וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Botany היופי שבטבע: המהפכה הירוקה תופסת תאוצה גם בתחום הקוסמטיקה

בשיתוף Botany

20.10.2020 / 10:10

לקראת סיום 2020 ביקשנו את שיתוף הפעולה של קוראי מדור "הנבחרים". בסקר שביצענו בקרב 2,500 מהם, ביקשנו שידרגו עבורנו מ-1 עד 5 את בתי העסק והמותגים שנבחרו כמבריקים ביותר בשנה האחרונה

Botany. יח"צ,
Botany/יח"צ

אחד השמות שקיבלו את מירב הקולות בסקר שערכנו בקרב קוראי המערכת בשאלה מי הם העסקים המבריקים ביותר היה המותג "Botany", מותג חדש של קוסמטיקה טבעית ואורגנית המציגה מוצרי טיפוח לשיער ולגוף. מפיקה חברת המערכת פגשה את בני הזוג טל ואור פנן שעומד מאחורי המותג, היא חזרה נלהבת מהמוצרים.

"Botany" היא סדרה חדשה של מוצרי קוסמטיקה אשר משלבים בתוכם שמנים ותמציות צמחיים אורגניים מן הטבע המסייעים לעזור בניקוי והרגעה של כל סוגי השיער והעור השונים ומעניקה להם רכות וניחוחות מלהיבים.

על הרעיון מאחורי המותג החדש סיפר לי אור: "אני מגיע ממשפחה שהיא מחלוצי התעשיה הטבעית והאורגנית בישראל, אני מדבר כמובן על חברת "נטורפוד" הנושאת את הסלוגן "טעים יותר בריא יותר" ושאחראית על שיווק ופיתוח מגוון רחב של מוצרי מזון טבעיים ואורגניים, כך שבאופן טבעי מאז היותי צעיר המודעות למה שאנחנו אוכלים וצורכים צרובה אצלי עמוק בתודעה.

Botany. יח"צ,
Botany/יח"צ

"ביחד עם משפחתי חשבתי לאורך תקופה ארוכה כיצד נוכל לקחת את הידע והמודעות שלנו לחשיבות של שימוש במוצרים טבעיים ואורגניים גם לעולם הקוסמטיקה, הרי מדובר בשימוש שנעשה באופן יומיומי כאשר אנחנו מתקלחים ומסתבנים. חקרנו את העולם הזה לעומק ופיתחנו מספר מוצרים ממש מאפס, אלו מכילים בתוכם רכיבים איכותיים הרבה יותר בריאים, נעימים ויעילים לשיער ולגוף בזכות חומרי גלם טבעיים ואורגניים.

"כל המוצרים נמכרים במחירים נוחים לכל כיס, כי בסופו של דבר המטרה שלנו היא לספק לשוק את האלטרנטיבה הטבעית. למוצרי הקוסמטיקה יש מגע עם העור והשימוש בחומרים טבעיים ואורגניים לא פחות חשוב מצריכה של מזון טבעי".

בעוד אור הוא האחראי הישיר על פיתוח המוצר, טל משמשת כיד ימינו והיא האחראית על השיווק ופרסום המותג. המאמץ המשותף והמוצרים האיכותיים הביאו תוך זמן קצר את מוצרי "Botany" אל מדפי בתי הטבע המוכרים ביותר בכל רחבי הארץ, כולל רשתות כגון: אניס, ניצת הדובדבן, טיב טעם ועדן טבע מרקט.

נכון להיום במגוון "Botany" ארבעה קטגוריות מוצרים, שמפו, מרכך, סבון גוף וסבון לידיים כאשר כל אחד מהם מותאם לכמה סוגי שיער ועור שונים, אור פירט זאת עבורי: "התמציות השונות נבחרו בקפידה בהתאם לכל סוג שיער ועור, כך שבכל הנוגע לשמפו יש לנו סדרה של ארבעה סוגים שונים, לשיער יבש, שמנוני, צבוע ויבש מאוד ולשיער רגיל, כנ"ל גם בכל הנוגע למרככים, גם סבון הגוף והידיים שלנו מותאם לעור יבש".

היתרון הגדול במוצרים של "Botany" לעומת כל שאר המתחרים בא לידי ביטוי בריכוזיות של מקסימום רכיבים טבעיים מן הטבע, אשר אינם מכילים חומרים המזיקים לאדם ולסביבה וכמובן שאף אחד מהמוצרים לא נוסה על בעלי חיים ואלו קיבלו את תו התקן הטבעוני של עמותת Vegan Friendly .

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
Botany. יח"צ,
Botany/יח"צ

"בכל הנוגע לתמציות האורגניות לא בחרנו אותן רק בזכות הריח הטוב אלא על מנת לתת מענה אל מול בעיות בסוגי השיער והעור השונים" ,סיפר אור והוסיף "בין היתר חקרתי כל תמצית כדי להשיג מכל אחת את הייחודיות שלה תוך התאמה מלאה לסוג שיער על מנת להעניק לו מקסימום תועלת. בנוסף הצלחנו להגיע למרקם חלק ונעים על העור, לעומת לא מעט מוצרים אחרים בשוק שגורמים לו להתקשות".

תפיסת העולם של "Botany" היא ירוק, אורגני ובריא תוך כדי התחשבות בסביבה ושמירה על הטבע, לכן גם תהליכי האריזה שלהם הם ירוקים ככל שניתן. כיום האריזות ניתנות למחזור מלא אך הם לא עוצרים כאן ומתכננים כי בעתיד הקרוב האריזות ייוצרו מ-100% חומר ממוחזר (RPET) .

"BOTANY" מבצעים בשטח מהפכה לכל דבר, לפרטים נוספים:

לפייסבוק

אינסטגרם

לאתר

בשיתוף Botany
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully