וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצה בזיליקום המיתולוגית עושה חיל גם בראשון לציון

בשיתוף פיצה בזיליקום

25.10.2020 / 10:15

רשת בזיליקום הפכה כבר לרשת פיצריות מיתולוגית בתל אביב ו ועושה רושם שגם בראשון לציון הפיצה הקריספית המיוחדת נוחלת הצלחה לא קטנה

פיצה בזיליקום. יח"צ,
פיצה בזיליקום/יח"צ

הקולינריה הישראלית וז'אנר המסעדות האיטלקיות בה, הם ללא ספק אחד מאבני הדרך המרכזיים בתחום תרבות הפנאי והבילוי של המדינה. הרי אין כמו לחטוף איזה פיצה טרייה באישון לילה ואפילו לארוחת צהריים קלילה, ואם אפשר להוסיף לה גם פסטה - בכלל מדובר בחגיגה. לאחרונה יצאנו לשטח לבדוק מספר פיצריות באזור המרכז, בעקבות בקשות הגולשים, אשר ביקשו לברר מה הפיצה המומלצת ביותר, מכל הבחינות.

הגענו אל ''פיצה בזיליקום'' בראשון לציון והבנו מיד כי מדובר בפיצה איכותית במיוחד. המקום, בבעלותו של יניב כהן, יכול להרשות לעצמו להיות מרוצה ממה שקורה בפיצריה שלו, בעיקר מהאופן בו המנות נעשות ובשיטות העבודה הייחודיות. לפני חמש שנים ביקש יניב כהן להביא את הבשורה של פיצה בזיליקום המיתולוגית בתל אביב, גם לעיר היין ועשה זאת.

בדומה לכל מקום שבו יש לרשת פיצה בזיליקום סניפים תוססים, גם בראשון לציון החוויה האיטלקית לא עוצרת. המסעדה מציעה תפריט עדכני עם מבחר מגשי פיצה, פסטה וקינוחים כאשר מנת הדגל היא פיצה פופאי העשויה מתרד ושמנת - מדובר בפיצה הנמכרת ביותר וכבר מהטעם הראשון הבנו למה. במסעדת פיצה בזיליקום בראשון לציון עובדים עם חומרי הגלם הטריים והבריאים ביותר, ואתם תוכלו לבחור את כל אחד משילובי הבית של הפיצה או להרכיב אותם על המגש שלכם בעצמכם.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
פיצה בזיליקום. יח"צ,
פיצה בזיליקום/יח"צ

אחד הדברים אשר מייחדים את פיצה בזיליקום הוא הקראסט הממולא ברוטב ומצופה שמן זית ושומשום. הדבר זכה להכרה ולסופרלטיבים רבים ממבקרים ומלקוחות. "בכל יום אנו שומעים שמישהו מתוודה כי זו הפיצה הכי טובה שהוא אכל", אמר לנו יניב כהן, בעלי הפיצריה ובן למשפחת אופים. אביו הוא זה שמכין את הבצק מדי יום ומשם הוא נכנס ישירות מהקרש לתנור האבן. הפיצה יוצאת דקה וקריספית עם רוטב מיוחד מעגבניות טריות ובזיליקום. התוספות הן רבות וניתן למצוא: עגבניות, פטריות טריות, בצל, בצל ירוק, זיתים ירוקים, זיתים שחורים, אננס, חצילים, פלפל אדום, גבינת מוצרלה, גבינת פטה, טונה, אנשובי, בטטה, תירס, תרד, גבינת שמנת, מוצרלה מעושנת ועוד.

לפיצה בזיליקום תפריט משלוחים מגוון הכולל מבצעים לכמה סועדים ודווקא בתקופה הנוכחית של משבר הקורונה והסגר שנכפה עלינו, אין כמו להזמין את מגשי הפיצה של בזיליקום, שמגיעים עם שליח עד דלת הבית שלכם. רק אל תשכחו, כשאתם מזמינים את הפיצה תנו דגש לגודל שלה ולתוספות כי לא תרצו שהיא תיאכל במהרה.

פיצה בזיליקום. יח"צ,
פיצה בזיליקום/יח"צ

כאמור, בתקופה הזאת החליטו בפיצה בזיליקום לחזק את שירות המשלוחים שלהם, הם יותר מפנקים את הלקוחות בפיצות ורוצים לעשות לאנשים טוב על הלב. "חשוב לנו מאד לשמור על הלקוחות שלנו, זה משהו שמניע את העסק. אנחנו משקיעים המון משאבים על הנושא הזה'', סיכם יניב כהן, שבעקבות ההצלחה הגדולה של פיצה בזיליקום, הוא מתכנן לפתוח סניף נוסף במערב ראשון לציון ואולי גם בחולון ובת ים בהמשך. שיהיה בתיאבון.

להזמנות: 03-5605050

שעות פתיחה:

א-ה
12.00 - 3.00
מוצ''ש: מצאת השבת ועד 3.00

כתובת: רוטשילד 73, ראשון לציון

מייל: piesta4@gmail.com

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

רמות השרון , בשיתוף פיצה בזיליקום
  • עוד באותו נושא:
  • פיצה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully