וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני וספה בסביון - הסניף המנצח של המערכת

בשיתוף טוני וספה

21.10.2020 / 16:26

במסגרת כתבות מערכת "הנבחרים" אנחנו בודקים את הרשתות הכי מפורסמות בישראל בכל הנוגע לתחום הקולינריה. הגענו גם לרשת הפיצריות "טוני וספה"

טוני וספה. יח"צ,
טוני וספה/יח"צ

לאחר בדיקה של כל סניפי הרשת ברחבי הארץ בחרנו את הסניף אשר ממוקם בסביון בזכות האווירה הכפרית והנעימה במקום והעובדה כי מדובר בסניף נקי ומזמין. חבר המערכת קפץ אל הפיצרייה המדוברת מספר פעמים ואלו הם הרשמים שהביא עימו.

טוני וספה היא רשת פיצריות שעשתה גלים בישראל החל מהרגע הראשון שנכנסה לארץ לפני למעלה מעשור. בזכות העובדה שהפיצה של הרשת עשויה מחומרי גלם מעולים המיובאים מאיטליה ומבצק שנעשה על בסיס מתכון רומאי ישן היא הפכה להיות לפיצה הכי מבוקשת ברחבי ישראל כאשר ישנם כעשרה סניפים שונים במרכז הארץ.

טוני וספה. יח"צ,
טוני וספה/יח"צ

הייחודיות של הרשת באה לידי ביטוי כך שהפיצות נאפות במגשים גדולים ומלבניים בתנור שיובא במיוחד מארץ המגף גם כן. הפיצות עצמן נחתכות לרצועות מלבניות ונמכרות לפי משקל עם מחיר אחיד כולל התוספות.

התוספות שניתן למצוא בסניפים השונים של טוני וספה משלבות בתוכן איכות וגיוון חסר תקדים, כך שבין היתר ניתן למצוא פיצות בלי רוטב עגבניות, פיצות עם גבינת רוקפור, פיצות עם ירקות מיוחדים כמו בטטה, חצילים ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
טוני וספה. יח"צ,
טוני וספה/יח"צ

לאחר ביקור ובדיקה מעמיקה של כל סניפי הרשת, מי שהותיר את הרושם הטוב ביותר היה הסניף בסביון ברחוב השקמה 1 והוא מנוהל כיום על ידי איגור קוסטיאנוי ושותפיו.

הסניף הזה פעיל כבר במשך 3 שנים. על הפיצות הנמכרות יותר בסניף סיפר קוסטיאנוי: "יש לנו מעל 20 סוגי פיצה ואנחנו מתרכזים בכל אחת מהן כאילו היתה זו פיצה יחידה, זה אומר לעשות שימוש בחומרי הגלם הטובים והטריים ביותר, כמו למשל 100% גבינת מוצרלה של גד, רוטב עגבניות מאיטליה והכל נעשה במקום באותו היום".

טוני וספה. יח"צ,
טוני וספה/יח"צ

שירות המשלוחים של "טוני וספה" סניף סביון מגיע לכל בקעת אונו וגם לכפרים מסביב, כמו מעש, מגשימים, כפר אז"ר. שירות הוולט מגיע גם לפתח תקווה ולגבעת שמואל.

ניצלתי את ההזדמנות ושוחחתי כמה מהלקוחות על מנת לקבל חוות דעת ממקור ראשון. נעמה אורן תושבת קריית אונו סיפרה לי: "המקום הזה הוא הפיצרייה האיטלקית הקרובה ביותר למקור. הפיצות מאוד טעימות וכיף למצוא סוגים שונים של פיצה אמיתית תוך כדי קבלת שירות אדיב ונעים".

טוני וספה. יח"צ,
טוני וספה/יח"צ

עידית מרון מאור יהודה פירגנה גם היא: "לפחות פעמיים בשבוע אני מגיעה לכאן עם הילדים ליהנות בגינה המקסימה ליד ומפיצות איכותיות במחירים שווים. השירות תמיד לבבי וזה נוסיף לטעם ולאווירה והכל נקי ומצוחצח מסביב כי שזו חוויה אחת גדולה".

פיסת הדשא הרחבה שמסביב לפיצרייה מהווה אטרקציה אמיתית ויש רבים שעושים בו שימוש עבור ימי הולדת של ילדי הגן או הכיתה, כך שנעשה שיתוף פעולה עם הפיצרייה לפני אירוע.

הסניף של "טוני וספה" בסביון פתוח לאורך כל ימות השבוע כולל בשבת החל מהשעה 12 ועד שעות הלילה.

פייסבוק

אינסטגרם

אתר ראשי

בשיתוף טוני וספה
  • עוד באותו נושא:
  • פיצה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully