תורכית ומחלקים בסיטונאות ולחנויות.

טווח המחירים הוא רחב מאד וניתן למצוא שטיחים איכותיים גם במחירים מאד נוחים.

שטיחי מארינס. יח"צ,
שטיחי מרינס/יח"צ

לקוחות מיוחדים?

אחת הלקוחות שלנו מקיסריה היא בעלת וילה יוקרתית ומיוחדת לאחר שעברה שיפוץ כללי. היא סרבה לאנשי מקצוע רבים שביקשו ממנה לצלם את אותה וילה. רק לאחר שאנחנו הגענו והנחנו את השטיחים בביתה היא הייתה כל כך אסירת תודה שהסכימה סוף סוף שנצלם את הווילה ואף נעלה לפייסבוק.

מזמינים אתכם לבקר באחת החנויות, להתרשם ולבחור את העיצוב המתאים לכם.
___________________________________

שטיחי מרינס

tel: 046282642

לאתר

לאינסטגרם

לפייסבוק

בשיתוף שטיחי מרינס
  • עוד באותו נושא:
  • שטיחים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully