וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פט לייף סטייל :אתר השופינג ומספרת כלבים המשתלמת ביותר עבורכם

בשיתוף פט סטייל

20.10.2020 / 16:09

טיפולים לכלבים הם מזמן כבר לא רק עניין של פונקציונליות בלבד. ההבנה כי לחברים הכי טובים שלנו מגיע הטוב ביותר באה לידי ביטוי בחנות העונה לכל צרכי הכלבים והחתולים בשפלה

פט סטייל. יח"צ,
פט סטייל/יח"צ

תחום טיפוח הכלבים כבר מזמן התקדם מתחום העוסק בפונקציונליות בלבד והפך לתחום המשלב טרנדים חדשים ואיכותיים. הכירו את פט לייף סטייל, חנות בוטיק וספא לכלבים קטנים (מומחית לכלבי פומרניאן) אשר תעניק לחיות המחמד שלכם את המראה שיסובב ראשים בגינה. בשנים האחרונות, פט לייף סטייל, בבעלותה של ענבל גבאי, משרתת נאמנה את תושבי השפלה והסביבה וצוות הנבחרים שלנו החליט לבחון את המקום כדי להבין על מה כולם מדברים.

כבר שמענו המון פעמים את המשפט: הכלב הוא חברו הטוב של האדם. אם כך, לחבר הכי טוב שלכם מגיע את הטוב ביותר ולשם כך צוות הנבחרים שלנו יצא לשטח כדי לבדוק מי הוא המקום המומלץ ביותר במוצרי בישום, היגיינה, ביגוד, טיפוח, אוכל בריא, חטיפים, ויטמינים ותוספי תזונה שמעניק לכלב מראה בריא ורענן אשר עושה אותו שמח ובריא.

בעלת המקום הענק, הקסום והיפהפה היא ענבל גבאי אשר עוסקת בבעלי חיים מאז שהיא זוכרת את עצמה. אמא שלה עובדת בתחום במחלקה וטרינרית, לכן כל חייה הייתה סביב בעלי חיים. בשיחה שערכנו איתה היא אמרה: ''היה לי חלום לעשות משהו שהוא מאוד מיוחד לכלבים, לתת להם מקום שהוא מפנק ומעניק להם את כל הצרכים שלהם. היום המודעות היא הרבה יותר גבוהה מפעם, כלבים זקוקים לטיפוח נכון ותחזוקה נכונה בשביל להעניק להם חיים איכותיים, אנשים יותר מודעים לנושא הזה''.

התרשמנו כי מדובר במקום נקי ומטופח - עבור ענבל גבאי, זה הדבר החשוב ביותר, כך שאין מצב שלקוח ייכנס לפט לייף סטייל ויהיה ריח לא טוב, מאחר ותמיד היא שומרת על סטריליות, מפרידה בין כלב לכלב ומחטאת את המקום. פט סטייל מקיף את כל הצרכים של הכלבים והחתולים, מא' ועד ת', כלומר החל מהמזונות הכי איכותיים, הוויטמינים שהם זקוקים להם כדי לשמור על אורח חיים בריא ועד מוצרי הטיפוח הכי מתקדמים. אגב העובדה כי מדובר במוצרים הכי איכותיים, לא בהכרח מעידה על גובה מחירים מופרז. אז מה מבדיל את פט לייף סטייל? בבוטיק שלה, ענבל דואגת לייבא רק את המוצרים שהיא מאמינה בהם, יודעת שהם טובים ונבדקו על ידה: "אני לא מחזיקה מוצר שאני לא מאמינה בו. כל מוצר מותאם לגזע ספציפי והמבחר הוא גדול מאוד, כאשר ישנה אפשרות להתאים כל מוצר לכל כלב''.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
פט סטייל. יח"צ,
פט סטייל/יח"צ

כאשר לקוח מגיע לפט לייף סטייל, המטרה של ענבל ונשות הצוות שלה היא ליצור אווירה של יום פינוק, מעבר לטיפוח והניקיון שמוענק לכלב. הייחודיות של הבוטיק באה לידי ביטוי עם הזרימה של ענבל אל מול הכלב, היא נותנת לו את כל תשומת לב שהוא זקוק לה, מפנקת אותו ומקשיבה לצרכים שלו תוך כדי טיפול. ''זה בעצם דורש יותר סבלנות ממני, אבל כאשר הכלב מגיע, הוא מקבל את מלוא תשומת הלב , לצד מקלחת מושקעת עם מסאז' והמוצרים שהכי מתאימים לו באותו הרגע''. אמרה ענבל ובאמת, לכל כלב יש את השמפו הנכון עבורו. מעבר למקלחת המפנקת הכלב זוכה לייבוש הפרווה עם המון אהבה ומשחק תוך כדי טיפול, הכל עם תשומת לב לכלב ולנוחיות שלו - פשוט גן עדן כלבים.

התספורת עצמה היא על פי דרישה של הלקוח, עם הכוונה של ענבל, המתאימה ביותר לגזע המדובר כך שיש ניסיון הגעה להבנה משני הצדדים בנושא התספורת. כמו כן, תוך כדי טיפול, ענבל משמיעה מוזיקה ברקע, כזאת שמרגיעה אותם, הכלבים נרדמים תוך כדי טיפול ונהנים מאד. בבוטיק יש פינת המתנה ללקוחות, עם גינה, טלויזיה, קפה וכיבוד, מה שבדרך כלל לא קיים במקומות אחרים שבדקנו ועם זאת, ללקוח יש אפשרות להיות צמוד לכלב שלו ולראות את כל מהלך הטיפול.

פט סטייל. יח"צ,
פט סטייל/יח"צ

במקום עובדות שתי נשות צוות בנוסף לענבל, אשר עברו הדרכה מדויקת על איך המקום צריך להתנהל. ''כולנו מנהלות את פט סטייל באותה הגישה'', אמרה ענבל והוסיפה: "העובדות שלי מאד קשובות ללקוחות, הן מאד סבלניות. כולנו עובדות על אותו קונספט, זה הקריטריון הכי חשוב ולכן זאת ההכשרה שהם עברו. כולנו עובדות כיד אחת על מנת להעביר יום חוויתי ומפנק לכלב ולבעל הבית שלו''.

פט סטייל. יח"צ,
פט סטייל/יח"צ

הבוטיק כולל גם ביגוד ואקססוריז ייחודיים. ענבל מייבאת מוצרים מכל העולם והופכת את האדמה על מנת למצוא את הפריטים הכי עדכנים ומיוחדים, דברים שלא ניתן למצוא במקומות אחרים. כמו כן, הבוטיק כולל פנסיון כלבים חמישה כוכבים, שלהבדיל ממקומות אחרים, הכלב הופך בו לבן בית, מאחר והוא נמצא עם אנשי הצוות וחווה את החוויה של להיות במשפחה. בכל הקשור למחיר תהיו רגועים, מדובר בזול ביותר.

בנוסף, בוטיק פט לייף סטייל עורך סדנאות אילוף ללקוחות, מדובר על אילוף בסיסי כמו עשיית צרכים במקום או להקשיב להוראות פשוטות כמו לבוא או ללכת, להבין מה הצרכים של הכלב ומה הוא מבקש. המאלף מסביר ללקוחות איך להיות קשובים לבעלי החיים, לזהות את הצרכים שלהם ואיך לחנך אותם על מנת שיהיה נוח בבית. כמו כן, הלקוחות זוכים לייעוץ חינם מענבל גבאי, כמו כן ליווי וטרינרי, כך היא מעניקה ללקוחות מידע האם הוא צריך ללכת לטיפול או לא, באמצעות ייעוץ רפואי ראשוני שמוענק בחינם. בנוסף המקום תורם מהכנסותיו לעמותות, לבעליי חיים ומדובר בחנות המקורית והיחידה בישראל.

פט סטייל. יח"צ,
פט סטייל/יח"צ

ניתן להגיע לחנות או לטיפולי ספא, ספרות ופינוק וליהנות מצוות מיומן ומקצועי בתיאום מראש בנייד 050-2226899. אין ספק כי ''פט לייף סטייל'' כאן בשבילכם ובשביל חיות המחמד היקרות שלכם.

מושב ביצרון ,תפארת ישראל 2.

מייל: inbal3452@gmail.com

אתר

אינסטגרם


בשיתוף פט סטייל
  • עוד באותו נושא:
  • חיות מחמד
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully