וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשטעם ואיכות נפגשים בצלחת, לחוויה מיוחדת ובלתי נשכחת

בשיתוף סושי בר בזל פרישמן

20.10.2020 / 10:45

למעלה מ-23 שנה פועלת המסעדה האסיאתית "סושי בר בזל פרישמן 20" בלב תל אביב ובהצלחה גדולה, "לקוח שמגיע אלינו לראשונה, הופך ללקוח קבוע". הטעמים, המגוון, ההקפדה, הדיוק, המרכיבים האיכותיים והתפריט המתעדכן לפי רצון הלקוחות - משאירים טעם של עוד ועוד

סושי בר בזל. יח"צ,
סושי בר בזל/יח"צ

מסעדות אסיאתיות בכלל וסושי בפרט, הינן דבר די שכיח בנוף הישראלי. אז מה גורם למסעדת "סושי בר בזל" הממוקמת ברחוב פרישמן 20 בתל אביב, להמשיך להתקיים זה 23 שנים בהצלחה גדולה ולהתבלט על פני עשרות מסעדות אסיאתיות אחרות בתל אביב? הסיבות לכך רבות, אך נתמקד בשלוש עיקריות:

איכות הטעמים, רמת השירות, וקהל הלקוחות הנאמן והקבוע. "לקוח שמגיע אלינו לראשונה נשבה בדרך כלל בקסם ובאיכות שלנו, ויהפוך די מהר ללקוח קבוע", מסביר לנו זיו פלג, בעל המסעדה, המדורגת גבוה מאוד בציוני הגולשים באתרי הקולינריה השונים.
יש שמתבלבלים לחשוב שסושי בר בזל ממוקם במתחם בזל, אך מאז 2013 הם נמצאים ברחוב פרישמן.

לקהל הלקוחות הקבועים משקל לא קטן בתפעולה של "סושי בר בזל פרישמן 20" ומהותה באופן כללי. "כמסעדה אסיאתית וותיקה, אנו מנסים להתעדכן ולהתחדש במנות לפי רצון הלקוחות הקבועים שלנו", מסביר זיו.

"יש מספר גדול של סושיות בעיר, אך מי שנחשף אלינו הופך לרוב ללקוח נאמן ולחלק מכמות גדולה של לקוחות חוזרים. אז אנחנו מקשיבים להם. אם זה יצירת רולים סושי מעניינים, מנות ראשונות ייחודיות, הכלאות בין טעמים ושאר רעיונות ובקשות שמופנים אלינו מצד הלקוחות הקבועים".

סושי בזל 2. יח"צ,
סושי בר בזל/יח"צ

מה גורם ללקוחות להישאר נאמנים לכם?

"האיכות של האוכל ורמת השירות. שירות מוקפד של מסעדה אחת, שבכוונה אינה חלק מרשת. מה שאומר יחס אישי לכל לקוח, קבוע או לא קבוע. אם זאת ההכוונה בבחירת המנות, ההסברים הסבלניים והאיכפתיים על כל מנה, ההקפדה על טיב המנות וכיו"ב. בסופו של דבר, באים אלינו לא רק כי רעבים, אלא גם בשביל החוויה עצמה.

כמו כן, בכל הקשור לטעמים, אנו מאוד מקפידים על טיב ואיכות המנות. למשל הסושי, הנעשה אצלנו על פי מתכון מיוחד כבר 20 שנה, שאותו ספציפית לא שינינו".

מה שונה ממנו מסושי אחר?

"סוג האורז, תוספות המירין וחומץ יפני, סוג האצה, הדגים הטריים, צורת חיתוך הירקות ומרכיבים נוספים. בכלל, אצלנו יש לכל ירק את שיטת החיתוך שלו למען התאמתו לשאר המנה, וכמובן הטעם המנצח שלו. גם גודל הרולים שלנו מותאם לגודל ביס בודד, במטרה להרגיש את כל הטעמים בביס אחד וללא סירבול באכילה (רולים גדולים שדורשים שתיים או שלוש נגיסות).

"בנוסף לכך, הכל אצלנו מוכן תמידית במקום, אך ורק לאחר שהמנה הוזמנה. 100 אחוז טריות. גם כל הרטבים שלנו נעשים במקום. איננו משתמשים ברטבים קנויים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
סושי בר בזל. יח"צ,
סושי בר בזל/יח"צ

לחובבי הסושי מביניכם, תוכלו למצוא ב"סושי בר בזל פרישמן 20" גם סושי ללא גלוטן, טריאקי ללא גלוטן, סויה ללא גלוטן, סושי להריון - פס נפרד עם קרש שלא נגעו בו דגים חיים, מחצלת נפרדת וסכין נפרדת, סושי צמחוני או דגים אפויים שמותאם לנשים בהריון. בסיכומו של דבר מדובר בסושי ומטבח טבעוני, בדגש על מרכיבים איכותיים.

בימים אלו חונכת המסעדה תפריט חדש, עליו אחראי השף חיים אלוש. תפריט המתהדר במנות ראשונות מעניינות מבחינת הטעמים והמרכיבים. למשל: שני רולים חדשים שנכנסים היום לתפריט (יום פרסום הכתבה). הראשון הוא "סמוקי רול": סלמון מעושן, גבינת שמנת, מלפפון, בצל ירוק, צלפים, עטוף בשבבי סלק ורוטב כוסברה. הרול החדש השני הוא "טריו פיש": טונה, דניס, מלפפון, ג'ינג'ר, אושינקו נענע, בצל ירוק וסויה קאג'ון, עטוף בסלמון כבוש בסויה ורוטב מנגו.

רול נוסף שחשוב להזכיר הוא "קריביאן רול": דניס, אננס, בצל ירוק, מלפפון, קנפיו צילי חריף, ג'ינג'ר ונענע, עטופים בשבבי בטטה ורוטב סריראצ'ה (חריף).

מאז סגר הקורונה הקודם, עובדים ב"סושי בר בזל פרישמן 20" רק במתכונת משלוחים וטייק אוואי. בחזית המסעדה מרפסת שעברה שיפוץ בזמן הסגר. אנשי לוקחים את שקית הטייק אוואי ומתיישבים במרפסת המסעדה. "בתקופה הנוכחית נמשיך עם המתכונת של המשלוחים", מציין זיו. "גם הגדלנו את צי האופנועים והשליחים שלנו".

סושי בר 5. יח"צ,
סושי בר בזל/יח"צ

משתלם לכם לעבוד רק על משלוחים?

"הסוד הוא שאנו מקפידים לעבוד רק עם שליחים שלנו. ללא חברות שליחויות חיצוניות, שלוקחות עמלות מאוד גבוהות עד שלמסעדות לא נשאר מזה כלום כלכלית. גם הגדלנו את כמות האורזים שלנו והורדנו את זמני המשלוחים לעד 60 דקות, כשבפועל, ברוב המקרים, ממתין הלקוח לאוכל שלנו לא יותר מ-30 עד 40 דקות.

על רקע התקופה הנוכחית והלא פשוטה, הגו ב"סושי בר בזל פרישמן 20" את מה שנקרא מבצע קורונה: "מי שמזמין את הארוחה באמצעות האתר שלנו, המשלוח הוא ללא עלות דמי משלוח", מסביר זיו בגאווה. "בנוסף לכך, בימים אלו אנו עוברים לכלי אריזה מתכלים וידידותיים לסביבה. בסיכומו של דבר אנו ממשיכים ביעילות גם בתקופה המאתגרת הזו, אך בכל זאת ממתינים שהתקופה הזו תיגמר, כדי לראות בחזרה את הדלתות שלנו פתוחות לרווחה".

בשיתוף סושי בר בזל פרישמן
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully