וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ROOF TOP EDI: כושר, תזונה ואורח חיים בריא

בשיתוף ROOF TOP EDI

22.10.2020 / 16:49

כמה פעמים אמרתם לעצמכם "מחר אני מתחיל דיאטה, קם מוקדם ויוצא לרוץ'' וזה באמת קרה? צוות הנבחרים החליט לבחון את נושא התזונה ואורח החיים הבריא בישראל והגיע למסקנה שאתם בהחלט יכולים להיראות חטובים, בריאים וחזקים עם הגוף שתמיד חלמתם עליו

אדי לוי. יח"צ,
אדי לוי/יח"צ

נכון, צריך לשנות הרגלים, להתאמן, ולאכול בשעות מעט שונות ממה שהייתם רגילים אבל יחד עם תזונה ואימונים לאורח חיים בריא, זה בהחלט אפשרי להגיע לגוף שתמיד חלמתם עליו. ROOF TOP EDI הוא סטודיו לאימונים אישיים וזוגיים בהוד השרון, שבעקבות משבר הקורונה יצא בתוכנית אונליין שמטרתה לתת מענה לאותם אנשים שקשה להם כלכלית וגם פיזית להגיע לאימונים, בגלל המצב.

לפני עשור אדי לוי היה נער צעיר בן 16 שסבל מהפרעות אכילה. אחרי תקופה לא קצרה של אכזבות וחוסר בטחון עצמי הוא החליט להיכנס לתחום פיתוח הגוף והמהלך הזה שינה את חייו. ''רציתי להרים את הביטחון העצמי שלי וכך נכנסתי לתחום''. אמר לנו אדי בשיחה שערכנו איתו. לאחר הצבא הוא פתח את הסטודיו שלו, ROOF TOP EDI ומגיל 21 בעצם הוא מאמן אישי לילדים, מבוגרים ונשים. במהלך השנים האחרונות הוא עבר קורסי אימון לילדים בעלי עודף משקל, נשים מעל גיל 40 וכדומה, כאשר המטרה שעומדת לנגיד עיניו היא ללוות את אותם אנשים שיש להם חוסר ביטחון כמו שהיה לו בילדותו.

אדי לוי. יח"צ,
אדי לוי/יח"צ

''אני רוצה לשפר את הביטחון של המתאמנים שלי ולתת להם הרגשה אחרת, זה לא עוד אימון כושר כי אני מלמד את המתאמנים להביט במראה ולאוהב את עצמם'', אמר לנו אדי לוי בן ה-26.

אדי לוי, מאמן הכושר ובעלי הסטודיו, יתאים לכם תכנית אימונים לבית, לטבע או לחדר הכושר, בהתאם לציוד שיש לכם. כך למשל, אם בחור מתאמן בחדר כושר הוא מקבל תכנית לחדר כושר, אם יש לו ציוד בבית הוא יקבל תכנית על פי זאת ואם אין לו כלום הוא יקבל תכנית לפי משקל הגוף שלו, כך שהתכנית של אדי נותנת מענה לכלל הלקוחות והגילאים.

עם היציאה להליך המשותף, המתאמן מוסר תפריט מזון לתזונאית הקלינית בסטודיו, והיא מעניקה מענה ללקוח, כאשר בונה לו תפריט, בעוד אדי בונה תכנית אימונים. מעבר לכך הלקוחות זוכים לליווי צמוד בוואטספ או בטלפון בכל שאלה שיש להם, על מנת להביא אותם לתוצאה שהם רוצים להגיע אליה.

המתאמנים שוקלים את עצמם בתחילת התכנית של אדי לוי, כאשר בכל שבוע הוא מקבל סקירה על התקדמות משקלם. לאחר מכן אדי והתזונאית יושבים ומחליטים איך לשנות את התפריט על מנת להביא את הלקוח לתוצאה שהוא רוצה, בתוך שלושה חודשים. יתרון נוסף שיש לאדי לוי הוא העובדה שיש לו סטודיו, כך שהלקוח יכול להגיע אליו ושם הוא מעביר לו בצורה פרונטלית מה עליו לעשות - בכך אדי לוי מעניק בונוס ללקוחותיו, ללא תשלום נוסף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אדי לוי. יח"צ,
אדי לוי/יח"צ

"אנחנו גורמים לכל לקוח להיות מרוצה". אמר לנו אדי והוסיף: "כעבור שלושה חודשים הלקוחות ממשיכים איתנו על מנת שנעקוב אחר ההתקדמות שלהם. הם מקבלים הכוונה לאורך כל הדרך, כולל סרטונים והדרכות של מה לעשות ואיך".

צוות הנבחרים שלנו יצא בתחושת יעילות גבוהה מהשיחה עם אדי לוי. הכלים והידע שאתם רוכשים בתהליך עשויים לעזור לכם להגיע למטרה, מאחר ואדי יהיה לצדכם על מנת להסביר לכם הכל בצורה הטובה ביותר - כך תרכשו כלים וידע לעתיד כדי להיות אדונים לעצמכם. "השאיפה היא לגדול ולהגיע לכמה שיותר אנשים, לקחת אנשים תחת חסותי וללמד אותם, אני אשמח להגיע לכמה שיותר אנשים בעתיד". סיכם אדי.

טלפון: 053-2356820 דניאל

052-8891527 אדי

אהבה 29 , הוד השרון

אינסטגרם

פייסבוק

פייסבוק

מייל: edilevy10000@gmail.com

בשיתוף ROOF TOP EDI
  • עוד באותו נושא:
  • כושר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully