וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את קרן טל - בעלת סטודיו הכושר HOT, שיסייע לכם להתחטב ולחזק את הגוף

בשיתוף HOT

20.10.2020 / 12:19

קרן טל, בעלת בעלת סטודיו הכושר HOT, מאמינה בשילוב של פעילות גופנית וייעוץ תזונתי על מנת להגיע לגוף ברי וגם חטוב

קרן טל. בר בן דהן,
קרן טל/בר בן דהן

זה כבר מזמן לא סוד שגוף חטוב וחזק הוא גם גוף בריא יותר, שמאפשר לנו גמישות, תנועתיות ושמירה על המפרקים ועל השרירים גם בגילאים מבוגרים. עם זאת, ולמרות שכולנו מודעים לחשיבות של הפעילות הגופנית לבריאות שלנו - הן הנפשית והן הפיזית, רובנו מוצאים את עצמנו במצב בו אנו מתקשים למצוא זמן לאימונים, או מתעצלים לבצע אותם כשכבר יש לנו מעט זמן. המטרה של קרן טל, מאמנת כושר אשר עוסקת בתחום כבר כ-12 שנים, היא לא רק לסייע לאנשים להקפיד על פעילות גופנית ועל כושר, אלא להציע להם פתרון הוליסטי יותר, אשר יתרום באופן מהותי לבריאות שלהם - על כל האספקטים שלה.

קרן טל. בר בן דהן,
קרן טל/בר בן דהן

מעריכת דין לאימוני כושר

את דרכה המקצועית, החלה קרן כעורכת דין. לאחר שלמדה ועסקה בתחום במשך כארבע שנים, הבינה שהעבודה שלה לא באמת מספקת אותה, ושהיא מעוניינת לסייע לאנשים בדרך אחרת. בשלב זה, היא הלכה ללמוד את תחום הפילאטיס מכשירים, שבאמצעותו האמינה שתוכל לסייע לאנשים בשיקום מפציעות ובעיות אחרות. בהמשך, הבינה קרן כי שיקום הגוף דורש מגוון של אימונים שונים, כמו למשל אימוני התנגדות, כמו גם שמירה על תזונה מאוזנת המותאמת לכל אדם באופן אינדיבידואלי - עניין אשר גרם לה להמשיך להשתלמויות ולקורסים רבים, שבסופם היא פתחה את הסטודיו המצליח שלה: House Of Training (או בקיצור: HOT).

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קרן טל. בר בן דהן,
קרן טל/בר בן דהן

"המסר שלי הוא אורח חיים בריא"

סטודיו HOT הוא הכל חוץ מסטודיו רגיל. פרט למגוון רב של סוגי אימונים, הסטודיו מציע לנרשמים אליו גם ליווי תזונתי, אימוני און-ליין ועוד, שמטרתם לתת ללקוחות פתרונות הוליסטיים ופרטניים, אשר יסייעו להם לשפר את הבריאות שלהם ולחזק את הגוף.

"המטרה שלי היא לספק מענה ללקוחות ברמה הפרטנית, ולא להכניס אותם לאיזה מפעל אימונים", אומרת קרן, "צריך להתאים את האימון והתזונה באופן אינדיבידואלי לכל אדם". כאשת מקצוע אשר למדה גם קורסים בתחום התזונה ואורח החיים הבריא, קרן יודעת כיצד להתאים ללקוחותיה את המסלול הטוב ביותר עבורם, תוך שהיא לוקחת בחשבון מגוון של בעיות רגשיות או פיזיות שעשויות להקשות עליהם. "אני לא בהכרח ממליצה רק על אימונים, אלא גם בהיבטים רגשיים של היומיום כמו למשל אכילה רגשית", היא מעידה. "בכל מקרה, לא אקבל אליי אנשים שרוצים רק ליווי תזונתי או רק אימונים. אני מאמינה בשילוב של שני הדברים. המסר שלי הוא אורח חיים בריא - זה הדבר היחיד שמשמר תוצאות בטווח הארוך ושומר על הבריאות".

תהליך מקצועי ומקיף

לפני שקרן בונה תוכנית לאנשים הנרשמים לסטודיו, חשוב לה לשמוע את הלקוחות ולהבין מהם מה הקשיים והמטרות שלהם. לאחר מכן, היא מתכננת עבורם תוכנית מקיפה, כאשר תהליך ממוצע לרוב יכלול ליווי תזונתי שמתפרש על גבי שלושה חודשים, וכמו כן אימוני כושר בתדירות של פעמיים ועד שלוש פעמים בשבוע לכל הפחות.

על אף שלאחר קבלת התוכנית המתאמנים עובדים באופן עצמאי, קרן מקפידה להיות זמינה לכל לקוחותיה וללוות אותם כאשר יש צורך בכך. "עם רוב הלקוחות שלי ממש פיתחתי קשרים אישיים. אני מכירה אותם, את המשפחה שלהם, את השגרה היומיומית שלהם", היא מעידה. על אף שהיא מנהלת בעצמה את הסטודיו, קרן מקפידה להעביר שיעורים בתדירות של שלוש-ארבע פעמים בשבוע, ואת שאר השיעורים מעבירות מאמנות הכוח שעובדות איתה - אשר לכל אחת מהן התמחות שונה, שמאפשרת גיוון רב יותר בסטודיו. "אנחנו עובדים בסטודיו בקבוצות קטנות בהן כל המתאמנים מקבלים יחס אישי, ואני מקפידה שכך גם ינהגו המאמנות האחרות", אומרת קרן. "ואני תמיד שמחה להוות קרש קפיצה למאמנות בתחילת דרכן. אני מאפשרת למידה במחיצתי וחשוב לי לפתח דור חדש של מאמנים עם מסר ברור".

קרן טל. בר בן דהן,
קרן טל/בר בן דהן

שמירה על הבריאות - גם בתקופת הקורונה

על אף שבתקופות הסגר לא מתקיימים אימונים בסטודיו, קרן מקפידה על אימוני אונליין מגוונים, אשר נערכים באמצעות הזום בקבוצות קטנות במיוחד - עניין המאפשר לה לתת דגש על כל אחד ואחד מהמתאמנים. "אנחנו מספקים למתאמנים ציוד מהסטודיו, כדי שיוכלו להמשיך להתאמן ולשמור על מסת השריר. עשינו ממש מערך של חלוקת ציוד, כדי שכולם יוכלו להמשיך בשגרת האימונים הרגילה שלהם", היא מספרת. "אני זמינה תמיד, גם לתקלות טכניות עם הזום, ודואגת שכל המתאמנים יתכננו את השבוע שלהם מראש, כדי שהם יירשמו לשלושה אימונים לפחות".

בימים אלה מוכרת קרן מוצרים דיגיטליים נוספים, ובכלל זה אימונים מוקלטים עם ליווי תזונתי אונליין וכרטיסייה לאימוני אונליין. "השיעורים מתבצעים גם בעברית וגם באנגלית, ויש לנו נרשמים גם מעבר לים", היא מספרת. "אימון קבוע זה חלק מהמטרות שלי בחיים. אני מאמינה שחוזק פיזי עושה אותנו בריאים יותר ומקנה לנו יתרונות אבולוציוניים, בטחון עצמי ותחושת שליטה. להיות חזקה, עבורי, משמע להצליח לעמוד בכל האתגרים העומדים בפניי, מדי יום".

HOT

כתובת: סירקין 17, יהוד

טלפון: 054-4604033

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף HOT
  • עוד באותו נושא:
  • כושר
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully