וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח העולה בעולם הקולינריה הישראלי

בשיתוף Don De La Carne

22.10.2020 / 11:02

למעלה מחצי שנה פועל לו שירות של שף חדש ברחבי הארץ -Don De La Carne של השף עזר ארביב שבתקופה קצרה כל כך יצר שם שהולך לפניו בעולם הקולינריה הישראלי

דון דה לה קרנה 2. יח"צ,
דון דה לה קרנה/יח"צ

" "Don De La Carne של השף עזר ארביב יצר לעצמו שם גדול בתעשייה תוך חצי שנה בלבד.
ביחד עם צוות של גרילמנים מקצועיים ושף נוסף לצידו, ארביב בנה תפריט מגוון ועשיר שמכיל בתוכו מעל ל 20 סוגי בשר מובחרים וביחד הם מגיעים לכל מקום ברחבי הארץ עם ציוד משלים ומעניקים ערך מוסף לכל מסיבה ואירוע.

על התגלגלות האירועים בקריירה המקצועית שלו עד כה סיפר לי עזר: "עד הצבא לא היה לי כל קשר לעולם המטבח, אבל רצה הגורל וגייסו אותי להיות טבח ומשם זו היתה אהבה ממבט ראשון, התאהבתי במקצוע ומאז לא הסתכלתי לאחור. לאחר השירות הצבאי התמקצעתי בכמה מקומות, בין היתר עבדתי ב"ביגה" בראשון לציון, "זיגל בר" בגבעתיים ולמדתי הכל מהשטח, במטבחים קצביים ולוהטים".

שירותי השף של " "Don De La Carnמגיעים לכל פינה ברחבי הארץ כאשר הם ערוכים לכל אירוע בסדר גודל קטן ועד גדול. לכל אירוע הם מגיעים עם ציוד מלא של גריל, גחלנים, שולחנות ושאר ציוד משלים, כולל אביזרי פירוטכניקה שמעוררים חשק להסתכל על הכנת הבשרים ולאכול, סכינים, זיקוקים, קרח יבש והפתעות נוספות.

דון דה לה קרנה 4. יח"צ,
דון דה לה קרנה/יח"צ

סביר להניח כי כבר קראתם ושמעתם על לא מעט שירותי שף דומים אולם שובר השוויון של השירותים של " "Don De La Carne לעומת כל האחרים בא לידי ביטוי לא רק במקצועיות של עזר ארביב וצוותו המסור אלא גם בתפריט הגדול שהם בנו. "יש לי שלושה תפריטים ושלושה מסלולים שונים ובסך הכל קצת מעל ל 20 מנות של בשר שונות כאשר התפריטים מחולקים לפי מנות פתיחה ועיקריות", סיפר לי עזר והוסיף, "כך שהלקוחות יכולים למצוא את כל מה שחלמו ופינטזו עליו לאירוע שלהם, בשונה לעומת 9 מנות ומטה שמגישים כל שאר השפים בתחום הבשרים".

בין היתר לתפריט מנות ראשונות אפשר לקבל עראייס, קבבוני כבש בליווי ירקות על הגריל, קרפאצ'ו פילה בקר ועוד.

למנות העיקריות אפשר לקבל נתח קצבים, נתחי סינטה מובחרים, סטייק טומהוק על העצם וזו רק ההתחלה. בנוסף לאלו, לאחרונה ארביב הוסיף לתפריט גם אפשרות למנת דגים ומנה צמחונית.
ויש גם קינוחים מהממים, בין היתר זנגולה ביתית בליווי של קצפת וניל ובננה לוטי מקורמלת.
הביקורות של הלקוחות מהללות את טיב השירות וטעמים של "דון דה לה קרנה", שוחחתי עם כמה לקוחות שנהנו מהשירות, מאיר בן אמוץ סיפר לי: בדרך כלל אפשר לדרג עד חמישה כוכבים? אז אם הייתי יכול הייתי מוסיף כוכב נוסף, שירות ואוכל מושלם.

ערכתי מסיבה לרגל פרישה ממקום העבודהו יציאה לפנסיה, הבת שלי המליצה לי על השף הצעיר עזר ארביב וזו היתה בחירה חכמה. כבר משיחת הטלפון הראשונה הרגשתי שאני מדבר עם מקצוען, איש נעים לשיחה וגם המחיר שהציע היה הוגן למדי.

עזר הגיע עם צוות עובדים בדיוק בזמן שקבענו, תוך זמן קצר הם תקתקו עבודה והעמידו את כל הציוד שיהיה מוכן לצלייה, השואו שעשו תוך כדי הכנת הבשרים היה מרהיב ועד היום כל החבר'ה שלי מדברים על האיכות ורכות של הבשרים, תענוג.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
דון דה לה קרנה. יח"צ,
דון דה לה קרנה/יח"צ

גם שרונה אלמליח מהקריות פירגנה מכל הלב: "קודם כל אני מוכרחה לציין את רמת השירות, התקלתי את עזר זמן קצר ביותר לפני מסיבת יום הולדת שתכננתי לבעלי לאחר ששף אחר ביטל את ההגעה שלו בגלל מחלה, אבל הכל משמיים, העובדה שהייתי צריכה לחפש שירות שף חליפי השתלם לי ביותר, בזכות המגוון העצום בתפריט של עזר, מחיר ושירות אדיב, אני ממליצה בחום ואהבה".

סיפרתי לעזר על המחמאות שקיבל, הוא שמח לשמוע ואמר: "ברגע שאני נכנס לאירוע אני נותן את כל כולי, דואג שלא יחסר דבר והכל ידפוק כמו שצריך. זה מתחיל בדברים הקטנים, לכן אני דואג להביא כפול מכל דבר, אפילו טחינה או צ'ימצורי, העיקר שיהיה ספייר לכל מקרה".

גם הסלטים השונים הם מתכון אישי של עזר ארביב, דרך נוספת שלו לשמור על ייחודיות. התוכנית לעתיד של עזר ארביב היא לפתוח מסעדה משלו ואני אמשיך לעקוב ולדווח אחר פעילותו בתחום הקולינריה המקומי.

בעקבות משבר הקורונה ב " "Don De La Carne יצאו במבצע משתלם. 15% הנחה לחיילים ולציבור הרחב 10% הנחה על כל התפריטים.

בשיתוף Don De La Carne
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully