וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוכנית המהפכנית שעוזרת להוריד במשקל ולסגל אורח חיים בריא

בשיתוף דניאל חנאי,

19.10.2020 / 10:07

אחד החלקים הכי קשים בהורדה במשקל הוא לשמור על משקל היעד ולהתמיד באורח חיים בריא. השיטה שדניאל חנאי תדריך אתכם לפעול על פיה תעזור לכם לסגל הרגלים ולשמור על התוצאה

דניאל חנאי. יח"צ,
דניאל חנאי/יח"צ

בסקר רחב היקף שנערך בין 2,500 קוראי מדור "הנבחרים" על עולם הדיאטות בישראל העלנו מספר שאלות וחלקן נגעו בקשיים הגדולים ביותר בהם נתקלים כשמנסים לרדת במשקל. התשובות העיקריות שחזרו עליהן שוב ושוב היו בהקשר של הקושי לשנות את הרגלי האכילה, למלא אחר הוראות תוכנית מסודרת ובעיקר הקושי להתמיד ולשמור על המשקל לאחר שמגיעים לתוצאה המבוקשת.

לאור תוצאות הסקר פנינו אל אנשי המקצוע המובילים והנחשבים בתחום בישראל על מנת לבקש את העזרה שלהם בפתרונות יצירתיים עבור מי שמבקשים להרזות אך אינם מצליחים לעשות זאת לאורך תקופה ארוכה. מי שצדה לנו את העין בזכות תוכנית אסטרטגית ארוכת טווח שמשלבת בתוכה מספר פרמטרים שונים היא דניאל חנאי, בת 24 ממושב בן שמן.

דניאל חנאי. יח"צ,
דניאל חנאי/יח"צ

מפיקה חברת המערכת פגשה את דניאל לשיחה ארוכה בה היא למדה על תוכנית הליווי האישי אותו היא מעניקה ללקוחותיה, היא התרשמה עמוקות מבחורה צעירה עם ראש גדול על הכתפיים שפיצחה באומנות את הקשיים המדוברים ומובילה רבים להצלחה במשימה.

"אני לא מאמינה בדיאטות", זהו המשפט הראשון שאמרה לי דניאל כאשר התיישבנו לשיחה כיצד ניתן להוריד במשקל ולהחזיק מעמד, משפט די מפתיע בהתחשב במטרה. אך מהר מאוד היא הרחיבה על תפיסת עולמה הכוללת אורח חיים בריא ותזונה נכונה שבאמצעותם ניתן להגיע אל המטרה תוך כדי שילוב של מספר דרכים עד לתוצאה המיוחלת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דניאל חנאי. יח"צ,
דניאל חנאי/יח"צ

אל עולם הליווי האישי עבור מי שמבקשים להוריד במשקל דניאל הגיעה מהצד השני. לפני חתונתה היא רצתה לרדת במשקל ועברה את התהליך אותו היא מעבירה כיום בעצמה. על כך היא סיפרה: "לפני החתונה הצבתי לעצמי יעד ועמדתי בו בקלות שהדהימה אותי. לא פתחתי בשביתת רעב וגם לא נעזרתי בדיאטה חריפה אלא קיבלתי ליווי אישי כאשר בנו עבורי תפריט ותוכנית עבודה ובסופם הורדתי 6 קילוגרם ו-6.5 אחוזי שומן.

"מאז ועד היום אני נמצאת בדיוק באותה עמדה ומבחינתי זו ההוכחה הכי טובה כי השיטה עובדת, רק צריך ליישם אותה נכון וזה בדיוק מה שאני עושה היום, עוזרת לאחרים ליישם ולהתמיד והתוצאות מדהימות".

לפני הפגישה עם דניאל שוחחתי עם כמה מהלקוחות שלה. בין היתר ענבל מירושלים סיפרה לי: "אני בת 32 ולאורך שנים הייתי בחורה שלא אהבה את המראה שלה. ניסיתי עשרות דיאטות ואני לא מגזימה, את חלקן זרקתי מכל המדרגות לאחר מספר ימים וחלק מהתוכניות הצליחו כאשר הורדתי מספר קילוגרמים אך מהר מאוד חזרתי והשמנתי מחדש, הגעתי למצב בו הייתי מיואשת לחלוטין. ראיתי פרסום של דניאל באינסטגרם והיא קיבלה המון פידבקים חיוביים מסביב כך שהחלטתי לפנות אליה באופן אישי.

דניאל חנאי. יח"צ,
דניאל חנאי/יח"צ

"נפגשנו לשיחה והיא הסבירה לי לפרטי פרטים על הליווי האישי אותו היא מעניקה וזה קסם לי כי בשורה התחתונה השיח סביב הצלחת שמירת הגזרה זה בדיוק מה שחיפשתי.

"אני לא אשכח איך לאחר חודשיים יצאתי לבלות ערב אחד עם חברות וכולן הזמינו לשולחן מנות שאסור היה לי לאכול, הרגשתי אבודה ושלחתי הודעה לדניאל, היא ענתה לי, תאכלי ותהני, לא מוותרים על דברים שגורמים לנו להנאה אלא הכל עניין של איזון.

"זה בדיוק מה שהייתי צריכה, את האישור שלה שזה בסדר, שאני יכולה לחיות כמו כולם ולאחר מכן היה לי קל לחזור לתהליך שנקבע. היום אני כבר חצי שנה לאחר שעברתי את התהליך עם דניאל אני מצליחה להתמיד ולשמור על המשקל אליו הגעתי ופתאום החיים מחייכים אלי. אני מרגישה טוב עם עצמי, מקבלת ים של מחמאות מסביב והדבר הכי חשוב הוא שסיגלתי לעצמי דרך חיים ובקלות רבה מצליחה לשמור על תזונה חכמה ומשביעה בלי כל בעיה".

כאשר סיפרתי זאת לדניאל היא לא היתה מופתעת ואמרה, "השורה התחתונה היא בדיוק המטרה, לסגל הרגלים חדשים שעוזרים לא רק להוריד במשקל אלא להתמיד בו".

את תוכנית העבודה שלה דניאל משלבת עם מספר תפריטים מגוונים בשילוב תוספי תזונה כאשר ניתן להוסיף גם אימוני כושר אישיים על ידי מאמנים שמולם דניאל עובדת במקביל. אולם בעיקר מדובר בליווי האישי הצמוד כאשר היא משמשת כאוזן קשבת לכל בעיה וקושי לאורך כל שעות היום והערב לאורך שבועות רבים עד אשר מצליחים "לשנות את הקופסא" ולסגל אורח חיים בריא.

על דרך העבודה מולה היא סיפרה: "בפגישה הראשונה אני לומדת מי האדם שעומד מולי, מה ההרגלים שלו, מה הם 'החטאים' הקטנים שלו, מתוקים, בצקים או כל דבר אחר שגורם לו להשמין. אני מבצעת שקילה מקיפה שמעניקה תוצאה של תשעה פרמטרים שונים בגוף, מודדת גם את הגובה ואז יודעת להתאים חבילה שלמה שכוללת כמובן תפריט מתאים ביחד עם תוספי התזונה ומסלול יומיומי של התנהלות בריאה".

דניאל חנאי. יח"צ,
דניאל חנאי/יח"צ

הליווי האישי כולל בתוכו שיחות אישיות ושליחת הודעות כמעט לאורך כל היממה, זאת במקביל לאינסטגרם וקבוצת הפייסבוק שדניאל מנהלת כאשר גיבשה סביבה את כל לקוחותיה שתומכים אף הם אחד בשני, מעניקים טיפים חשובים, מחליפים מתכונים בריאים ועוד.
"אני דואגת כי כל התהליך יהיה באנרגיות מטורפות, מקפידה כי הגישה תהיה כייפית ולא תהליך של סבל, אחרת אף אחד לא יחזיק מעמד. לסגל הרגלים חדשים בחיים, הרגלי תזונה והתנהלות יומיומית נכונה ובעיקר לשמור עליהם לאורך זמן זה לא דבר קל לכולם אבל אפשרי בהחלט", הוסיפה דניאל.

את תוספי התזונה דניאל מספקת בפריסה ארצית עד בית הלקוח ובימים אלו היא הוסיפה גם ליין של מוצרי טיפוח איכותיים, עולם ומלואו של אסתטיקה של חומרים טבעיים גם כן.

דניאל חנאי, היתה לי פגישה מקסימה עם בחורה חכמה ונעימה שבנתה לעצמה תוכנית עבודה בה היא מלווה באופן אישי נשים וגברים להצלחה במשימה של להוריד במשקל ולסגל מחדש אורח חיים בריא לכל החיים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות לדניאל בטלפון: 052-5669026

בשיתוף דניאל חנאי,
  • עוד באותו נושא:
  • דיאטה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully