וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילושקייק: לאופה המקצועי והחובב

בשיתוף הילושקייק

22.10.2020 / 15:58

זקוקים לחומר גלם מיוחד לאפייה? לתבנית מיוחדת או לצנטר להזלפת עוגיות? צוות הנבחרים שלנו יצא לשטח לבחון את מגוון החנויות המציעות מוצרים לאפייה. חלקן היו בסיסיות וענייניות, חלקן חווייתיות ומזמינות לבילוי בן שעה עד שעתיים

הילושקייק. יח"צ,
הילושקייק/יח"צ

עברנו ברשימה ארוכה של חנויות מומלצות לציוד לאפיה ושמנו לב לכך שלא בכל חנות ניתן למצוא את מכלול חומרי הגלם והכלים לבישול ולאפייה: חנויות אחדות התמחו בחומרי גלם לקונדיטוריה ואילו חנויות אחרות התמחו בכלי בית בלבד, אבל חנות אחת אשר בלטה מעל כולן הייתה זאת של הילה מייזלר, הילושקייק.

החנות נפתחה לפני שנתיים וחצי בצומת סגולה (פתח תקווה) ותפסה תאוצה במהירות שיא, הרבה בזכות חווית הקניה. הכל קרה מאחר וטרנד האפיה תפס חזק מאד בשנים האחרונות , במיוחד בתקופת הקורונה, בה לאנשים יש יותר זמן להיות בבית ולנסות דברים חדשים. כאמור, החנות ממוקמת בצומת סגולה ובזכות המיקום הנוח שלה הלקוחות מגיעים מפתח תקווה, קרית אונו, ראש העין, גני תקווה ושאר היישובים בסביבה. היא מתפרסת על פני 150 מ''ר והיא חלום לחובבי אפיה, עם הכניסה אליה מיד התרשמנו ממנה ומהגודל שלה, כאשר המיקום מאד נוח ויש חניה בשפע לצד חווית קניה גדולה.

הילושקייק. יח"צ,
הילושקייק/יח"צ

החנות פונה לקהל המקצועי וגם החובבני בתחום האפיה, כאשר בהילושקייק תוכלו פשוט למצוא הכל: מגוון ענק של קופסאות לעוגות, מארזים במידות שונות, קצפות, שוקולדים במטבעות לפי משקל, צבעי מאכל, צימיקאו, דפי סוכר וטרנספר, מגוון ענק של סוכריות, אבקות וחומרי גלם, טארטלים, ממרחים ומחיות, מקרונים, צנצנות, טפטים, צבעי מאכל בשלל סוגים, אביזרים ותבניות אפיה, קשיות ומקלות סוכריה, כוסות קאפקייק, קינוחי כוסות ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הילושקייק. יח"צ,
הילושקייק/יח"צ

כמו כן התרשמנו מאד מהצוות הגדול בחנות, השירות וההכוונה שכל לקוח קיבל, היחס האישי, הטיפים, הרעיונות שהוצעו ללקוחות. צוות החנות נמצא בקשר אישי מול הלקוחות בכל מדיה אפשרית, מצלמים עבורן ועונים על שאלות. ''הם ממש מרגישים אצלנו בבית, יש כאן הרבה לקוחות שמלוות איתי מתחילת הדרך ועבורי הן כמו משפחה". אמרה הילה והוסיפה כי החנות כל הזמן מתחדשת בכל הטרנדים של תחום האפייה.

עוד אמרה הילה כי "החנות מתמחה בחומרי גלם ומוצרים לאפייה. אני מאוד מרוצה שיצאתי לדרך עצמאית כיף לקום בבוקר לעבודה שממלאת אותי בסיפוק בתחום שאני אוהבת ,לקבל לקוחות וכיף שאני יכולה ליצור ולהתפתח יותר. הרבה לקוחות מקבלות ממני הדרכה וטיפים איך לקדם את העסק שלהן וזאת גאווה לראות את הלקוחות שגדלות יחד איתנו. האפיה מעסיקה הרבה אנשים בתקופת הקורונה ואני מאחלת לעצמי שנמשיך לגדול ולהתפתח", סיכמה הילה מייזלר.

הילושקייק. יח"צ,
הילושקייק/יח"צ

החנות פתוחה גם בימי הסגר ומבצעת משלוחים לכל רחבי הארץ, כאשר אפשר לבצע הזמנות ישירות דרך האתר המושקע, הפייסבוק והוואטאספ.

אתר

טלפון: 050-7435885

אלכסנדר ינאי 7 , אזור התעשיה סגולה פתח תקווה

שעות פעילות: א - ה 20:00 - 10:00
יום ו: 13:00 - 9:00

אינסטגרם

פייסבוק

מייל: Hila.shmulik@gmail.com

בשיתוף הילושקייק
  • עוד באותו נושא:
  • אפיה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully