וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק פנסו - אימונים אישיים אונליין

בשיתוף ברק פנסו

19.10.2020 / 11:11

כשאתם שומעים את המילה "טרנספורמציה", מה עולה לכם בראש? עבור ברק פנסו, מאמן אישי בוגר וינגייט, מדובר בשיטת אימונים ייחודית שפיתח, מתוך הטרנספורמציות שהוא עצמו עבר, שנועדה לסייע למתאמנים שלו להתאהב בכושר גופני, בלי להשתעמם, ועם תוצאות משמעותיות!

ברק פנסו. עמית נעים,
ברק פנסו/עמית נעים

במקרים רבים, כאשר חווית של אדם מביאות אותו לפגוש את הייעוד שלו, מדובר בהצלחה כבירה, כמו גם במקרה של ברק פנסו. פנסו עבר תהליכים רבים בחייו אך מרגיש שמצא את הייעוד האמיתי שלו - לסייע לאנשים להיות הגרסה הבריאה והפעילה ביותר של עצמם. עבור ברק, הדרך התחילה בשינוי הראשון שעבר כאשר גדל כנער שמנמן ומאד לא ספורטיבי והתגייס לצבא. "בצבא התאהבתי בריצה וירדתי במשקל, אבל עדיין מערכת היחסים שלי עם כושר ואוכל לא הייתה בריאה. פחדתי לפספס אימון, פחדתי לאכול, פחדתי לחזור למה שהייתי לפני השינוי", הוא מספר.

להעביר את זה הלאה

השינוי השני בחייו התרחש כאשר החליט אחרי הצבא ללכת ללמוד בווינגייט קורס מדריכי חדר כושר ואימונים אישיים. "בשיעור אנטומיה נפתחו לי העיניים", הוא משתף. "התאהבתי בלהכיר את גוף האדם, הבנתי טעויות עבר שלי רטרואקטיבית והתאהבתי בעיקר בפוטנציאל של להעביר את זה הלאה, לעזור לאחרים לעבור את הטרנספורמציות שאני עברתי, רק בלי לעשות בדרך את הטעויות שאני עשיתי".
מתוך התפיסה וההבנה הזו, נולדה שיטת האימון של ברק המושתתת כולה על הפילוסופיה הזאת - להיעזר בהכרות העמוקה של ברק, בתור אדם שמגיע מן הקצה השני, בכדי להימנע מטעויות ולעבור דרך קלה יותר בדרך אל חיטוב וכושר גופני.

ברק פנסו. עמית נעים,
ברק פנסו/עמית נעים

טבעונות כמצב אידיאלי

לאט לאט בנה ברק את דרכו, כאשר הוא מתחזק, מעלה מסה ועובר את השינוי השלישי העיקרי בחייו - הכרות עם עולם הטבעונות. "גדלתי בבית שהכיר טבעונות, ידעתי את כל הסיבות הנכונות לעשות זה, אקולוגיה, מוסר, אבל פחדתי לעשות את זה בתהליך הכושר, פחדתי לוותר על החלבון. מאדם שאכל 6 ביצים, חצי קילו חזה עוף ו-4 קוטג' ביום, עברתי לצד השני, והיום אני יודע - לא רק שזה אפשרי לבנות מסת שריר בטבעונות, אלא שזה גם המצב האידיאלי עבורנו. אני היום מרוכז בלסייע לקהל הטבעוני, או אלו שרוצים לעשות את המעבר לטבעונות, ואני גאה להיות הוכחה חיה לזה שאפשר להיות ספורטאי ולהשיג תוצאות מטורפות בתחום הכושר, גם בתור טבעוני".

תהליך האימונים

אחד הדברים המייחדים את תהליך העבודה של ברק הוא שמדובר באימונים אישיים בתוכנית מותאמת אישית אונליין. התהליך מתחיל בפגישת ייעוץ המתבצעת או בזום או פנים מול פנים כשמתאפשר, ובה מבינים יחדיו את היכולות הקיימות, המצב הגופני, ניסיון העבר, ואת רמת הזמינות של המתאמן. לאחר מכן מגדירים יחדיו יעדים ומטרות, בתאם לכושר הקיים ומתחילים באימונים שבועיים. התוכנית כאמור מותאמת אישית למתאמן, והיא מתעדכנת על בסיס שבועי, מה שמאד מסייע למנוע תחושת שעמום או חוסר התקדמות אצל המתאמן.

ברק פנסו. עמית נעים,
ברק פנסו/עמית נעים

להתאהב בספורט

הקשר הרציף ביין ברק למתאמנים נשמר באמצעות אפליקציה דרכה הם מתקשרים, ובה נותן לברק המתאמן פידבק על האימונים, ומקבל מברק פידבק על סרטונים של אימונים שהוא מצלם את עצמו. "אימונים אישיים אצלי הם תהליכים ארוכים" מסביר ברק, "המתאמנים מתחייבים לתהליך של 3 חודשים, ולרוב מדובר בחצי שנה ומעלה. רק בפרקי זמן כאלה אפשר באמת לראות תוצאות. יחד עם זאת, הצלחה עבורי זה לא שמתאמן נשאר איתי, אלא כשמתאמן מחליט לעזוב אבל ממשיך להתאמן, לאהוב כושר ולהצליח לבד. הגיעו אליי מתאמנים שלא היה אכפת להם מהבריאות שלהם אלא רק רצו להראות חטובים יותר, והיום הם מאוהבים בספורט ורק מחכים לאימון הבא. זה הניצחון הכי גדול שלי בתור מאמן".

ברק פנסו

טלפון - 052-3283995

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף ברק פנסו
  • עוד באותו נושא:
  • כושר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully