וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינימרקט אורי, מוסד ישראלי שהוא אות ומופת לעסקים בישראל

בשיתוף מינימרקט אורי

19.10.2020 / 14:48

במסגרת כתבות מערכת "הנבחרים" על בתי העסק הוותיקים ביותר בישראל הגענו אל העיר רחובות ול "מינימרקט אורי" אשר פעיל בשטח כבר לאורך 35 שנים!

מינימרקט אורי. יח"צ,
מינימרקט אורי/יח"צ

מפיק חבר המערכת קפץ לראות מקרוב את המינימרקט שמשרת את תושבי הסביבה ומושך אליו לקוחות מכל מרכז הארץ בזכות מוצרים ייחודים שמגיעים אל המדפים, אלו הם התובנות שהביא עימו מהמקום.

"מינימרקט אורי" הוא מוסד רחובותי ידוע, במשך 35 שנה הוא מספק מגוון עצום של מוצרים והעמיד סטנדרט גבוה של שירות ואיכות כך שמהווה מקור עלייה לרגל גם למנהלי הרשתות הגדולות בארץ שמגיעים ללמוד ולהתרשם.

מי שמנהלים את המינימרקט הם בני משפחת יעיש ובראשם האבא אורי והבן חי. על חלק מהמוצרים הייחודים הוא סיפר לי: "בראש ובראשונה אלו הם הפירות וירקות שלנו, האיכות הכי מובחרת בארץ, סחורה טרייה ואיכותית שאנחנו דואגים להביא בכל בוקר מחדש. מוצר נוסף ואהוב מאוד אותו מזמינים בכמויות הוא הג'חנון הביתי שמכינים לנו, טעם שונה לגמרי מכל מה שמכירים במקומות אחרים. גם הסחוג הביתי נחטף מהמדפים ללא הפסקה ובנוסף אלו הם הפיצוחים הטריים שאנחנו מקבלים בכל יומיים מחדש מבית קלייה איתו אנחנו משתפים פעולה".

מינימרקט אורי. יח"צ,
מינימרקט אורי/יח"צ

למדתי כי יש שני סוגים של ג'חנונים, האחד מגיע מוכן לתנור והשני לאחר הכנה ולא דורש כלום מלבד חימום קצר במיקרו והוא יוצא מושלם .

"מינימרקט אורי" הוא מקום גדול וכאשר הסתובבתי בו מצאתי שלל מחלקות שונות, מחלקת פירות וירקות גדולה, מגוון עצום של מוצרי חלב שונים, מקררים עמוסים בבשרים מובחרים קפואים, מחלקת מוצרי מאפה טריים במקום ועוד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מינימרקט אורי. יח"צ,
מינימרקט אורי/יח"צ

מעבר למדפים המלאים בכל טוב אי אפשר היה שלא לשים לב לניקון המופתי ולאווירה החמימה והביתית במקום וניצלתי את ההזדמות לשוחח גם מספר לקוחות נוספים שערכו קניות, גילה דמארי תושבת נס ציונה סיפרה לי: "עבורי זה יותר מעוד מינימרקט שכונתי אלא בית חם לאורך שנים. אני מכירה את אורי כאילו היה בן משפחה לכל דבר והכל פה מקסים, ירקות טריים ומוצרי אפייה שנאפים במקום והשירות מצויין".

גם יוחאי בן דוד תושב העיר רחובות פירגן: "מינימרקט מספר 1, מוצרים ברמה גבוהה, אורי בן אדם נדיר ואני מכור לפריקסה הטוניסאי שהם מביאים כל יום שישי".

מינימרקט אורי. יח"צ,
מינימרקט אורי/יח"צ

סיפרתי לחי על המחמאות שהוא ואביו מקבלים, הוא הסמיק והסביר: "הרבה מעבר לכמות ואיכות המוצרים, מקום שאליו מגיעים לקוחות לא יכול להצליח בלי רמת שירות הכי גבוהה שיש. זה מתחיל מהדברים הקטנים, אם בעזרה באריזה של השקיות, לסחוב למי שצריך עזרה את הכל עד האוטו, שירות המשלוחים שלנו שמגיע מהיום להיום וגם המחירים שהם נוחים ומותאמים לכל כיס. זו הסיבה שמגיעים אלינו לקוחות מכל האזור, ראשון לציון, מזכרת בתיה, נס ציונה ועוד".

בדקתי בעצמי את המוצרים השונים, המחירים תחרותיים ויש מבצעים שווים.

שלישייה של מוצרי פריגת ב 18.90 שקלים.

שתי פסטות של אוסם ב 10.90 שקלים.

שלושה מלבי ביתי ב 15.90 שקלים.

מינימרקט אורי. יח"צ,
מינימרקט אורי/יח"צ

לפני סיום שאלתי את חי על תוכניות לעתיד, הוא סיפר: "אנחנו מתכננים לשפץ את המינימרקט ולהגדיל אותו לגודל של סופרמרקט לכל דבר. זה גם רצון אישי שלנו להתרחב וגם דרישת הלקוחות, לכן מדובר באינטרס משותף וזה לא ייקח עוד הרבה זמן, תוך חצי שנה אני מאמין".

במיוחד לימים אלו קיים האתר ויהיו בו שלל מבצעים והטבות, כדאי לעקוב.

שעות הפתיחה של "מינימרקט אורי" הן:

א' עד ה' בין השעות 6 בבוקר ועד 20:00 בערב.

בימי שישי מ 6 בבוקר ועד 15:30 בצהריים.

לפרטים נוספים והזמנות ניתן ליצור קשר בטלפון: 052-599-9142

בשיתוף מינימרקט אורי
  • עוד באותו נושא:
  • מכולת
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully