וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדת ''יאן יאן'' בחיפה: חווית טעמים סיניים אותנטיים

בשיתוף יאן יאן

21.10.2020 / 9:51

אין ספק כי בכל הקשור למאכלים מרחבי העולם, טעמי המטבח האסייתי הפכו בשנים האחרונות לאחד מהמועדפים על החך הישראלי, ויש שיאמרו שהוא מהווה מתחרה עיקש למטבח האיטלקי, בתור המטבח הזר האהוב בישראל

יאן יאן. אלעד הר שלג,
מסעדת יאן יאן/אלעד הר שלג

בימים אלו, בהם היציאה למסעדות הפכה לנדירה, וטיסה למזרח הרחוק נראית עוד רחוקה, עורכי מערכת הנבחרים מצאו עבורכם את המקום האולטימטיבי להזמנת אוכל סיני שיגמול אתכם מהגעגוע למזרח הרחוק - "יאן יאן", מסעדה על טהרת המטבח הסיני המהווה את חוד החנית של המסעדות הסיניות האותנטיות בישראל.

מסעדת ''יאן יאן'' שבחיפה הוקמה בשנת 1984 על ידי בני משפחת וונג הסינית שעלו לארץ על ספינת פליטים שברחו מוייטנאם. כיום המסעדה מנוהלת על ידי הבת, סי, שדוגלת בשירות אישי וחם לכל לקוח ולקוחה שפוקדים את המקום.

יאן יאן. אלעד הר שלג,
מסעדת יאן יאן/אלעד הר שלג

המסעדה ממוקמת בעיר התחתית בחיפה, מציעה תפריט עשיר ומגוון ובו תוכלו למצוא מבחר גדול של מנות מהמטבח הסיני המסורתי - מוקפצים, מבחר מנות אורז, דים סאם, מרקים, מנות מעולות עם פירות ים, ספריבס ועוד מגוון רחב של מנות עשירות בטעמים נוסטלגיים.

במסעדה דאגו גם לצמחונים וטבעונים, שיכולים להרגיש בבית באמצעות מגוון מנות המותאמות עבורם, ביניהן מרקים, סלטים, דים סאם ומנות תבשילים טבעוניים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
יאן יאן. אלעד הר שלג,
מסעדת יאן יאן/אלעד הר שלג

כל המנות ב''יאן יאן'' נרקחות מחומרי הגלם האיכותיים ביותר מתוך רצון להעניק את המוצר הטוב ביותר ללקוחות המסעדה. חלק גדול מהתפריט כולל מנות ייחודיות למסעדה ורוקחו במיוחד על ידי צוות העובדים האסייתי של המקום לאור ניסיונם העשיר בתחום.

כאשר התבקשנו לבחור את המנות הפופולריות ביותר, נתקלנו בקושי רב בשל הטעמים הנהדרים של כל מנה בתפריט, אך בסופו של דבר החלטנו ללכת על מנות הדגל של המסעדה שאסור לפספס: וון טון (כיסון) מטוגן, ספריבס קנטונזי ומאפו טופו.

מקום של כבוד שמור לקינוחים של המסעדה שמעוררים השתאות בקרב לקוחות המקום - כדורי קוקוס מטוגנים, בננה מטוגנת, ליצ'י ודים סאם מאודה מתוק.

חגיגת טעמים סיניים מסורתית. אלעד הר שלג,
חגיגת טעמים סיניים מסורתית/אלעד הר שלג

אך מעבר לאוכל הנהדר השומר בקנאות על האותנטיות והטעמים המסורתיים, אין כל צל של ספק שהייחודיות של מסעדת ''יאן יאן'' טמונה בשירות הנהדר והיחס האישי שסי וצוות עובדי המסעדה מעניק ללקוחותיהם. "אנו מגיעים למסעדה בכל יום מתוך אהבה, אהבה לאוכל ובעיקר ללקוחות שלנו" מספרת סי. "אני מכירה כל לקוח בשמו ובהעדפות הקולינריות שלו, עד כדי כך שאין בכלל צורך בתפריט."

מבדיקה שערכנו, עולה כי האווירה המשפחתית החמימה במסעדה כובשת לב והמשפחה מאוד מאמינה ביחס אישי, חם וביצירת אווירה ביתית, כך שכל אחד ירגיש בבית ויחווה את המקום והמאכלים שהמקום מציע בצורה הטובה ביותר.

במסעדה מקיימים אירועים מיוחדים כגון ימי הולדת ואירוח קבוצות לארוחות עשירות בטעמים מסורתיים מסין. בנוסף, מבצעים שירות קייטרינג חיצוניים לאירועים קטנים ובינוניים בהזמנה מראש.

במסעדה מבצעים שירותי משלוחים לכל רחבי העיר חיפה ולישובים בסביבה הקרובה באמצעות מערך משלוחים יעיל ומהיר עד לבית הלקוח.

העיסוק במנות הנהדרות של "יאן יאן" בשילוב הביקורות מעוררות התיאבון של הלקוחות שפוקדים את המקום בקביעות, לא הותיר לנו ברירה אלא להזמין ארוחת צהריים הכוללת שפע של מנות ייחודיות מ''יאן יאן'' כדי ליהנות מחגיגה של טעמים. ומה אתכם?

כתובת: דרך יפו 26, חיפה

טלפון: 04-8660022

שעות פעילות: א'-ש' 12:00-22:00

לאתר

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף יאן יאן
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully