וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדור החדש של הטקסטיל - Mollis - פינוק אמיתי!

בשיתוף Mollis

20.10.2020 / 9:29

מי מאתנו לא אוהב להתפנק ולישון על מצעים חדשים, ליהנות מהאווירה שווילון חדש מכניס לחדר, להתנגב במגבת נעימה או להניח את הראש בסוף היום על כריות רכות ונעימות ולשכב על בדים היוצרים חוויה מענגת?

מוליס. יח"צ,
Mollis/יח"צ

Mollis, שפרושו בלטינית הוא רך ונעים, היא חנות אינטרנטית המציעה מגוון רחב של מוצרי טקסטיל לבית ובה ניתן להשיג מצעים בדגמים חדישים, מגבות נעימות למגע, חלוקים במגוון צבעים, כריות יפהפיות, מערכות קיץ, מצעים למיטת תינוק, שמיכות חורף וקיץ מפנקות, וילונות בדגמים מרהיבים, שטיחים מיוחדים ועוד.

עדן קיסרי, הבעלים של החברה, מספר: "הייתי יועץ השקעות נדל"ן במשך תקופה ארוכה, אך תמיד הרגשתי שחסר לי משהו, שאני לא מסופק מזה, ידעתי שאני אוהב לתת שרות מהלב ללקוחות שלי ולכן, החלטתי לחפש את הדרך שיותר מתאימה לי בדגש על חוויה נעימה ללקוח. אני טיפוס ביתי שאוהב לפנק, תקופה די ארוכה חקרתי את השוק וכך הגעתי לתחום הטקסטיל, שיש בו מרקמים ובדים איכותיים שהם גם פרקטיים וגם אסתטיים, שיוצרים עיצוב ואווירה מיוחדים בבית.

מוליס. יח"צ,
Mollis/יח"צ

"אשתי טל, שעיצוב הבית זורם בדמה, הצטרפה אלי לעסק וביחד בדקנו מה הם המוצרים האיכותיים ביותר בתחום. כל חומרי הגלם שלנו הם האיכותיים ביותר: מבדי מיקרו-סאטן אל קמט האיכותיים והנעימים בשוק ועד לכותנות איכותיות שונות. כותנה היא חומר הגלם המועדף לייצור בדים, בעלת סיבים ארוכים ונוחים לטוויה הנחשבת לבעלת האיכות וצפיפות החוטים הגבוהה ביותר. המגע של הכותנה הוא נעים ורך, אין מזיעים בה והיא נשמרת לאורך שנים."

עדן, מה מיוחד במוצרים שלכם?

"המוצרים שלנו פונים לכלל האוכלוסייה, יש לנו שירות משלוחים לכל חלקי הארץ והדגש שלנו הוא על שרות שונה ללקוח. חרטנו על דגלנו כי הלקוחות הם מעל הכל, אני באופן אישי מתקשר לכל לקוח שקיבל את המוצר ומוודא שאכן זה לשביעות רצונו. אנו מאמינים במשפט: 'טוב שם משמן טוב'. אנחנו כמובן תמיד אוהבים לחדש את המלאי בדגמים חדשים, קולקציות מרהיבות וספקים חדשים ואוהבים להפתיע את הלקוחות שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מוליס. יח"צ,
Mollis/יח"צ

טל, מה השליחות שלכם?

"השאיפה והרצון הוא לעבוד בכיף, לספק ללקוחות שלנו את המוצרים האיכותיים ביותר ולתת להם שירות טוב, אמין ולשביעות רצונם. אנחנו משתדלים לשמור על אותנטיות וכמובן, בסוף המטרה שלנו היא לייצר ליין משלנו. חשוב לי לציין שאנחנו תמיד נהיה הראשונים לתרום לאנשים שבאמת צריכים את עזרתנו במה שאנחנו יכולים ועושים הכל מהלב. אנחנו אוהבים ונהנים ממה שאנחנו בונים ולכן, אנו לא מכוונים למחירים גבוהים, נשארים עם מחירים נוחים, כפי שניתן לראות באתר".

מוליס. יח"צ,
Mollis/יח"צ

למה פתחתם דווקא עכשיו בתקופה כזו?

"החלום לפתוח את העסק כבר לא מעט זמן מרחף מעל ראשנו, אך תמיד קיימים הפחדים והתהיות 'האם זה הזמן? האם זה יצליח?' לצערי, לפני כעשרה חודשים חמי ואשתי נזקקו לטיפולים רפואיים, עקב מחלה. ומאז שנינו כמעט ולא עובדים, אבל הזוגיות הטובה בינינו גברה על הכל, שנינו טיפוסים שמחפשים להפוך את הלימון ללימונדה, אתגר שייתן לנו ווייב חיובי. כך, למרות הפחדים והחששות, החלטנו לפתוח עסק חדש באמצע חודש יולי, דווקא במהלך הקורונה ובמהלך הבדיקות והטיפולים של אשתי וחמי.

"התחלנו בעשייה וזה למעשה מה שנתן לנו את היכולת והדרייב להמשיך, להתפתח ולגדול. אנחנו מלהטטים בין העסק לבין הטיפולים, זה לא פשוט, אך אנו מאמינים כי אין דבר העומד בפני הרצון.

מוליס. יח"צ,
Mollis/יח"צ

"ב-7 באוקטובר 2020, בחול המועד סוכות, אחרי מלחמה ארוכה ולא פשוטה, איבדנו את חמי היקר והאהוב, מתוך הכאב האינסופי ביקשנו להקפיא את האתר כי לא חשבנו שנוכל לעמוד בזה ואז נזכרנו שהעסק הוקם כנגד כל הסיכויים בתקופה כל כך כואבת. וגם הפעם, למרות האבדה הבלתי נתפסת, בחרנו להמשיך לנהל את ההזמנות תוך כדי השבעה עם המון עזרה מהחברים המדהימים שלנו. למעשה, ההתעסקות בעבודה שאנחנו כל כך אוהבים עוזרת לנו להתמודד עם האובדן. בעיקר הכי חשוב לנו שהקוראים יקבלו מזה השראה שלמרות כל האתגרים, אם רוצים - הכל אפשרי".
____________________________________________________

מוליס

050-6758615

לאתר

contact@mollis.co.il

בשיתוף Mollis
  • עוד באותו נושא:
  • כלי מיטה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully