וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקוסמטיקאית ליבנת טבול: הקוסמת שתעלים לכם את האקנה

בשיתוף ליבנת טבול

19.10.2020 / 13:56

מודל היופי הנשי עבר תהפוכות ושינויים במהלך ההיסטוריה, אך לכל אורכו ההקפדה על אסתטיקה והיגיינה היו שניים מהמרכיבים החשובים ביותר בתיאור היופי. בשנים האחרונות עולם הקוסמטיקה התפתח וכיום נחשב לאחד העסקים הקטנים המשגשגים ביותר

ליבנת טבול. יח"צ,
ליבנת טבול/יח"צ

עורכות מערכת הנבחרים יצאו לבדוק עבורכן את הקליניקות המובילות בישראל לטיפולי שיקום הפנים והקוסמטיקה. אחת השמות העולים והמובילים בענף הינה ליבנת טבול, בעלת מכון יופי המתמחה בטיפולים קוסמטיים מתקדמים וחדשניים.

בשיחה שערכנו עם ליבנת, שמענו ממנה על הרקע שהוביל אותה לפתיחת העסק. "מאז שאני זוכרת את עצמי עסקתי בטיפוח ותמיד אהבתי להיראות טוב. עם זאת, תחילה לא חשבתי לעסוק בכך ופניתי ללימודים אקדמאיים. במהלך הלימודים הרגשתי חרטה על כך שאני לא עוסקת במשהו שאני אוהבת, ולכן החלטתי לעזוב את הלימודים וללמוד קוסמטיקה. לאחר שלמדתי את התחום במשך שנים, כולל קוסמטיקה מתקדמת ורב מערכתית, פתחתי את הקליניקה בבעלותי מתוך רצון לסייע לאנשים להתגבר על בעיות עור שונות ולתרום לחיזוק הביטחון העצמי שלהם."

כיום, לאחר שנים של ניסיון, הקליניקה לאסתטיקה של ליבנת בלוד, שמתמקדת בטיפול ושיקום עור הפנים והגוף, מצליחה למשוך אליה קהל לקוחות רחב בזכות איכות הטיפולים המוענקים במקום. ליבנת מתמחה בשלל טיפולים קוסמטיים, החל מטיפולי פנים מתקדמים וטיפול בבעיות עור שונות, הסרת שיער בלייזר, איפור קבוע, מיקרובליינדיג, מקרושידיינג, ליפסטיק ואיילנר.

אחת ההתמחויות של ליבנת הינה בטיפול יעיל נגד אקנה. אקנה היא מחלת עור הנובעת מהפרעה בזקיק השערה ובלוטות החלב הקשורות אליו. האקנה מתפתח בעיקר כתוצאה משינויים הורמונליים, מיצירה מוגברת של חלב בבלוטות, חיידקים היושבים דרך קבע בעורנו ובעקבות תזונה לא נכונה.

מכונים רבים ומומחים בתחומם מנסים כבר שנים ארוכות להילחם בתופעה, ופרסומים אודות הבטחה לטיפול יעיל במחלה מתפרסמים חדשות לבקרים. ליבנת נחשבת ל"קוסמת האקנה", בזכות שיטה ייחודית שפיתחה לטיפול באקנה, המתבססת על החומרים האיכותיים ביותר לשיקום העור. באמתחתה של ליבנת מאות מטופלים שחוו הצלחות אדירות תודות לשיטה הייחודית המתבצעת בקליניקה.

ליבנת טבול. יח"צ,
ליבנת טבול/יח"צ

תחום נוסף שבו ליבנת מתמחה הינו האיפור הקבוע. ליבנת הינה בוגרת של האקדמיה ''פיבראוס" ומבצעת את האיפור באמצעות השיטות המתקדמות ביותר בעולם.

מעבר לאיכות הטיפולים, אין ספק כי הייחודיות של ליבנת טמונה ביחס האישי ובשירות שהמטופלים זוכים לקבל בקליניקה. ליבנת מספרת כי כל מטופל נכנס ישירות אל תוך ליבה "אני נקשרת לכל המטופלים שלי. כל מטופל ומטופלת הופכים להיות חלק ממני תוך זמן קצר. אני מאמינה בכך שהגוף והנפש הם מקשה אחת - כאשר אדם מקפיד על המראה החיצוני הוא הופך למאושר יותר ולכן עבורי מדובר בשליחות של ממש. אם גרמתי לילד לחזק את הביטחון העצמי שלו בעקבות הטיפול באקנה או לאישה להצליח לצאת מהבית ללא מייק אפ - עשיתי את שלי בעולם הזה."

ביקשנו מליבנת את כללי הזהב שלה לשמירה על עור פנים מטופח:

• בכל עונות השנה, מומלץ לצאת מהבית רק עם מסנן קרינה איכותי שימנע נזק עתידי לעור.

• אם יש לך נטייה לפיגמנטציה, השתמשי בתכשיר מדכא מלנין. את לא תאמיני כמה בעיות עור הוא יחסוך ממך.

• העיניים הן הרגישות ביותר באזור הפנים, ולכן חשוב להקפיד למרוח קרם עיניים איכותי מידי יום.

• ניקוי פנים עם סבון שמתאים לעור הפנים שלך והסרת עודפי האיפור לפני השינה, יאפשרו לעור שלך לשקם את עצמו במהלך הלילה.

• אין תחליף לשינה איכותית. הקפידי לישון כ-8 שעות לפחות בכל לילה.

אחד השיקולים המרכזיים בבחירת שירות של מומחה, הוא זהות האדם והמקצועיות שעומדת מאחוריו. ההיכרות עם ליבנת לא השאירה לעורכי המערכת מקום של ספק - מדובר בקוסמטיקאית עם נשמה.

לקביעת פגישת ייעוץ ללא תשלום חייגו 050-7641775

לעמוד האינסטגרם

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף ליבנת טבול
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully