וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדרות טל: ייבוא והתקנה של גדרות ויניל ישירות מארה''ב

בשיתוף גדרות טל

19.10.2020 / 15:26

הגדר כבר ממזמן הפכה להרבה יותר ממחסום בטיחותי לבית או לשטח שברשותנו. כיום הגדר מהווה אלמנט עיצובי לכל דבר ומשמשת ככרטיס הביקור של ביתנו. לכן, יצאנו לבדוק עבורכם את החברות המובילות בישראל להתקנת גדרות

גדר פרטיות מלאה. יח"צ,
גדר פרטיות מלאה/יח"צ

החברה שמהווה את חוד החנית בישראל לייבוא והתקנה של גדרות הינה ''גדרות טל''. החברה פועלת כבר מעל לעשור ומבצעת ייבוא והתקנה של גדרות לבית ולגינה מסוג ויניל סינטטי, גדר דמוי עץ, גדר לבנה וגדר עץ סינטטי. כל הגדרות בחברה מיוצרות ומיובאת בבלעדיות מארה''ב ומגיעות במגוון רחב של צבעים לבחירת הלקוחות ועומדות בכל תקני מזג האוויר והבטיחות המחמירים ביותר. בחברה מעניקים שירותי התקנה בכל רחבי הארץ.

20 שנות ניסיון ומוניטין מנצח

את החברה הקים מורן, בעל ניסיון של מעל 20 שנה בענף הבנייה. בשיחה שערכנו איתו, הוא מספר על הרקע שהוביל להקמת ''גדרות טל''. "במסגרת עבודתי בענף הבנייה, יצאתי לארה''ב על מנת ללמוד על ענף הגדרות מהטובים ביותר בתחום. החלטתי לייבא לארץ מארה''ב גדרות בדגש על האיכות הגבוהה ביותר, הכוללות אחריות לכל החיים."

במהלך שנות פעילותה, ''גדרות טל'' נחשבת לחברה פורצת הדרך בענף הגדרות, בזכות ייבוא בלעדי של גדרות ישירות מהמותגים המובילים בארה''ב. ייבוא המוצרים על ידי החברה ושיווקם ישירות אל הצרכנים, מאפשרים ל''גדרות טל'' לספק ללקוחותיהם את המוצרים האיכותיים ביותר תוך חיסכון מקסימלי בפערי תיווך.

גדר דמוי עץ פרטיות מלאה. יח"צ,
גדר דמוי עץ פרטיות מלאה/יח"צ

איכות הגדרות

הגדרות בחברה מיוצרות מגדר סינטטית מסוג ויניל, המעוצבת על ידי אדריכלים ומהנדסים גדולים בתחום הבנייה בארצות הברית המעניקים לגדר חזות עשירה ביופייה אשר כולה מחוזקת עם חיזוק אלומיניום וברזל מגולבן נסתר. המרכיב העיקרי בגדרות הינו ויניל קשיח שעבר שינוי כדי להגביר את עמידותו בקרינת UV ובפגיעות שונות. ההרכב דומה לזה של לוחות ויניל, הידועים בשל עמידותם לאורך שנים ושלמותם המבנית גם אל מול מזג אוויר קיצוני.

כל הגדרות בחברה מהונדסות בצורה ייחודית, המאפשרת להתקנתה להתבצע בצורה נסתרת לחלוטין, לשמירה על מראה אסתטי ומעוצב.

בין שירותיה של החברה תוכלו למצוא מגוון מוצרים שמטרתם להבטיח את ביטחונכם האישי בסביבת הבית, תוך הקפדה על עיצוב ורמת גימור גבוהה במיוחד, שיעניקו לביתכם מראה יוקרתי.

מעבר לאיכות המוצרים, הייחודיות של ''גדרות טל'' טמונה בכך שהגדרות בחברה אינן דורשות תחזוק כלל. בעוד שמרבית הגדרות מצריכות צביעה, חידוש או החלפה, העמידות של ''גדרות טל'' חזקה במיוחד ונשארת לשנים ארוכות.

אחריות לכל החיים

לקוחות החברה זוכים לאחריות לכל החיים עבור הגדרות במקרים של התעוות בגדר או סדקים, כאשר גם אם נדרש תיקון מסוים, מתקינים מקצועיים מטעם החברה מבצעים אותו ביסודיות עבור הלקוח. האחריות שהחברה מעניקה מאפשרת ללקוח שקט נפשי ומבטיחה איכות ללא פשרות.

גדר חצי פרטיות. יח"צ,
גדר חצי פרטיות/יח"צ

מגוון רחב של דגמים בהתאמה אישית

לרשות החברה מגוון רחב של דגמי גדרות שונים בהתאמה אישית בהתאם להעדפת הלקוח. כך תוכלו ליהנות מגדר המספקת פרטיות מלאה ואידיאלית לחצרות אחוריות או להסתרת חללי מגורים בחוץ.

כמו כן, ישנן גדרות חצי פרטיות המעניקות פרטיות חלקית באמצעות שילוב אלמנטים ייחודיים בגדר בהתאמה אישית לצרכי הלקוח.

"גדרות טל" חרטה על דגלה את נושא השירותיות ללקוחותיה. כל נושא השירות בחברה מתנהל ישירות מול המנכ''ל, מורן אברהם, המבטיח כי כל לקוח יקבל את המענה האולטימטיבי. "ראשית כל, הדבר החשוב ביותר בעיני הוא לתת ללקוח מענה מקצועי מספק באיכות הגבוהה ביותר." הוא מספר "אנו תמיד זמינים עבור לקוחותינו 7\24. לשמחתי הרבה, החברה גדלה וצמחה על בסיס היושרה מול לקוחותינו. בניגוד לחלק מהחברות האחרות, אצלנו יש ללקוח תמיד למי לפנות. אנחנו תמיד עומדים מאחורי המוצר והשירות שלנו."

איכות הגדרות והשירות המוענק על ידי צוות העובדים בחברה אינם נעלמים מעיניהם של לקוחות החברה, שמרעיפים שבחים רבים אודותיה.

בכל הקשור לגדרות לבית חשוב מאוד להקפיד שאיכות המוצר תהיה ללא פשרות, ושהמוצר אותו אתם רוכשים יתאים לעיצוב הבית או הגינה שלכם. בשל חשיבות העניין, חשוב להתייעץ עם חברה עתירת ניסיון ובעלת מוניטין, שמספקת אחריות מלאה למוצריה. בזכות השילוב בין איכות הגדרות והשירות המוענק בחברה, ''גדרות טל'' היא ההמלצה של עורכי המערכת. מילה של מומחים.

גדרות טל

לאתר

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף גדרות טל
  • עוד באותו נושא:
  • גדרות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully