וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכת הציפורניים של ישראל

בשיתוף זוהר עוז

22.10.2020 / 10:21

כבר כמה שנים טובות ששמה של זוהר עוז הולך לפניה בערים רבות בארץ כמו ששינתה את עולם הציפורנים הישראלי מקצה אחד לשני.זהו סיפורה של בחורה צעירה, חכמה, יצירתית ומבריקה שהביאה למהפכה של ממש בתחום הציפורניים

זוהר עוז. יח"צ,
זוהר עוז/יח"צ

זה זמן מה ששמה של זוהר עוז הולך לפניה בערים כמו ראשון לציון ואילת כמו ששינתה את עולם הציפורנים הישראלי מקצה אחד לשני.

בין היתר ולאחר שהדהימה את נשות ישראל בזכות איכות עבודה ודוגמאות שלא נראו קודם לכן, היא מעבירה שלושה סוגים של קורסים וסדנאות ובכך מכשירה נשים שנמצאות בתחילת דרכן בתחום, מקדמת את מי שכבר צברו ניסיון מקצועי ובנוסף מלמדת מורות להדרכה.

את זוהר עוז פגשתי בסטודיו המרשים שלה בראשון לציון, בת 29 בלבד אך מאחוריה סיפור חיים מרשים ומרגש.

זוהר עוז. יח"צ,
זוהר עוז/יח"צ

"מאיפה מתחילים", צחקה עוז וסיפרה, "במקור אני מאילת הרחוקה שם נולדתי וחייתי עד גיל 23.
בניגוד לנשים אחרות, אני לא יכולה להגיד כי כבר בגיל קטן ידעתי מה ארצה לעשות כשאהיה גדולה ,אבל תמיד היתה לי משיכה ואהבה לעולם האומנות ואני מעריכה אומנות בכל צורה ואופן.

בגלל שלא מיד ידעתי את מקומי וגם בגלל שיש לי אופי מאוד תזזיתי, בין היתר כבר לפני הצבא ניהלתי שלושה סניפים של רשת מצליחה לאביזרי אופנה, אבל מהר מאוד הרגשתי כי אילת החמה ומהממת היא בסופו של דבר סוג של בועה ושאני חייבת לעבור למרכז על מנת להכיר אנשים חדשים ולממש את עצמי כמו שצריך.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
זוהר עוז 3. יח"צ,
זוהר עוז/יח"צ

כי למרות החזות שלי, של מישהי מלאה בביטחון בתוך תוכי הייתי ילדה רגישה, אפילו רגישה מידי ולכן לא תמיד הצלחתי להוציא ולהציג את האישיות שלי עד הסוף - את זוהר המצחיקה, המעניינת, האמביציונית, הכישרונית, זאת שמסוגלת לעמוד מול קהל ולהרשים אפילו בשירתה ולא רק את השמפו בזמן המקלחת.

היעד הראשון בwish list של זוהר כאשר הגיעה למרכז היה ללמוד את עולם המשחק, על מנת לקדם את "השחקנית" שהיא וכדי למצוא את הדבר שיספק אותה יותר ויביא לחיוך אמיתי בכל בוקר מחדש.
תוך זמן קצר היא הצליחה להרשים ולהצליח גם בעולם הזה שמפיל רבים שחולמים על הצלחה, בין היתר היא שיחקה בכמה קטעים בטלוויזיה, הופיעה בסדרה "חברות" והיתה הקול מאחורי כמה הצגות ילדים עם דיבוב, אולם גם זה לא הוביל לאושר המיוחל.

" בזכות המעבר למרכז פגשתי את מי שהיום הוא בעלי, אבל עוד לפני שסיימתי ללמוד באופן פורמלי ידעתי כי זה לא ממש הכיוון שלי, לשחק. למרות הקשרים והחברויות הרבות שרקמתי במסגרת לימודי המשחק וכניסתי לעולם הבידור, הרגשתי למרות הפיתוי הגדול שעדיין לא הגעתי ליעדי.

רצה הגורל וממש במקרה פגשתי חברה של אמא שלי שהציעה לי לעבוד אצלה במכון היופי שלה כבונת ציפורניים ושזה יכול ממש להתאים לי.

לא היה לי שום רקע בתחום וידעתי כי אני חייבת קודם לעבור קורס מקצועי וכך עשיתי כאשר אותה חברה הציעה לשלם לי חצי מעלות הקורס כי האמינה ביכולות שלי לעבוד עם הידיים", סיפרה זוהר.
בזכות כישרון יוצא דופן זוהר הרשימה תכף ומיד גם את מדריכת הקורס שלא האמינה כי זו הפעם הראשונה שהיא פעילה ועוסקת בתחום ומשם הדברים התגלגלו להצלחה חסרת תקדים במהירות, על כך זוהר סיפרה: "כבר מהרגע הראשון בקורס לציפורניים הרגשתי שזהו, מצאתי את שחיפשתי.
מעבר לאהבה שלי לאומנות ויופי מצאתי שקט נפשי בעבודה מול לקוחות, שקט שמאזן אותי.
אני אחת שמייצרת הרבה רעשים במשך היום ופתאום מצאתי את הנישה שדרכה אני יכולה לקחת אוויר".

לאחר שהתמקצעה ויצרה לעצמה קהל לקוחות שנשבה בקסם האישי וביכולת המקצועית היצירתית ושונה, זוהר יצאה לדרך עצמית מלאה משלה בכל הכוח. "אפשר להגיד שדרך הציפורנים כל האישיות שלי פרצה החוצה וזה היה ממגנט" סיפרה זוהר והוסיפה, " וזה בדיוק מה שאני מנסה להנחיל היום לתלמידות שלי, לבוא עם הלב, לאהוב את הדרך ואם גם הן יתמידו ויאהבו את מה שעושות אז ההצלחה היא רק עניין של זמן".

תוך 5 שנות פעילות זוהר עוז צברה לעצמה קהל נאמן בזכות העובדה שפיתחה טכניקה לפיסול מבנה אנטומי שרבות מנשות המקצוע האחרות מנסות כיום ללמוד או לחקות.

"אני לא אחת שלומדת כמו תוכי משהו אחד מסוים וזהו, עוצמת עיניים ועושה בדיוק את אותו הדבר ובדיוק כך אני מלמדת את התלמידות שלי, בין אם זה בקורסים או בהשתלמויות.. ה-למה מאוד מלווה אותי בכל הדרך שלי, למה אני עושה כל שלב ולא על עיוור.

ללמוד להיות ייחודית, לדעת ולהבין שתמיד אפשר להשתפר ולחתור לידע תמידי! גם כיום ששמי הולך לפניי, לפי דעתם של רבים, אני דואגת להישאר עם רגליים על הקרקע ולהסתכל בטרנדים החמים בעולם בכלל ובעולם הציפורניים בפרט ובכך להביא את עצמי לידי ביטוי.

בחרתי ללמוד לעומק את עולם הציפורניים ובזכות הידע הרב ורחב שצברתי פיתחתי טכניקה של פיסול מבנה אנטומי שונה לגמרי מתוך הבנה כי לא לכל אחת יש את אותו מבנה הציפורניים ומרקם העור.
לכן חילקתי את קהל הלקוחות ל 3 כאשר לכל קהל אני יכולה להתאים את העבודה ופיסול אנטומי שיהיה הכי מדויק ומתאים להן", סיפרה זוהר.

זוהר עוז 4. יח"צ,
זוהר עוז/יח"צ

את התורה הזו זוהר מעבירה היום לתלמידות שלה, כולל אלו שכבר עוסקות במקצוע. איך לא לעבוד על עיוור בטכניקה אחת, להבין מדוע בוחרים בשיטת שיוף כזו או אחרת או בראש מניקור מסויים, ולמה כדאי לבוא מכמה זוויות שונות על מנת להפוך ולהיות טכנאיות ציפורנים חכמות".

פרט חשוב אותו זוהר הדגישה בפני הוא שהיא לא מלמדת בניית ציפורניים אלא שיטה טבעית המאפשרת הארכת ציפורנים -" הארכת הציפורן בג'ל" כך שמי שרגילה לבנייה באקריל / בג'ל לא תחוש בהבדל. את כל הידע שצברה זוהר חילקה ל 3 קורסים שונים וכולם מתקיימים בקבוצות קטנות וביחס אישי.

קורס לתלמידות שאין להן רקע במקצוע ורוצות ללמוד הכל מאפס בצורה מקצועית, מעמיקה וביחס אישי וירידה לפרטים שלא תוכלנה לחוות במקום אחר המוני או אינטרנטי. השתלמות לנשות מקצוע אשר מעוניינות לשפר את עבודתן ולהפוך להיות לטכנאיות ציפורניים מעולות, מתוך ידיעה שיש לחתור לשיפור תמידי ויש תמיד לאן להתפתח.

קורס שלישי זהו קורס למדריכות מקצועיות המיועד למי שמבקשות לעלות שלב נוסף בקריירה ואת אלו היא מלמדת כיצד להעביר קורסים מקצועיים בעצמן. בקורס הזה זוהר נותנת דגש על איך ללמד את המקצועיות ללמד את הבנות המתחילות שמגיעות ללא ידע או ניסיון קודם תוך התמקדות וירידה לפרטים וכולל כמובן שיעור פרונטלי בו המקצועיות ממש מתנסות ומלמדות לפני שהן יוצאות לדרך ללא זוהר לידן.

למדתי כי לא רק נשות מקצוע מהארץ מבקשות לשמוע וללמוד מהידע אותו זוהר מעבירה אלא גם נשים מרחבי העולם. כל הקורסים של זוהר עוז מלווים על ידי קואוצ'רית יועצת עסקית מטעמה שדואגת לתת טאץ' משלה בדמות כלים חשובים ליישום ופרקטיקה מעשית בשטח. בין הנושאים שמתמקדים בהם נוכל למצוא: איך להתמודד עם סוגי לקוחות, כיצד לייחד את העסק שלך בעולם כה מגוון ומלא אפשרויות וכו'.

"ראיתי איך לא מעט נשים פותחות עסק לבניית ציפורניים ומשקיעות הון עתק ובסוף חלומותיהן מתנפצים זמן קצר לאחר מכן כי היה להן פער משמעותי בידע המקצועי והעסקי שנדרש בענף התחרותי הזה. בנוסף כיצד לבנות בסיס של עסק יציב , לכן היה חשוב לי להעניק מעבר ולגעת גם בנקודה החשובה הזו", הסבירה זוהר.

"הקורונה הביאה איתה שינויים לכולנו ויוצא לי להיתקל יותר ויותר מיום ליום במורות, שוטרות, מנהלות חשבונות שבוחרות לעשות הסבת מקצוע ולהגיע אלי ללמוד את השיטה שלי.." סיפרה בנוסף. יצא לי לראות אף מכמה התלמידות של זוהר שבחרו בה לקורסים מתקדמים והשתלמויות נוספות פעם אחר פעם בעקבות האמונה שהשרישה בהן והמקצועיות הרבה שלה.

בנוסף תוכלו למצוא בסטודיו של זוהר מגוון מוצרים ייחודיים, בין אם את טכנאית ציפורניים או אופה מהבית שרוצה לצלם את עבודותיה על משטחים מיוחדים. כמו כן סינרים עם משפטים שנונים, ראשי מניקור על כל סוגיהם ואף ראש מותאם לשמאליות וכו'.

לפני סיום הפגישה זוהר ביקשה להעביר מסר שמסמל את תפיסת עולמה וסיפרה: "היום הוא התוצר של אתמול, זה הזמן ליצור את הצלחת המחר".

בימים אלו זוהר מפתחת את רעיונה לסטודיו בוטיק ייחודי וחדש בראשון לציון, משהו שיהיה שונה לגמרי מכל מה שידעתם והכרתם עד היום, לא עוד מכון יופי אלא משהו שלא מהעולם הזה. כפי שלמדתי להכיר את זוהר מבחינתה השמיים הם לא הגבול, השמיים פתוחים לכולן ולכן צפו להפתעות.

הקורסים מתקיימים במערב ראשון לציון ובאילת, בזכות הביקוש הרב נפתח מפגש אחד גם בצפון.

ליצירת קשר עם זוהר עוז 050-2025024

לעמוד האינסטגרם של זוהר עוז

לאתר הראשי של זוהר עוז

בשיתוף זוהר עוז
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully