וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וקרט מאפים (רונשי) - אימפריה של מאפים תוצרת כחול לבן

בשיתוף וקרט מאפים (רונשי)

21.10.2020 / 10:50

במסגרת כתבות מערכת "הנבחרים" על בתי העסק הוותיקים ביותר בישראל הגענו הפעם אל העיר טבריה ואל המאפייה וקונדיטוריה הכי מפורסמת באזור - "וקרט מאפים (רונשי)", אשר פעילה כבר למעלה מ-30 שנה

וקרט מאפים (רונשי)". יח"צ,
וקרט מאפים/יח"צ

מפיק חבר המערכת קפץ לאזור התעשייה בטבריה עלית, שוחח עם לקוחות ולמד על הייחודיות של וקרט מאפים (רונשי). וקרט מאפים (רונשי) הוא עסק טברייני מוכר אשר חולש על שטח גדול של כ-700 מטרים ומעסיק כ-30 עובדים. במפעל מייצרים מאפים שונים ומגוונים אותם משווקים לבתי מלון, ישיבות, מדרשות, חברות קייטרינג וחנויות כל בו בכל אזור הצפון.

בנוסף, בתוך שטח המפעל ישנה חנות גדולה ועשירה אשר משרתת את כל תושבי האזור. מי שמנהל את המפעל הוא רונן וקרט, בן 56, נשוי ואב לשלושה. את חנות המפעל מנהלת אשתו, ורד, מה שמוסיף לתחושת החום והמשפחתיות של המקום.

וקרט מאפים (רונשי)". יח"צ,
וקרט מאפים/יח"צ

על הייחודיות של מפעל חייו סיפר רונן כך: "העובדה שאנו מייצרים את כל הסחורה בעצמנו מספרת את כל הסיפור, הכל עובר תחת בקרה אישית שלנו כך שביכולתנו לשלוט על האיכות. חומרי הגלם שאנו עושים בהם שימוש הם האיכותיים ביותר תוך שימת דגש על בריאות, וכראיה לכך נעשה שימוש בקמח מלא, קמח כוסמין וכן ישנו ליין רחב של מוצרים קלים ללא סוכר".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
וקרט מאפים (רונשי)". יח"צ,
וקרט מאפים/יח"צ

למדתי כי אחד המוצרים הבלעדיים של "וקרט מאפים (רונשי)" הוא עלים לקרמשניט - בסיס לעוגת קרמשניט בעל חיי מדף ארוכים של תשעה חודשים בהם טריותו נשמרת לחלוטין.

כאשר בחנתי מקרוב את שלל המאפים בחנות המפעל המרשימה ניצלתי את ההזדמנות ושוחחתי עם מספר לקוחות אקראיים.

וקרט מאפים (רונשי)". יח"צ,
וקרט מאפים/יח"צ

משה סעדון מטבריה סיפר לי: "זו המאפייה הכי גדולה באזור, יש פה מבחר עצום של מאפים טריים, מתוקים ומלוחים, עוגות, לחמים, חלות ולחמניות, פיתות עבודת יד והכל טרי עם טעם 'בוטיקי' ולא תעשייתי, לכן אני מגיע לפה לאורך שנים כאשר ברצוני לקנות מאפים".

וקרט מאפים (רונשי)". יח"צ,
וקרט מאפים/יח"צ

אבי וקנין תושב העיר פרגן גם הוא: "חנות המפעל גדולה ובעלת חניה צמודה בחינם כך שנוח להגיע ולערוך קניות. השירות תמיד נעים ואדיב, יש לעובדים במקום סבלנות לכל שאלה. אני מוקסם בכל פעם מחדש מהמבחר הגדול של עוגיות ועוגות. הנכדים שלי תמיד מחכים שאביא להם משהו טעים וזה המקום למצוא בו הכל ובמחירים נוחים לכל כיס. אני חייב לציין כי מעבר לאיכות של טעמים ושירות מדובר בצדיקים, כל תושבי האזור יודעים שהם עוזרים כל הזמן למשפחות נזקקות, דואגים שלא יהיה חסר להם לחמים וחלות לשבת ומפנקים בעוגות ועוגיות. גם כאשר יחידות צה"ל מגיעות לפריסה באזור, מיד הם קופצים לחלק לכל החיילים מאפים טריים שיהיה להם לכל פרק הזמן שהם נשארים בסביבה".

"וקרט מאפים (רונשי)" קיבל את האישור להמשיך לעבוד כרגיל גם במשבר הקורונה בזמן הסגר מאחר והוא נחשב למפעל חיוני.

לפרטים נוספים והזמנות ניתן ליצור קשר בטלפון: 04-679-5582

פייסבוק

בשיתוף וקרט מאפים (רונשי)
  • עוד באותו נושא:
  • מאפיה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully