וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

GBH ניו יורק צ'ופר - הסיוט של גנבי האופנועים

בשיתוף GBH ניו יורק צ'ופר

25.10.2020 / 13:30

על פי נתונים שפורסמו עולה כי במהלך שנת 2019 נגנבו בישראל כ-1,946 אופנועים, 90 טרקטורים ו- 63 רכבי שטח (טרקטרונים). על פי הממצאים בשטח, אופנוע מסוג "סאן יאנג" היה זה שנגנב יותר מכל דגם אחר

GBH ניו יורק צ'ופר. יח"צ,
GBH ניו יורק צ'ופר/יח"צ

למרות המאמצים הגדולים שנעשים על ידי משטרת ישראל למגר את התופעה, מדובר במכת מדינה ובמספרים שקשה מאוד להשלים עמם. בחרנו להציג בפניכם את מי שהחליט לעזור ולהילחם בתופעה כבר לפני 13 שנה, ג'ורג בן חיים, הבעלים של חברת " GBH ניו יורק צ'ופר" וזו שמה לעצמה מטרה, לאתר אופנועים ורכבים דו גלגלים מיד עם ניסיון הגניבה.

GBH ניו יורק צ'ופר. יח"צ,
GBH ניו יורק צ'ופר/יח"צ

מפיק חבר המערכת פגש את ג'ורג' לשיחה אישית בה הוא למד על הטכנולוגיה הייחודית של " GBH ניו יורק צ'ופר" אשר עוצרת ומתסכלת את הגנבים השונים. "GBH ניו יורק צ'ופר" היא אחת החברות הוותיקות ביותר בישראל בתחום מערכות האזעקה ואיתור אופנועים. החברה הוקמה בשנת 2007 על מנת לנסות להילחם בגנבי האופנועים בארץ ובחו"ל.

מי שמנהל את "GBH ניו יורק צ'ופר" הוא ג'ורג' בן חיים, על הטריגר שגרם לו לא להרים ידיים ולעשות מעשה הוא סיפר לי כאשר נפגשנו במשרדי החברה ברחוב בר יוחאי 9 בתל אביב: "כמו רבים מרוכבי האופנוע בישראל גם אני התעוררתי בוקר אחד וגיליתי כי האופנוע שלי נגנב, אני זוכר מצוין את חוסר האונים שתפס בי כאשר ניגשתי אל תחנת המשטרה ונאמר לי כי הם לא יכולים לעשות דבר מלבד לרשום את התלונה וזהו. התסכול בער בי ושם קיבלתי על עצמי את ההחלטה לשנות הדבר הזה, מבחינתי לא מדובר בגזרה משמיים ומשם הדברים החלו להתגלגל הלאה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
GBH ניו יורק צ'ופר. יח"צ,
GBH ניו יורק צ'ופר/יח"צ

מעבר לחנות החברה בתל אביב, "GBH ניו יורק צ'ופר" נמצאים בפריסה ארצית כאשר סוכנויות של אופנועים ומתקינים מורשים עושים שימוש במערכת ההגנה נגד גניבות, על השירות שהם מעניקים ג'ורג' סיפר לי: "העסק שלנו מתמחה במערכות לאיתור אופנועים ורכבים דו גלגלים כאשר אנחנו מחוברים למוקד אכיפה מבצעי עם 200 סיירים בכל רחבי ישראל.

"במידה ומישהו נגע באופנוע, ניסה להזיז אותו, פתח או סגר את הסוויץ', ניתק את המצבר, גרר וכמובן אם נעשתה תנועה בשטח, בעל האופנוע מיד מקבל התראה, צלצול והודעה למכשיר הסלולר שלו דרך האפליקציה, במקביל המוקד המבצעי של פוינטר יוצר קשר ישיר מול בעל האופנוע לוודא כי זה לא הוא שנמצא ליד הכלי ואז יוצאים לפעולה. כמובן שיוצאים לפעולה במקרה שבעל האופנוע גם לא עונה.

GBH ניו יורק צ'ופר. יח"צ,
GBH ניו יורק צ'ופר/יח"צ

"אומנם אנחנו לא החברה היחידה שמעניקה שירות שכזה אך הטכנולוגיה שלנו ייחודית משום שאנחנו היחידים שעושים שימוש בחיישן היברידי. הגענו לצורך לעשות שימוש בכזה חיישן "בזכות" התחכום וערמומיות של גנבים שהגיעו לשטח עם מכשיר לשיבוש תדרים. החיישן שנמצא ביחידה שלנו יכול להרגיש את השיבוש ולהמשיך במסע לאתר את מיקום האופנוע לאחר שזה נגנב".

חוות הדעת של לקוחות " GBH ניו יורק צ'ופר" באתרי הביקורת השונים ברחבי האינטרנט מפרגנות מקיר לקיר, מעוז.ס כתב: "אני נמצא המון שנים בתחום הדו גלגלי ואחרי שניסיתי כמעט כל דבר אפשרי והתאכזבתי מכל מיני הבטחות כאלה או אחרות, או שלא קיבלתי מענה לצרכים שלי כבעל אופנוע, חבר הודיע לי על חברה אחרת לגמרי בתחום המיגון לדו גלגלי וכי שווה לי לנסות. בשורה התחתונה אני לקוח של " GBH ניו יורק צ'ופר" כבר 7 שנים עם ארבעה אופנועים שונים ואני חייב להגיד שזו הבחירה הכי טובה שיכולתי לבקש לשקט שלי בנושא של ה"בייבי" שלי.

"השירות והמוצרים שלהם ברמה הכי גבוהה שיש, מחירים הגונים מאוד, זמינות ועזרה טלפונית במקרה הצורך, גם בשעות לא שגרתיות. עם " GBH ניו יורק צ'ופר" אפשר להיות רגועים".

ירדן.מ כתבה: "אני כבר מעל ל- 6 שנים לקוחה של GBH ניו יורק צ'ופר ובממוצע אני מחליפה אופנוע בכל שנה, בכל פעם אני מופתעת מחדש מהשירות, יעילות ואמינות שלהם, לא מובן מאליו בישראל".

GBH ניו יורק צ'ופר. יח"צ,
GBH ניו יורק צ'ופר/יח"צ

כאשר סיפרתי לג'ורג' על המחמאות שהחברה שלו מקבלת הוא שמח מאוד וסיפר: "זה מרגש לשמוע וזה בדיוק מה שנותן לי דלק להמשיך ולהפיץ את הבשורה, שיש חברה ומכשירים שאומרים לגנבים עד כאן. זו הייתה המטרה שלי בדיוק ואנחנו כל הזמן עם האצבע על הדופק כדי להקדים תרופה למכה מול כל המשתנים בשטח".

המערכת של "GBH ניו יורק צ'ופר" עם החיישן ההיברידי מוכרת על ידי כל חברות הביטוח השונות ובנוסף הם מעמידים ליין נוסף של מוצרים: אזעקות רגילות, ביפרים, מערכות איתור עם ובלי סיירים, מערכות אשר מתאימות להעברת מטענים ועוד.

בשנתיים האחרונות "GBH ניו יורק צ'ופר" נכנסו גם לשוק בארה"ב ועושים בו חיל בזכות הטכנולוגיה הייחודית ובקרוב מאוד הם עומדים להציע אותו גם לקהל הרחב במדינות אירופה השונות.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 077-404-2414

או להיכנס לאתר הבית

לעמוד הפייסבוק

עמוד אינסטגרם

בשיתוף GBH ניו יורק צ'ופר
  • עוד באותו נושא:
  • אופנועים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully