וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרנגול הגדול: רשת צ'יקן סטיישן עושה כבוד לעוף

בשיתוף צ'יקן סטיישן

20.10.2020 / 14:07

ברוב מסעדות המזון המהיר הבשריות בישראל תוכלו למצוא מנות עוף בודדות, בדרך כלל בשולי התפריט. לטובת חובבי העוף המושבעים, יצאנו לבדוק את רשת ''צ'יקן סטיישן'' המציבה את העוף במרכז באמצעות מנות עוף בגריל טעימות להפליא

ציקן סטיישן. אוהד קב,
צ'יקן סטיישן/אוהד קב

חובבי קולינריה מושבעים יכולים להעיד כי העוף יכול לקבל מקום של כבוד כמעט בכל מנה. קשה לחשוב על מנה מנחמת יותר מעוף עסיסי בליווי תפוחי אדמה לוהטים, ולכן ההצלחה של רשת צ'יקן סטיישן איננה מפתיעה. הרשת הוקמה לפני כשנתיים ומונה כיום 4 סניפים, כולם בגוש דן: שני סניפים בתל אביב, סניף בבני ברק וברמת גן.

את הרשת הקים מומי אדמסקי, יזם ידוע ומקים רשתות, בעל ניסיון של שנים בענף המזון והמייסד של רשת ''קרנף'' הפופולרית. בשיחה שערכנו איתו, שמענו ממנו על הרקע שהוביל אותו לפתוח את צ'יקן סטיישן "אני מטבעי אדם שלא שוחה עם הזרם ומחפש תמיד לחדש, להפתיע ולגוון. זיהיתי שבשנים האחרונות ישנה נהירה המונית של המסעדות לתחום בשר הבקר והחלטתי ליצור אלטרנטיבה עבור חובבי העוף באמצעות מסעדה שמגישה מנות עוף בלבד."

ציקן סטיישן 2. אוהד קב,
צ'יקן סטיישן/אוהד קב

בצ'יקן סטיישן תוכלו ליהנות מחווית עופות איכותיים במיוחד. למעשה, לא תמצאו כאן מנת בשר שאיננה על טהרת העוף: עופות בגריל הנצלים על שיפוד מסתובב וזוכים למרקם נימוח מבפנים וקריספי מבחוץ. סמכו עלינו - מדובר במעדן של ממש. חזה עוף על הפלנצ'ה המתובל להפליא ומעניק פתרון המשלב בין טעם לבריאות וכמובן שניצל עוף HOME MADE במתכון ייחודי.

המשותף לכל המנות הוא הגודל שלהן. על אף איכות הבשרים העילאית, ברשת דוגלים במנות גדולות במיוחד כך שהלקוח יוכל ליהנות ולשבוע היטב.

על אף שהמלך האמיתי של התפריט הוא העוף כמובן, התוספות המוגשות לצד המנות מקפיצות את המנות בזכות חגיגת טעמים ייחודית. תוכלו ליהנות משלל תוספות חמות החל מהשילוב הקלאסי של עוף בליווי תפוחי אדמה בגריל, פירה או צ'יפס, ועד לתוספות על טהרת הבריאות כגון אנטיפסטי ירקות שורש בגריל וכרוב בגריל.

חובבי הסלטים יוכלו ליהנות מתוספות נהדרות בדמות סלטים טריים המוכנים במקום כגון סלט ירוק, סלט טאבולה, סלט קינואה אדומה עם ירקות שורש, סלט עדשים עם לימון כבוש ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ציקן סטיישן 3. אוהד קב,
צ'יקן סטיישן/אוהד קב

מעבר לטעם הנהדר של מנות העוף, הייחודיות של צ'יקן סטיישן טמונה בעובדה כי כל המנות במסעדה נעשות בעבודת יד בכל בוקר, החל מהסלטים הנחתכים מידי יום, התוספות החמות ועד לרמת הרטבים. אין ספק כי טריות המוצרים מאפשרת ללקוחות הרשת ליהנות מחוויה קולינרית עשירה.

בסניפי הרשת חרטו על דגלם את תודעת השירות ללקוח. מומי טוען כי השירות היא אבן היסוד של הרשת "הלקוחות שלנו הם כמו בני בית במסעדה. חשוב לנו מאוד שהם יחוו חוויה כשהם מגיעים לאכול במסעדה. אני אוהב לראות את הלקוחות עם חיוך על הפנים."

דבריו של מומי מקבלים תוקף מהעובדה שהמסעדה רכשה לעצמה קהל לקוחות נאמן שפוקד את המקום באופן קבוע. בנוסף, החוויה הקולינרית הכוללת ב"צ'יקן סטיישן" אינה נעלמת מעיניהם של לקוחות המקום, שמרעיפים שבחים רבים אודות המסעדה.

ברשת מבצעים משלוחים מהירים לכל אזור גוש דן באמצעות מערך משלוחים יעיל המגיע עד לפתח הדלת.
העיסוק במנות העוף הנהדרות של צ'יקן סטיישן בשילוב הביקורות מעוררות התיאבון של הלקוחות שפוקדים את המקום בקביעות, לא הותיר לנו ברירה אלא להזמין מקום ולהגיע פעם נוספת אל צ'יקן סטיישן כדי ליהנות מחגיגה של טעמים. ומה אתכם?

ציקן סטיישן 4. אוהד קב,
צ'יקן סטיישן/אוהד קב

צ'יקן סטיישן - עוף בגריל

אבא הלל 2 רמת גן

בר כוכבא 16 בני ברק

יגאל אלון 94 תל אביב

חשמונאים 96 תל אביב

אתר

אינסטגרם

בשיתוף צ'יקן סטיישן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully