וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כסף מהמדינה ליוצאים לחופשה ללא תשלום - החזר מס הכנסה לשכירים

בשיתוף finupp

20.10.2020 / 11:50

שכירים רבים לא מודעים לכך שלעיתים הם שילמו יותר מדי מס הכנסה ומגיע להם החזר. הסטארטאפ finupp מאפשר לבדוק אם אתם זכאים להחזר בלי לצאת מהבית

פינאפ. יח"צ,
finupp/יח"צ

בתקופה בה משבר הקורונה מכה בתושבי ישראל פעם אחר פעם, השכירים שיצאו לחל''ת מנסים להישאר עם הראש מעל המים. אחת הדרכים לייצב את הפן הכלכלי של כל שכיר הוא באמצעות החזר מס. כידוע, מס הכנסה לעיתים גובה כספים אשר ניתן לקבלם בחזרה. מס הכנסה לא פועל על מנת להחזיר את הכספים ובכדי לקבל בחזרה את הכסף המגיע, יש להגיש בקשה להחזר. במידה ומתברר שמגיע לאזרח החזר מס, רשויות המס יחזירו אותו לחשבון הבנק שלו ואף ישלמו ריבית על סכומים אלו.

להחזר מס זכאים חלק גדול מהשכירים ששילמו מס הכנסה במהלך השנה. סכום המס נבדק בסוף שנת המס ואז נבחן סך כל המס ששילם האדם בפועל לעומת המס שהוא היה צריך לשלם. אם עד היום שמעתם בעיקר על רואי חשבון שמבצעים החזרי מס, הגיע הזמן שתיחשפו למערכת ששינתה את פני הדברים ועשויה לחסוך לכם מאות שקלים, לכל הפחות.

אסף כהן. יח"צ,
אסף כהן/יח"צ

בבדיקה שערכנו מצאנו כי השיטה הטובה ביותר לקבל החזר מס היא באמצעות אתר .finupp מדובר בסטארטאפ שנועד לעזור לכל אחד להשיג את החזר המס שלו, מבלי להסתבך בבירוקרטיה ומילוי טפסים. ''כשגילינו מהי כמות האנשים שבוחרים שלא לבקש את החזר המס שלהם בגלל החשש מבירוקרטיה, החלטנו להרים את הכפפה וליצור מערכת קלה לתפעול, באמצעותה הם יוכלו לבדוק את זכאותכם בחינם ובמהירות''. אומר אסף כהן, מנכ''ל שותף בחברה.

נראה שביצעתם מהפכה רצינית בתחום

"אכן. המהפכה שעשינו בתחום עצומה. באמצעות טכנולוגיה, הפכנו את תהליך החזר המס לפשוט ונוח כאשר המטרה שלנו היא לגרום ללקוחות לקבל החזרי מס בצורה פשוטה ונוחה. לקחנו טכנולוגיה והנגשנו אותה לציבור - אנשים יכולים לקבל בקלות החזרי מס המגיעים להם דרך המערכת הזאת והכל במחירים נמוכים משמעותית לעומת מחירי השוק''.

אז איך זה עובד? המערכת החכמה מאפשרת לברר מהו ההחזר המגיע לכם באמצעות תהליך בן שלושה שלבים: שאלון, העלאת טפסים (1-2) וקבלת מייל המציין את סכום ההחזר שמגיע לכם (במידה ויתברר שיש לכם חוב במס הכנסה finupp תעדכן אתכם) - עד כאן הכל ללא עלות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
פינאפ. יח"צ,
finupp/יח"צ

לאחר שהמערכת חישבה את ההחזר שלכם, הצעד הנותר בכדי לממשו הוא הגשת בקשת החזר לרשויות המס וצעד זה כרוך בתשלום. במידה ונמצא החזר, החברה מגישה את המסמכים לקבלת החזר מס וגובה עמלה של 9.5% כולל מע"מ. יש לציין כי מאחר והתהליך של finupp - משלב החישוב ועד מימוש ההחזר, מתבצע באופן ממוחשב, הם מציעים מחיר זול משמעותית מזה של המתחרים ולא פחות חשוב: כל השרות דיגיטלי כך שאתם לא צריכים לצאת מהבית.

יתרון מהותי נוסף של finupp הוא המהירות, כאשר תוך מספר שעות הטפסים נבדקים. דבר שלרואה חשבון יכול לקחת חודש לבצע, החברה מבצעת במספר ימים. החברה נוסדה לפני שש שנים ומאז היא זכתה בשתי תחרויות סטארטאפ גדולות, לחברה יש כיום 172 אלף משתמשים ועד כה הם עזרו לשכירים בישראל לקבל מעל 152 מיליון שקלים.

יצאתם לחל''ת? אל תיכנסו לדיכאון, לרובכם המוחלט בשנה הבאה יגיע לקבל החזר מס מאחר וההכנסה נפגעה. אותם השכירים שנפגעו בחודשים מאי ועד היום, ואפילו קיבלו תשלומים מביטוח לאומי, יכולים להגיש החזרי מס מאחר והמערכות במדינה לא מסונכרנות עם המעסיק. "בשנים הקרובות המטרה שלנו היא להגדיל בצורה ניכרת את מספר המשתמשים שלנו ולפתח עוד מוצרים שיאפשרו הנגשת זכויות באופן דיגיטלי מול הממשל''. סיכם אסף כהן את פני הדברים.

יש לציין כי החברה מפעילה שירות לקוחות במגוון דרכים: מערכת צ'אט באתר, מענה טלפוני מדי יום בין 9.00 - 17.00, מדריכים דיגיטליים באתר ואיזור יוטיוב שלם שתומך בכל הגולשים ומציג את כל התהליך במלואו על הצד הטוב ביותר.

אתר

בשיתוף finupp
  • עוד באותו נושא:
  • מס הכנסה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully