וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחליקת שיער מזן אחר

בשיתוף שובל אדרי החלקות שיער

22.10.2020 / 9:56

נשים רבות חולמות על שיער חלק ומבריק, עם רמת לחות גבוהה, גמישות ורכות. הפתרון המושלם עבורן הינו החלקת השיער, למענו הן מוכנות לשבת שעות שלמות במספרות עד להשגת התוצאה המושלמת. שובל אדרי החלקות שיער - היא בדיוק מה שאתן צריכות בדרך לשיער חלק

שובל אדרי החלקות 2. יח"צ,
שובל אדרי החלקות שיער/יח"צ

שובל היא מומחית להחלקות שיער ושיקום שיער. היא החלה את דרכה בתחום לפני מספר שנים, כאשר הייתה מבצעת החלקות בבתי הלקוחות. עם השנים והניסיון הרב, היא צברה מאות לקוחות מרוצות. על מנת לעמוד בביקוש הרב, היא החלה לקבל לקוחות גם בביתה בפתח תקווה, אותו פוקדות לקוחותיה באופן קבוע.

בשיחה שערכנו איתה, שמענו ממנו על הרקע שהוביל אותה לעסוק בתחום ""עוד כשהייתי ילדה הייתי נורא אוהבת להתעסק עם שיער. הייתי מתלהבת לעשות פן לחברות ונהנתי לשדרג לנשים את המראה בעקבות החלקת השיער. לצערי, חוויתי על בשרי מספר החלקות כושלות בחיי והחלטתי לעשות מעשה וללמוד את התחום על מנת לספק מענה לנשים המעוניינות בהחלקת שיער איכותית, כזו שמחזיקה המון זמן ללא נזקים. לאחר שסיימתי את לימודיי המקצועיים בתחום התחלתי לבצע החלקות לסביבה הקרובה, בעיקר משפחה וחברות, ולאט לאט זה התפשט כמו אש בשדה קוצים והתחילו להגיע אליי דרך הרשתות החברתיות לקוחות רבות."

שובל אדרי החלקות 3. יח"צ,
שובל אדרי החלקות שיער/יח"צ

ההחלקות של שובל הינן באיכות הטובה ביותר שניתן למצוא כיום וכמובן מאושרת על ידי משרד הבריאות. העובדה כי מדובר בהחלקה שמתאימה לכל סוגי השיער - החל משיער פגום ועד למקורזל, מאפשרת לנשים רבות ליהנות מתוצאה מושלמת. ההחלקה עמידה במים, ניתן להיכנס לים או לבריכה ללא כל חשש.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
שובל אדרי החלקות 4. יח"צ,
שובל אדרי החלקות שיער/יח"צ

הייחודיות של שובל טמונה ביחס האישי ובשירות שהיא מקפידה להעניק לכל קהל לקוחותיה. מטבע הדברים, בשל העובדה כי שובל עובדת מהבית, השירות שהלקוחות זוכות לקבל הינו אישי ואנושי יותר.

בעוד שבמספרה הלקוחות יכולות להמתין שעות ליחס מהספר, שובל מעניקה יחס מועדף ללקוחותיה ודואגת לכל צרכיהן. "אני פרפקציוניסטית בכל דבר שאני עושה בחיים, ודאי שבעבודה שלי" היא מספרת "ולכן אני משקיעה בכל החלקה מעל ומעבר וכמה שצריך - עד שהתוצאה תהיה לא פחות ממושלמת."

איכות ההחלקות והשירות המוענק אצל שובל זוכים לביקורות נלהבות של לקוחות המקום, המרעיפות שבחים רבים אודות תוצאות הטיפול. משיחות שערכנו עם לקוחותיה של שובל עולה כי חלקן הגיעו אל שובל לאחר שחוו פגמים בשיער בעקבות החלקות שביצעו במקומות אחרים והטיפול ששובל העניקה להן סייע רבות לשיקום השיער.

העורכת הראשית של מערכת הנבחרים נדהמה מאיכות ההחלקה ומהתוצאות המרשימות שהיא מציגה, וכבר קבעה כבר תור אצל שובל להחלקה. ומה אתכן?

בשיתוף שובל אדרי החלקות שיער
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully