וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MAI.DAN Studio - ה"סטודיו הצהוב" של התאומות יהב

בשיתוף MAI.DAN Studio

21.10.2020 / 9:10

"מה שנחשב פעם נשי או גברי שייך לעבר" קובעות מאי ודניאל יהב, מייסדות הסטודיו הצהוב ומוסיפות: "היום בנים ובנות כאחד עונדים תכשיטים יוניסקס כחלק מתפיסת עצמם כפרויקט עיצובי"

מאי ודניאל יהב, מגשימות חלומות. יח"צ,
מאי ודניאל יהב, מגשימות חלומות/יח"צ

לו הייתם צריכים דוגמא מייצגת נוספת לדור ה Z- שאין חלום שאינו בר השגה עבורו - אלו התאומות יהב. זה הדור שהעניק לעולם את סיסמת ה YOLO - YOU ONLY LIVE ONCE. אין ספק - היום לאחר שהסטודיו הצהוב שלהם חורך את הרשתות בארץ ובחו"ל ניתן כבר לקבוע - הן חיות את החלום - מה שהתחיל כסטודיו צנוע של שתי חיילות משוחררות שבסך הכל רצו לבטא סנטימנט אמנותי הפך להיות LIFE STYLE טרנדי מטורף וסוחף צעירים .

מאי ודניאל מייצגות את הבחירה פורצת הדרך של בני ובנות דורן לפלס נתיב התפתחות אישי עצמאי. רבים וטובים כמותם שינו כבר את המשוואה - קודם כל בוחרים חלום ואיזור מצוינות- ואז לומדים את כל מה שנדרש כדי להגשימו. "במקום רק ללמוד ואז לחשוב מה לעשות אנו יוצרות ותוך כדי לומדות קורסים קצרים בארץ און ליין ובחו"ל בתחומי העיצוב , השיווק והניו מדיה. בין חבריהם ניתן למצוא שף כשרוני , זמרת מלאכית ומעצב אופנה. "הזמן הפנוי מאפשר לנו למצוא זמן לפיתוח היצירתיות והדמיון שלנו ולמצוא מקורות השראה מגוונים" מספרות מאי ודניאל שרגע לפני שנסגרו השמיים חזרו מקורס צורפות בהודו וסדנת עיצוב בסרי לנקה. דניאל שהחלה ללמוד לאחרונה במכללת שנקר מוכיחה שעם כישרון וחריצות בלתי מתפשרת אפשר ללמוד וליצור במקביל ומאי צמחה בלימוד עצמאי להיות אושיית שיווק בניו מדיה.

לידיעת קברניטי ההשכלה הגבוהה בישראל- השינוי כבר כאן...

הלוגו של מאידן סטודיו. יח"צ,
הלוגו של מאידן סטודיו/יח"צ

מעצבת תכשיטים ותיקה שניהלה בעבר מספר חנויות וביקרה בסטודיו בשבוע שעבר מספרת:" קניית תכשיטים צריכה להיעשות היום בצורה חכמה ובמקומות הנכונים. יש כיום המון אנשים שמצליחים לחסוך את התיווך עם החנויות ולספק תכשיטים ברמה גבוהה, ואפילו בהתאמה אישית. באותם מקומות עובדים אנשי מקצוע איכותיים, כולל מעצבים וצורפים, שמסוגלים לתת מענה מושלם ללקוח, אשר כולל עיצוב ועבודת צורפות וחריטה ברמה הגבוהה ביותר.

צוות הנבחרים שלנו החליט לבחון את התחום ברחבי הרשת ומצא כי MAI.DAN Studio מתמקד בימים אלו בתכשיטים, אביזרים ואקססוריז לבית מכל מיני סגנונות: עדינים, רחבים, מפתיעים וכדומה. את הסטודיו מנהלות צמד האחיות התאומות מאי ודניאל יהב בנות ה-24, אשר החלו את דרכן בתחום בגיל 19. מגיל קטן השתיים כבר אהבו לעצב, להיות מקוריות ולבצע. את הצמידים הראשונים הן הכינו לטובת מכירה בהתנדבות ומאז הכול התגלגל. הכול תמיד, תמיד בעיצוב מקורי ואישי ומיועד לנשים ולגברים כאחד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
הסטודיו הצהוב של התאומות יהב. יח"צ,
הסטודיו הצהוב של התאומות יהב/יח"צ

במהלך השירות הצבאי שלה דניאל הייתה מכינה תכשיטים כתחביב. ערב אחד חברותיה ארגנו מכירה לטובת חולות סרטן וביקשו ממנה להקים ביתן על מנת למכור תכשיטים באירוע. האחיות יהב הגיעו עם כמה צמידים ושרשראות, הדוכן זכה להצלחה גדולה ואנשים שאלו אם הן רוצות למכור גם בבתים פתוחים. מיד הן הפכו את התחביב לעסק, הן טסו לאוסטרליה, הודו, סרי לנקה ומדינות רבות נוספות וקיבלו השראה מהרבה מאד עסקים קטנים. הן החלו לשווק לבדן באמצעות האינסטגרם את התכשיטים שלהן, לאסוף רעיונות חדשים לעיצוב ולשאוב השראה מהטבע ומהים. העסק צבר תאוצה והן פתחו סטודיו קטן משלהן בשנת 2015. מאי ודניאל החליטו להמשיך לחלום בגדול והרחיבו את הסטודיו מתכשיטים לפריטים לבית, ציורים, אמנות בעץ, מדפים, עציצים ועוד דברים רבים נוספים- שאת כולם הן עושות, כמובן, בעצמן.

כיום הסטודיו כבר לא כל כך קטן והשתיים עברו קורס צורפות, בו למדו להכין תכשיטי כסף, טבעות בעבודת יד בנושא הים, השמש והקיץ, עיצוב תכשיטי תלת מימד, שרשראות אבני חן ועוד. בנוסף, ריהוט הבית, שמעוצב ע"י דניאל מיוצר מחומרים ממוחזרים שהן בונות בעצמן, החל מפותחני בירה, מדפים, מיכל גז שהפך לעציץ, קרש שהפך לשולחן סקייטבורד ועד מתלה לווילונות - כל המוצרים ממוחזרים וידידותיים לסביבה.

כל העיצובים הם מקוריים ועבודת יד. יח"צ,
כל העיצובים הם מקוריים ועבודת יד/יח"צ

המוצרים נמכרים במחירים של ₪50 - 300 ₪ בתחום התכשיטים ואילו באקססוריז הם יכולים להגיע עד 500 ₪. הסטודיו של השתיים במושב קדימה מרשים מאד והצבע הצהוב שולט בו, יש לציין גם כי את כל המוצרים ניתן למצוא באתר שהבנות בנו לבד ב-WIX. מעבר לכך, יש מוצרים שנמכרים באופן יחידני בלבד, כך שכדאי לכם להזדרז. האחיות יהב דואגות לענות לכל לקוח באופן אישי באינסטגרם או בנייד, כאשר הלקוחות יכולות להתייעץ איתן על הכול - הן מתקשרות, שואלות שאלות וכל אחת יכולה לבקש מוצר בהתאמה אישית: אורך, צורה, צבעים וכדומה.

בשיחה שערכנו איתן הן סיפרו: "למדנו שלדמיון שלנו אין גבולות. תמיד אהבנו לעצב, להיות מקוריות ולבצע. מאז שפתחנו את הסטודיו אנחנו גם לומדות, דניאל עיצוב בשנקר ומאי צורפות. יום יום אנו מעצבות ומייצרות תכשיטים, אביזרים וכל מיני פרטים מקוריים. אנחנו מבטיחות לגוון, לחדש ולהפתיע את הלקוחות שלנו כל פעם מחדש. תזכרו רק דבר אחד: תמיד תגשימו את החלומות שלכם ותעשו תמיד את מה שאתם רוצים, אוהבים, חולמים - הכי טוב שאתם יכולים. מה הלאה? אנו חולמות לפתוח חנות בוטיק צהובה עם בית קפה קטן שכולל את המוצרים שלנו, תכשיטים ואקססוריז לבית''.

מאי ודניאל, קצת לפני שחלמו את מאידן. יח"צ,
מאי ודניאל, קצת לפני שחלמו את מאידן/יח"צ

עיצוב תכשיטים ואקססוריז לבית הוא תחום אומנות ייחודי מאוד, ומעטים הם האמנים שמסוגלים לייצר תכשיטים בהתאמה אישית מושלמת. האחיות יהב הן כאלה וזה הזמן שלכן להיחשף להצלחה הגדולה שלהן. כדאי להזדרז...

ואצ'אפ להזמנות 053-334-3370

אינסטגרם

אתר

מייל: mai.danwave@gmail.com

פייסבוק


052-843-8318 052-853-83110

כתובת: קדימה, רחוב שבט יהודה 9

בשיתוף MAI.DAN Studio
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully