וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים הובלה לדירה? מפה לשם הובלות, הופכים את מעבר הדירה לחוויה אדירה

בשיתוף מפה לשם הובלות

20.10.2020 / 12:08

מעבר דירה מביא איתו כאב ראש לא קטן , חברת ההובלות "מפה לשם הובלות" היא כח עולה בתחום והם מבטיחים לחסוך מכם את כאב הראש הזה

מפה לשם הובלות 2. יח"צ,
מפה לשם הובלות/יח"צ

במסגרת כתבות המערכת על חברות ועסקים שעשו את צעדיהם הראשונים בתקופת הקורונה הגענו אל "מפה לשם הובלות".

למרות העובדה כי נמצאים בשטח מספר חודשים מועט הם כבר הספיקו לעשות לעצמם שם גדול בזכות שירות מהיר, מקצועי ומחירים חסרי תקדים.

זהו סיפורם של שני חבר'ה צעירים ומוכשרים ששמו לעצמם מטרה, לכבוש את התחום בסערה.
"מפה לשם הובלות" היא חברת הובלות אשר פועלת בכל אזור מרכז ישראל, מי שמנהלים את החברה הם שני שותפים, פז שרף ועופרי כנרי.

למרות היותם בגיל אמצע שנות ה 20 הם כבר הספיקו לצבור ניסיון של מעל ל 5 שנים בתחום ולאחרונה החליטו לשלב כוחות ולהעניק שירות אחר בכל הנוגע להובלות בסדרי גודל קטן ובינוני.

מפה לשם הובלות 3. יח"צ,
מפה לשם הובלות/יח"צ

חוות הדעת של לקוחות באתרי הביקורת השונים ברחבי האינטרנט, כולל זה של מידרג הנחשב, לא משאירות מקום לספק לגבי טיב השירות של "מפה לשם הובלות", בין היתר ערן בנבנישתי מאור יהודה כתב:

"מקצוענים, חד וחלק. נעזרתי בהם עבור הובלה קטנה שכללה מכונת כביסה, מייבש, מיטה ועוד כמה דברים קטנים למעבר בתוך העיר.

הכל היה מושלם, הם קיבלו ציון עשר בכל פרמטר, הגעה בזמן, שירות לבבי, עבודה מהירה ויעילה ובסופו של דבר במחיר הכי זול שקיבלתי, תענוג".

גם מיכל אלמוג מתל אביב פירגנה: "הייתי צריכה להעביר תכולה של דירה מראשון לציון לעיר הגדולה תל אביב בשעות הערב מעכשיו לעכשיו. היה מדובר בלחץ אטומי למצוא חברת הובלה תכף ומיד ולמזלי חברה נתנה לי את המספר של "מפה לשם הובלות".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מפה לשם הובלות 4. יח"צ,
מפה לשם הובלות/יח"צ

כבר בשיחת הטלפון שלי עם פז ועופרי הם הרגיעו אותי וחסכו לי המון כאבי ראש איך ומה לעשות, גם סיפקו עבורי קרטונים וארגזים כך שאוכל להתארגן מיד. למרות ההתרעה הקצרה הם הגיעו עם צוות של מספר אנשים וכולם היו נפלאים החל מהשנייה הראשונה.

חייכנים ומשרים אווירה נעימה וזה סופר חשוב ביום מלחיץ של מעבר. ביצוע העבודה היה מהיר ובשקט מופתי על מנת להתחשב בשכנים בשעות הערב. כל חברה אחרת היתה קורעת לי את הכיס עם מעבר דירה שכזה אבל לא "מפה לשם הובלות", המחיר היה הרבה מעבר להוגן, אני ממליצה עליהם בחום ואהבה".

כאשר סיפרתי לפז ועופרי על המחמאות שקיבלו מלקוחות הם שמחו לשמוע על כך וסיפרו על תפיסת עולמם: "כדי להצליח בתחום ההובלות צריך הרבה יותר מצי של משאיות, צוות פועלים ושם מדליק, אלא זה שירות, שירות ועוד פעם שירות ביחד עם יחס אישי ואמינות, את כל אלו חרטנו על דגלנו ועושים הכל כדי לעמוד ביעדים הללו.

אומנם קל להגיד אבל כל מי שעבר דרכנו דירה יודע, מילה שלנו זו מילה וגם המחירים יהיו נוחים לכל כיס. אנחנו חבר'ה צעירים בעצמנו ולכן יודעים מצויין כמה יקרה הובלה של דירה יכולה להיות עבור חיילים, סטודנטים או משפחות עם ילדים קטנים, בטח ובטח בתקופה הלוחצת הזו של כאוס כלכלי בגלל הקורונה.

לכן קיבלנו החלטה להרוויח פחות אבל לעבוד יותר, בסופו של דבר הגישה הכלכלית הזו משתלמת לנו".
מעבר ליושרה, מקצועיות ומחירים נוחים הערך המוסף הנוסף של "מפה לשם הובלות" בא לידי ביטוי בזכות ידיים מקצועיות אשר מתחמחות בפירוק והרכבה של ארונות, מיטות, מקררים ועוד, כך שלא רק מעבירים תכולה ומסיימים את העבודה אלא יכולים להישאר עד אשר הבית עומד ומוכן למגורים.
נכון להיום "מפה לשם הובלות" מחזיקים בשני צוותים כך שיכולים לבצע שתי הובלות במקביל ועל תוכניות עתידיות הם סיפרו:

"באופן טבעי אנחנו מתכננים לצמוח ולגדול על בסיס החוקים שהצבנו לעצמנו, בזכות זה אנחנו כבר עמוסים בעבודה ולכן זה רק עניין של זמן עד שנצרף צוות שלישי ולאחר מכן השמיים הם הגבול".
"מפה לשם הובלות" פעילים לאורך כל ימות השבוע וכל מי שיגיע אליהם דרך הכתבה הזו יקבל הנחה של 10%.

בשיתוף מפה לשם הובלות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully