וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמן לדאוג לעצמכם: סוכנות הביטוח שתגן עליכם בזמן אמת

בשיתוף פרוטקט

18.10.2020 / 18:02

למה אנחנו יודעים כל כך מעט על ביטוח הבריאות ומוותרים על שירות אישי לטובת מוקדנים, שיחות מכירה הזויות וערמות של מסמכים. הכירו את "פרוטקט", שתגרום לשכוח כל מה שחשבתם על סוכן ביטוח אישי, ואת המוצר הייחודי שלה

הצעה מחיר אונליין לביטוח בריאות. יח"צ,
הצעת מחיר בפרוטקט/יח"צ

כמה פעמים נתקלתם בסיטואציה בה באמצע היום הטלפון מצלצל ועל הקו נציג מכירות של חברת ביטוח? יש לו הצעה בשבילכם. מבצע מיוחד. פוליסה חדשה. הרחבה. הוא מפציץ אתכם במושגים ובמספרים. אולי אפילו קצת מפחיד, אבל מקפיד לסייג "לא עלינו". לפעמים תסרבו בעדינות. לפעמים תקשיבו ואולי גם תשתכנעו לקנות, להחליף או להרחיב. כדי להיות בטוחים. אבל מה אתם בעצם יודעים על הכיסויים שלכם? מי הכתובת שלכם במקרה ותצטרכו להפעיל את ביטוח ותהיו חסרי אונים? אם עניתם לעצמכם "מעט מדי" ו"לא יודע", כדאי שתמשיכו לקרוא.

הכירו את "פרוטקט", סוכנות הביטוח בניהולו ובבעלותו של עידן רחימי, ששמה לעצמה למטרה לגרום לכם לשכוח כל מה שחשבתם על סוכן ביטוח. רחימי למד תואר ראשון בכלכלה, עשה התמחות והתמקצע בבית ההשקעות "אלטשולר שחם", שם במסגרת תפקידו נתן מענה ושירות לסוכני ביטוח. עם השנים הבין שיש צורך עז בשיפור השירות. בשנת 2017 הקים את "פרוטקט", מאז, גייס למעלה מ-1,200 לקוחות - נתון מדהים במונחים של עולם הביטוח - וגרף שלל פרסים במיוחד בנושא שירות לקוחות. "פרוטקט" מתעסקת בעולם הפיננסים וביטוחי הפרט ומתמחה בביטוחי בריאות. המטרה הייתה פשוטה: מעטפת מלאה ללקוחות בתחום הפיננסי, הפנסיוני ובעיקר שינוי המענה והשירות בתחום ביטוחי הבריאות. וואן סטופ שופ - תחנה אחת לכל המוצרים להם זקוק הלקוח.

פרסים הראל 2018. יח"צ,
זכייה בפרס ב-2018/יח"צ

"פרוטקט" גאה בהתמחות שלה בתחום ביטוחי הבריאות ובניסיון העשיר שצברה בתחום. "בסופו של יום ביטוח בריאות זה לא למכור פוליסה, את זה יכול גם חייל משוחרר, נציג מכירות לעשות. המטרה היא שביום שאדם נמצא בשפל של חייו, מצבו הרפואי גרוע והוא חסר אונים - אנחנו, פרוטקט סוכנות לביטוח, נגן עליו, נילחם בשבילו ונעשה כל שצריך כדי לתת לו את השירות הטוב ביותר ואת המענה הרפואי הטוב ביותר שקיים בעולם הרפואה והביטוח. נעניק לו את תחושת הביטחון החזקה ביותר במינימום מאמץ מצדו. זו אגב הסיבה שבחרתי לקרוא לסוכנות פרוטקט, כיוון שאני מאמין שהשליחות שלי היא להגן על הזכויות של הלקוח שלי ברגע האמת, וכך בדיוק אני והצוות שלי פועלים", ממשיך רחימי.

הוא יצא לדרך מנקודת מוצא שלסוכן ביטוח יש שם לא טוב, כמו שבוודאי דאגו לטפטף לנו בפרסומות כאלה ואחרות. אנחנו מתעקשים על שירות אישי בבנק, בקופת החולים, במסעדה, אז למה לא בפונקציה כל כך קריטית כמו ביטוח? "אני נגד שיטת המוקדנים של הסוכנויות/חברות ביטוח הגדולות שעובדים כדי 'לדחוף' עוד פרמיה. כשאני מקבל לקוח, אני בודק את הצרכים שלו ואת מסגרת התקציב ודואג שהוא יוכל לשלם את הפוליסה גם בעוד עשר שנים. זה חשוב לי להסתכל קדימה. הערך המוסף שלי הוא ברמת השירות. סוכן ביטוח זה נטו שירות. מכירה זה קל, שירות זה מהותי".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
עידן פרוטקט. יח"צ,
עידן רחימי/יח"צ

"ראיתי שסוכנים עושים הרבה דברים בצורה לא נכונה ומכאן נולדים לקוחות לא מרוצים", מסביר רחימי את המוטו. "המוטו שלי ברור - הלקוח הוא לקוח שלי. אם אני לא מקבל מה שאני רוצה עבורו מחברה מסוימת, יש עוד חברות. אני אלחם על הלקוח שלי, על התנאים שלו, ועל ההישגים שאני יכול להשיג לו בכל דרך אפשרית. אני אגן עליו תמיד כי הוא מקור הפרנסה של הסוכנות שלי בסופו של דבר. לכל לקוח בסוכנות יש את הטלפון האישי שלי. הכל עובד דרכי ואני מטפל במה שצריך או מפעיל את אנשי התפעול במשרד, אבל ללקוח יש כתובת ברורה והוא לא צריך לפנות למוקד שירות לקוחות כדי לקבל טיפול בבעיה".

ב"פרוטקט", רחימי שם דגש על הדיגיטל. "אין אצלי במשרד דף נייר", הוא מתגאה. "הכל במחשב וכל המסמכים נשלחים לסמארטפון של הלקוח בין אם לחתימות ובין אם בזמן שירות. העולם עובר לדור הצעיר ומי שלא יידע לעשות את ההתאמה ולתת שירות בדיגיטל, ייעלם". באתר הסוכנות רחימי מציג מחשבון ביטוח בריאות בלעדי, מוצר שהוא אישית פיתח, מתוך האמונה שלו שעניין ביטוחי הבריאות הכל כך חשוב צריך להיות מונגש וקל להבנה ולהשגה לכולם. "החידוש הוא שאני מאפשר לכל אחד ואחת לקבל הצעת מחיר אונליין לביטוח בריאות לפי שם, גיל ורשימת כיסויים, זאת במקום שיציפו אתכם במידע בטלפון, שאלות מטרידות, או הצעות נוספות שלא מעניינות אתכם. כל המידע פרוס לפניכם כולל עלויות, כיסויים וגבולות אחריות". חשוב לציין כי המחשבון של פרוטקט הוא מוצר דגל ייחודי שלא קיים בשום חברה מתחרה. הוא נולד מקילומטראז' שנצבר בעולם ביטוחי הבריאות.

זכייה בפרס 2019. יח"צ,
זכייה בפרס ב-2019/יח"צ

התחושה היא, שנושא החשיבות למוצר, מודעות לזכויות, חובות וכיסויים לא מושרש מספיק בציבור. במילים אחרות, מעט מדי אנשים יודעים על מה הם משלמים, כמה הם משלמים ומה מגיע להם במקרה הצורך. זה רק מחזק את הצורך בסוכן. "אנשים שלא בקיאים בעולם הביטוח, לא מבינים את הזכויות שלהם, ובמקרים רבים ראיתי שמכרו להם מוצרים שלא התאימו למצבם או לצורך שלהם, וגרוע מזה שמעתי שגם לא קיבלו את השירות המתאים ביום צרה", מסכם רחימי. " זו בדיוק הסיבה שכל אחד צריך סוכן ביטוח איכותי, שירותי ומקצועי. אתה בוחר בן אדם שאתה הולך לעשות איתו דרך והופך אותו למייצג שלך, אתה צריך לדעת שאם תצטרך אותו באמצע הלילה, יש לך עם מי לדבר.

"לבדוק כפל ביטוח או לתת הנחות על פוליסה זה לא להיות סוכן ביטוח. חשוב לעבוד עם בעל מקצוע שיודע לתת מענה מקיף ויודע להתאים את המוצר הנכון ללקוח הנכון. כשחבר'ה צעירים מתעניינים בביטוח תאונות אישיות, אני מסביר להם למה חשוב יותר הצורך בביטוח בריאות. לדוגמא, יש לי לקוח שבחודשיים הראשונים אחרי התפרצות הקורונה היה צריך לעבור שלושה ניתוחים. אני אישית טיפלתי בו, והסדרתי לו את ההתחייבויות והפרוצדורות מול חברת הביטוח, והוא נותח בהדסה אצל פרופסור בכיר, הכל באופן פרטי, ללא השתתפות עצמית של שקל. אם לא הייתי מבטח אותו בעבר בפוליסה פרטית מקיפה ואיכותית, אף אחד לא היה מקבל אותו ואין ספק שהוא היה משלם מחיר כבד בבריאותו להמשך הדרך".

Protect סוכנות לביטוח

רחוב הפלך 7, תל אביב

טלפון:0505644544

מייל: idan@protect-ins.co.il

קבלו הצעה לביטוח בריאות אונליין

לאתר הסוכנות

בקרו אותנו בפייסבוק

שמרו את כרטיס הביקור הדיגיטלי

בשיתוף פרוטקט
  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully