וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפא נכסים - השילוב המנצח בין הייטק לנדל"ן בעיר מודיעין

בשיתוף אלפא נכסים

22.10.2020 / 10:45

"אלפא נכסים" הוא משרד לייעוץ ותיווך נדל"ן במודיעין. המשרד הוקם בתחילת 2018 ע"י גיל חן, מהנדס תעשיה וניהול בתחום ההייטק ואירית אלמוג, מורה בכירה למתמטיקה, שניהם תושבים ותיקים של העיר וביחד הם הרכיבו חבילה של אנשי נדל"ן מקומיים נוספים, כולם בעלי ניסיון רב

אירית וגיל. יח"צ,
אירית וגיל/יח"צ

השילוב של ניסיון עשיר בתיווך נדל"ן וההיכרות המושלמת שלהם עם האיזור כולו מצביעים על משרד בעל אופי וייחודיות שונים לגמרי בנוף המקומי. "הייחודיות של המשרד שלנו היא בכך שהוא מספק מעטפת מלאה ללקוחות, הכוללת שירותי ייעוץ ותיווך בתהליך הקניה והמכירה של הנכס, תכנון וליווי פיננסי, ייעוץ משכנתאות, הכוונה לייעוץ משפטי, ייעוץ אדריכלי ותכנון מס", מספר גיל.

השותפות בינו לבין לאירית התבררה במהרה כמוצלחת ביותר והובילה לסגירה של עסקאות נדל"ן רבות בעיר תוך פרק זמן קצר. צביקה יצחקי אשר נעזר בשירותיהם במכירת הבית ברעות ובקניית דירה במודיעין העיד: "אירית וגיל הם מנהיגים ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה, ההשקעה הגדולה שלהם בשילוב מקצועיות מושלמת והחתירה לתוצאה הטובה ביותר עבורנו עשו את ההבדל".

אלפא נכסים. יח"צ,
אלפא נכסים/יח"צ

השילוב בין הייטק לנדל"ן הוביל את "אלפא נכסים" לפיתוח כלים ייחודיים המשמשים את המשרד לניתוח מגמות ועסקאות נדל"ן שנעשו בעיר, אלו מסייעים רבות בתהליכי המכירה. "אנחנו לא מספרים סיפורים ולא מוכרים אשליות", הסביר גיל והוסיף, "הבנו כי קיים צורך אמיתי לבצע הערכה ריאלית של שווי הנכסים, לכן לפני כל פגישה עם בעלי נכסים אנחנו מבצעים ניתוח מעמיק של עסקאות דומות ומציגים להם תמונת אמת אשר מסייעת להם רבות בהבנת השוק. אנו מבינים שלקוחות רוצים לשמוע את האמת מתוך הבנה שבשורה התחתונה ההמלצות שלנו יפעלו לטובתם".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
משפחת יצחקי בחתימת חוזה. יח"צ,
משפחת יצחקי בחתימת חוזה/יח"צ

העיקרון של הערכה ריאלית של שווי הנכסים משפיע גם על הקונים ולא רק על המוכרים, על כך הסבירה אירית: "אנחנו מלווים גם קונים רבים שמגיעים אלינו מחוץ לעיר ומטבע הדברים אינם בקיאים בשוק הנדל"ן המקומי, אך לאחר פגישת ייעוץ הם מבינים עד כמה השירות שלנו יכול לחסוך להם זמן יקר וכסף בתהליך הקניה".

גיל ואירית פועלים לילות כימים לשנות את תדמית המתווך בעיני הציבור. מהתבוננות בהמלצות הרבות בהן זכו גיל ואירית אכן ניתן להסיק כי עבודת הייעוץ שזורה כחוט השני בעשייה היומיומית שלהם כאשר הם עושים הרבה מעבר לעבודת התיווך.

בנוסף, גיל פועל נמרצות גם כחבר הנהלה בלשכת המתווכים במודיעין-מכבים-רעות הן על מנת להוביל שינוי ברמה הארצית בחשיבות מקצוע התיווך, והן על מנת לשפר את התדמית הקיימת מתוך הבנה כי מתווך איכותי ומקצועי יביא ללקוח תוצאה טובה יותר, על כך הוא סיפר: "ישנם ערכים שהם לב ליבו של המשרד ועליהם אנו לא מתפשרים. מבחינתנו 'מילה היא מילה' וחייבים לעמוד בה, משום שהסטנדרט שהגדרנו לעצמנו מחייב אותנו כלפי לקוחותינו גם אם הדבר יבוא על חשבון פגיעה באינטרס העסקי".

סטנדרט אלפא. יח"צ,
סטנדרט אלפא/יח"צ

ביטוי לכך ניתן למצוא במעורבות האישית והצמודה של גיל ואירית בכל עסקה ועסקה, כולל בעסקאות המתנהלות ע"י שאר אנשי הצוות במשרד. מתוך התבוננות ברשימת ההמלצות המכובדת בגוגל ובפייסבוק ניתן למצוא המלצות חמות ומרגשות של לקוחות מרוצים, בין היתר גלינה מלקין שבחרה בגיל ובאירית לאחר שפגשה מתווכים רבים בעיר כתבה: "היה לעונג לנו לעבוד איתכם, ללא שום ספק בחרנו את הטובים ביותר בתחום לייצג אותנו. אתם אלופים, מקצוענים אמיתיים והכי חשוב אנושיים, תמיד רואים את טובת הלקוח לנגד עיניכם".

הערכים אותם הגדירו אירית וגיל תלויים לעיני כולם על הקיר במשרד כדי שתמיד ניתן יהיה לשנן ולזכור אותם:

תוצאה מוצלחת - מידת שביעות הרצון מהתהליך ובסופו של דבר מהתוצאה הם המפתח להצלחה. על מנת להגיע לתוצאה מוצלחת אנו מתמקדים בכל פעם מחדש בתהליך ובאיכות השירות, במטרה לספק חוויה בסטנדרט גבוה.

תהליך שעובד בשבילכם - אנו מאמינים בעבודה קשה ונמרצת, תוך הקפדה על עקרונות של איכות, שקיפות ואמינות. אצלנו הלקוחות שותפים מלאים לתהליך המכירה ו/או הקניה וצועדים איתנו יד ביד בתהליך ובקבלת ההחלטות המקצועיות.

כשטכנולוגיה ומקצוענות נפגשים - השילוב בין מערכות מידע ייעודיות, טכנולוגיה וכלים שפיתחנו ובין הרקע המקצועי, הידע והניסיון האישי מאפשרים לנו להציג ללקוחותינו תמונת מצב איכותית.

תמונה זו מבוססת על ניתוח נתונים אמין ומדויק, המשרת באופן מיטבי את תהליך המכירה והקניה, ומביא למיקסום הזדמנויות והשגת תוצאות יוצאות מן הכלל עבורכם.

צוות אלפא - כולל יועצי נדל"ן מקצועיים, יצירתיים, אמינים, ייצוגיים ונמרצים הפועלים במחויבות למימוש העסקה ולהשגת התוצאות הטובות ביותר, מתוך הבנה כי מקצוען מחויב לתוצאות איכותיות בזמן קצר.

מערכת היחסים החיובית הנרקמת עם לקוחותינו מהווה עבורנו את חוד החנית בדרך להצלחה.

ליווי חובק - אנו פועלים לספק ללקוחותינו מעטפת של שירותים והמלצות, מתוך הבנה כי הם יכולים להידרש להם בתהליך המכירה או הקניה. הליווי אותו אנו מספקים כולל תכנון פיננסי ובחינת מקורות המימון, ייעוץ מקיף בנושא משכנתאות והכוונה לבעלי מקצועות חיוניים כגון: עורכי דין, אדריכלים, מעצבי פנים, מהנדסים ועוד.

"צוות 'אלפא נכסים' הפך לנו חלום למציאות", כתבה להם נאוה אברהמי, "מצאנו אצלם מקצועיות ללא פשרות, אוזן קשבת וליווי קרוב מהרגע הראשון. קניית דירה ומכירת דירה אינם דבר פשוט וחשוב שיעשה בליווי מקצועי, אישי ואנושי. את כל הדברים הללו מצאנו ב'אלפא נכסים'".

הפעילות הנמרצת והמקצועית של גיל ואירית הפכה בתוך זמן קצר את "אלפא נכסים" למתחרה רציני ביותר ברשתות הגדולות והבינלאומיות הפועלות בעיר מודיעין.

היקף הפעילות ומספר העסקאות שנעשו במשרד מלמדות כי "אלפא נכסים" הוא ללא ספק משרד רציני ומשמעותי שפועל בתחום, כמות הלקוחות הממליצים הולכת וגדלה מיום ליום יכולים להעיד על כך באופן ברור וחד משמעי.

עדות נוספת לכך ניתן למצוא בדירוג של אתר "מדלן", שקבע כי "אלפא נכסים" הוא בין עשרת המשרדים המובילים במודיעין. בנוסף, גם גיל וגם אירית דורגו בין עשרת המתווכים המובילים בעיר.

הצמיחה המהירה בפעילות העסקית הובילה את גיל ואירית לעבור למשרד חדש הממוקם בלב המרכז המסחרי ברעות, ניתן למצוא בו את השילוב בין טכנולוגיה וחדשנות ובין דינאמיות ואנרגטיות.

צוות המשרד כולל גם 4 יועצי נדל"ן שהתמזגו באווירה הצעירה והחדשנית שמוביל המשרד.

עשרת המובילים לפי מדלן אלפא. יח"צ,
עשרת המובילים לפי מדלן/יח"צ

בשנה האחרונה קיבלו גיל ואירית פניות רבות ממתווכים ויועצי נדל"ן המעוניינים להצטרף להצלחות המשרד ועל כך סיפר גיל: "המקצוענות היא המפתח להצלחה, החשיבות העליונה עליה אין פשרות היא שהלקוחות שלנו יזכו לחוויה שונה בהתאם לסטנדרט אלפא".

אין ספק כי "אלפא נכסים" הוא משרד שמשדר רצינות ושאיפה למצוינות, משרד תיווך שונה ומיוחד, וניכר כי מוכרים או קונים ישמחו לקבל שם חוויית שירות ברמה שאינה מתפשרת.

אתר ראשי

פייסבוק

איתור העסק

בשיתוף אלפא נכסים
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully